Strategie i techniki negocjacji w pigułce
Grzegorz Załuski

Talia 56 kart, dzięki którym zostaniesz asem negocjacji. Na rewersie każdej karty znajdziesz teorię i ćwiczenia dotyczące strategii negocjacyjnych, a na awersie – standardowe symbole z talii kart. Dzięki czemu będziesz mógł zagrać w dowolną grę karcianą i jednocześnie nauczyć się rozpoznawać, kto stoi po drugiej stronie i jakie są jego motywacje.

Negocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.
Dlaczego ludzie negocjują? Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.
Jak wygrać negocjacje? Sprawić, aby ci uwierzyli – jeżeli to zrobią, to wygrywasz.
Jak sprawić, aby mi uwierzyli? Poznaj ich – naucz się z nimi rozmawiać.
Uwierz w to, co mówisz – nie udawaj, ale uwierz.
Sięgnij po talię kart prezentującą praktyczne podejście do negocjacji handlowych i zostań ASEM negocjacji.

O autorze:
GRZEGORZ ZAŁUSKI – doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.
Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.
Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.
Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.
Certyfikowany hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.
Ekspert mowy ciała a także certyfikowany Instruktor Programu “YOU CAN’T LIE TO ME” – Body Language Institute w Waszyngtonie.
Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”.

mat. prasowe Wydawnictwo MT Biznes