Nieustannie pracujemy nad nowymi tytułami, które dadzą radość dzieciom i dorosłym. W tym miejscu uchylamy rąbka tajemnicy i piszemy, czego możesz się spodziewać w najbliższym czasie!

KOPCIUSZEK

Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar.

  • Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy
  • Memory w nowej, atrakcyjnej formie
  • Bajecznie kolorowe ilustracje
  • W pudełku zegar 3D

Wiek graczy 4+

Liczba graczy 1-4

 

MONSTER BAR

Dobry personel w kuchni to trudna sztuka! Kogo zatrudnić? Kogo posłać do konkurencji? Ty o tym decydujesz. Szybka gra w karty oparta na odpowiednim doborze kart.

Wiek graczy: 8 +

Liczba graczy: 2 – 6

 

PIXBLOCKS

GRAJ, BAW SIĘ, PROGRAMUJ!

AUTOR GRY : KRZYSZTOF KRZYWDZIŃSKI

PROJEKT OKŁADKI GERARD LEPIANKA

PRZED TOBĄ NIEZWYKLE PUDEŁKO Z LOGICZNYMI ZADANIAMI.

Po kwadratowej planszy skaczą łakome króliki – programiści. To podniebna kraina zbudowana z platform i roślin, wśród których poukrywane są smakowite marchewki – króliczy przysmak. Kieruj ruchem królika, pilnuj, by zjadł wszystkie marchewki, graj by wygrać, baw się, a przy okazji – poznasz podstawy programowania.

Jak grać?

  1. Wybierz kartę zadania i przygotuj planszę według wzoru.
  2. Użyj wszystkich żetonów wskazanych na karcie zadania, aby zaprogramować ruch królika.
  3. Poprowadź królika stosując się do zasad świata PIXBLOCKS.
  4. Pomóż mu zjeść wszystkie marchewki, by rozwiązać zadanie. Sprawdź rozwiązanie na drugiej stronie karty zadania.

Zawartość pudełka:

64 karty zadań

4 drewniane króliki

80 żetonów

Instrukcja

Zadania mają 3 poziomu trudności + warianty dla 2-4 osób

Ucz się programować z Pixblocksem!

Wiek graczy: 7+

Liczba graczy: 1-4

 

www.granna.pl