Nieustannie pracujemy nad nowymi tytułami, które dadzą radość dzieciom i dorosłym. W tym miejscu uchylamy rąbka tajemnicy i piszemy, czego możesz się spodziewać w najbliższym czasie!
KOPCIUSZEK
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar.
- Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy
- Memory w nowej, atrakcyjnej formie
- Bajecznie kolorowe ilustracje
- W pudełku zegar 3D
Wiek graczy 4+
Liczba graczy 1-4
MONSTER BAR
Dobry personel w kuchni to trudna sztuka! Kogo zatrudnić? Kogo posłać do konkurencji? Ty o tym decydujesz. Szybka gra w karty oparta na odpowiednim doborze kart.
Wiek graczy: 8 +
Liczba graczy: 2 – 6
PIXBLOCKS
GRAJ, BAW SIĘ, PROGRAMUJ!
AUTOR GRY : KRZYSZTOF KRZYWDZIŃSKI
PROJEKT OKŁADKI GERARD LEPIANKA
PRZED TOBĄ NIEZWYKLE PUDEŁKO Z LOGICZNYMI ZADANIAMI.
Po kwadratowej planszy skaczą łakome króliki – programiści. To podniebna kraina zbudowana z platform i roślin, wśród których poukrywane są smakowite marchewki – króliczy przysmak. Kieruj ruchem królika, pilnuj, by zjadł wszystkie marchewki, graj by wygrać, baw się, a przy okazji – poznasz podstawy programowania.
Jak grać?
- Wybierz kartę zadania i przygotuj planszę według wzoru.
- Użyj wszystkich żetonów wskazanych na karcie zadania, aby zaprogramować ruch królika.
- Poprowadź królika stosując się do zasad świata PIXBLOCKS.
- Pomóż mu zjeść wszystkie marchewki, by rozwiązać zadanie. Sprawdź rozwiązanie na drugiej stronie karty zadania.
Zawartość pudełka:
64 karty zadań
4 drewniane króliki
80 żetonów
Instrukcja
Zadania mają 3 poziomu trudności + warianty dla 2-4 osób
Ucz się programować z Pixblocksem!
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 1-4