Marka Maybelline New York, założona w 1915 r. jako mały, rodzinny biznes, na przestrzeni lat stała się jedną z wiodących marek kosmetycznych na świecie. Pochodząca z serca Ameryki, czerpiąca inspiracje prosto z pokazów mody oraz stylu życia, promuje różnorodność oraz zachęca dziewczyny do odkrywania nowych propozycji i eksperymentowania z makijażem.

Chcąc jeszcze bardziej inspirować kobiety oraz coraz bardziej doskonalić warsztat makijażu młodych Polek, marka stworzyła autorski kanał Make Up in the City. W emitowanych na YouTubie odcinakch, Jarek Juźwin- główny make up artist marki Maybelline New York, wraz z Maybelline It Girl oraz znanymi influencerekami, tworzy tutoriale, w których krok po kroku wykonuje różnorodne makijaże, prezentując nowości kosmetyczne i pokazując przydatne triki makijażowe.

w 2019 r. marka rozpoczęła współpracę z polską ambasadorką – nową Maybelline IT Girl. Modelka Osi Ugonoh, polska Naomi Campbell, która od kilku lat podbija serca Polaków znana jest z przyjaznego usposobienia
i ciągłego uśmiechu, natomiast swoich fanów zaraża wrodzonym optymizmem oraz pozytywną energią. Jest odważna, spontaniczna i nie boi się wyzwań, wpierając przy tym różnorodność polskich dziewczyn. Prowadzi intensywny tryb życia, a jako uosobienie pozytywnego ducha, niezwykłej energii oraz pasji do mody – idealnie pasuje do wizji nowoczesnej dziewczyny Maybelline New York.

Marka zaprosiła również do współpracy nowy influencerski squad, w którym dziewczyny idealnie odzwierciedlają pozytywny, nowoczesny i pełen wielkomiejskiego szyku wizerunek marki. Do Influencerskiego squadu zostały zaproszone różnorodne, rozpoznawalne twarze polskiego Instagrama: Ola Nowak, Sylwia Przybysz, Lena Kociszewska, Siostry Bukowskie, Zaklina Ta Dinh, Porcelanovva, Klaudia Łańcucka, Klaudia Tarka, Sylwia Sajchta oraz Klaudia Kupiec.

Każda z dziewczyn #maybellinesquad jest wyjątkowa, dzięki czemu w połączeniu stają się nieskończonym źródłem inspiracji dla Polek. Każda ma inne zainteresowania, styl i osobowość, począwszy od miłośniczek makijażu i mody, przez fanki sportu, muzyki i podróży. Jednak łączy ich jedno – miłość do „nowojorskiego” stylu życia.

mat. prasowe