Do zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączyła Magdalena Bigaj, która objęła stanowisko Dyrektora ds. Handlowych. W nowej roli odpowiada za zarządzanie pionem handlu i e-commerce.

Magdalena Bigaj to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze handlu, e-commerce oraz zarządzaniu zespołami zakupowymi i sprzedażowymi w największych firmach z branży retail i e-commerce. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję Business Unit Managera w Grupie Allegro. Wcześniej zdobywała doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w Sephora Polska, Douglas Polska oraz w departamentach beauty takich firm jak Merlin Group i Empik.

Jako Dyrektor ds. Handlowych w Natura sp. z o.o. Bigaj zarządza 14-osobowym zespołem działu handlowego oraz kilkuosobowym zespołem e-commerce. Do jej obowiązków należy rozwój oferty, stałe poszerzanie asortymentu kosmetyków naturalnych, wprowadzenie nowych firm i marek na półki sieci Natura oraz systematyczne wzbogacanie oferty sklepu internetowego www.drogerienatura.pl.

Niezwykle cieszymy się, że nasz zespół wzmacnia manager z tak szerokimi kompetencjami w zakresie handlu tradycyjnego i e-commerce. Jesteśmy pewni, że wiedza i doświadczenie Pani Magdaleny przyczynią się do wzmacniania pozycji konkurencyjnej sieci drogerii Natura, których prowadzimy już blisko 300 w całym kraju, a także rozwoju drogerii internetowej. Rynek nieustannie stawia przed nami nowe wyzwania, na które chcemy odpowiadać w jak najlepszy sposób, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Arkadiusz Szczepaniak, p.o. CEO, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych w Natura Sp. z o.o.

Magdalena Bigaj objęła stanowisko za Emilię Pawlak, która wraz z końcem stycznia zakończyła współpracę z siecią Natura.

mat. prasowe