W industrialnej przestrzeni Mysia 3 odbyła się prezentacja kolekcji marki SLOGGI na sezon wiosna/lato 2019 oraz premiera tegorocznej kampanii marki pod hasłem KOMFORT WYZWALA.
SLOGGI wierzy w to, że gdy czujemy się komfortowo, możemy wszystko! A w tym sezonie całkowicie swobodnie poczujemy się w nowej odsłonie bestsellerowej linii ZERO Feel, czyli w Zero Feel Soft Bra, który zapewnia więcej wsparcia dzięki nowej technologii Viscomagic, a przy tym gwarantuje taką samą dawkę komfortu jak Zero Feel, który dobrze znamy z 2018 r. Nowością jest kolekcja Zero Feel dla mężczyzn, którzy od teraz także będą mogli poczuć „nieodczuwalne” na własnej skórze.
sloggi stawia na najwyższej jakości materiały i unikalne technologie. Na prezentacji najnowszej kolekcji pojawili się znani influencerzy, w tym PaniEkscelencja, Wujaszek LieStyle, Gabi Drzewiecka, a także dziennikarki z uznanych kobiecych magazynów.
Najnowsza kolekcja jest już dostępna w salonach marki Triumph i sklepach partnerskich na terenie całej Polski, a już 25 kwietnia sloggi otwiera swój pierwszy sklep w warszawskiej Galerii Młociny.
mat. prasowe