Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022.

Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym.

Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny.

Jak zawsze Marketing wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Dom Wydawniczy Rebis