Jesienią 2024 roku marka SUSHI BISTRO obchodzi swoje 10-Lecie, co jest doskonałą okazją, by spojrzeć wstecz na historię, która zaczęła się od niewielkiego Bistro na warszawskim Ursynowie i przerodziło się w jedną z najpopularniejszych marek Sushi w Polsce. Przez dekadę SUSHI BISTRO serwowało świeże i autentyczne smaki kuchni japońskiej, ale również kreowało nowe trendy.
Skromne marzenia i wielkie ambicje
Pierwszy serwis załogi restauracji miał miejsce 30 października 2014 roku.
„Od samego początku postawiliśmy na jakość – zarówno jeśli chodzi o składniki jak i proklienckie podejście. Od początku byłem przekonany, że Polacy pokochają sushi, jeśli będą mieli okazję spróbować go w najlepszej odsłonie i tym samym poczuć się wyjątkowo podczas naszej obsługi.” – mówi Piotr Starzyk współzałożyciel i Prezes Zarządu Best Food Sp. z o.o.
Już w pierwszych miesiącach SUSHI BISTRO zyskało grono stałych klientów, a pozytywne recenzje sprawiły, że w 2015 roku marka otrzymała 1 miejsce w „Top Takeaway”. Klienci pokochali sushi, a bardziej zmotywowani zapragnęli być częścią Zespołu, który tworzy markę i tak powstały trzy kolejne restauracje w modelu Franczyzowym w Warszawie.
Rozwój sieci
Rosnąca popularność SUSHI BISTRO sprawiła, że w 2021 roku marka otworzyła piąty, a zarazem pierwszy lokal Partnerski poza Warszawą. Był to kluczowy moment, który zapoczątkował ekspansję na rynek ogólnopolski. Przed wyjściem poza stolicę, sieć przeszła rebranding. Jedną ze zmian było stworzenie dwóch konceptów restauracji: SUSHI BISTRO Eat & Drink z salą restauracyjną i SUSHI BISTRO Take Away z dostawą do klienta. Zmiana objęła również design wszystkich restauracji, które zyskały jednolity, elegancki wygląd.
10 Lat na gastronomicznej mapie Polski wygenerowało 15 restauracji pod szyldem SUSHI BISTRO, znajdujących się w ośmiu województwach w Polsce, a dostawy sięgają ponad 200 miejscowości! W tym roku sieć otworzyła restaurację w Zgorzelcu tym samym pierwszy raz rozszerzając swoją mapę dostaw za granicę Polski do Niemieckiego Görlitz.
Zmiany i niespodzianki dla klientów na 10-Lecie marki
Z okazji Jubileuszu sieć zaprezentowała swój nowy slogan: „SUSHI BISTRO. Sięgnij po więcej.” Na eleganckich opakowaniach sushi pojawiło się też logo Jubileuszowe, a na klientów i obserwatorów social mediów marki już od września czekały konkursy np. pobyt w Hotelu, w górach. SUSHI BISTRO to dziś synonim jakości i innowacji, a także dowód na to, że ciężka praca, dbałość o wysoki standard dań i dobrą obsługę zawsze przynosi owoce.