Już 5 marca br. w Małej Warszawie (ul.Otwocka 14) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży HoReCa – Food Service Summit 2019. Organizatorem 6. edycji konferencji jest magazyn Food Service, wydawany przez VFP Communications.
Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit” będzie odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce.
– Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service
♦ ♦ ♦ Ludzie sukcesu
Siłą konferencji będą profesjonaliści, czyli uznani przedstawiciele branży gastronomicznej, związani z nią od lat: restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie, którzy wiedzą, co zrobić, aby odnieść sukces w gastronomii.
Dołączą do nich także eksperci od marketingu i sprzedaży, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy. Obecne będą również nazwiska, w środowisku gastronomicznym bardzo znane i uznane, często związane z restauracjami i hotelami z całej Polski, które mogą pochwalić się najwyższymi wyróżnieniami w branży, m.in.
Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy
Grzegorz Wejer, dyrektor handlowy Winne Pola
Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, master sommelier i niezależny konsultant branży HoReCa
Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup
Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso
Norbert Redkie, CEO Trust, współzałożyciel Grupy Warszawa
Agnieszka Kręglicka, Marcin Kręglicki, właściciele Kręgliccy – Restauracje i Catering
Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food
Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen
Monika Roehr, współwłaścicielka Cosmo Bar
♦ ♦ ♦ Karty sukcesu
Ideą konferencji będzie znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:
Dlaczego jednym się udaje prowadzenie restauracji, a innym nie?
Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania?
Jak robią to inni, którym się udało?
Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?
Organizatorzy, prelegenci oraz uczestnicy odkryją właściwe karty sukcesu – właściwe – bo z wielu obszarów, które składają się na funkcjonowanie biznesu.
– Podobnie jak w pokerowym rozdaniu wygrywa pięć najsilniejszych kart, również w biznesie restauracyjnym dobrze jest zdobyć tych kilka asów, aby móc wygrać – dodaje Godlewska
♦ ♦ ♦ Praktyczna konferencja
Program, „Food Service Summit” składa się z trzech bloków: wykłady, warsztaty i case study z ekspertami branży HoReCa. Jednym z ważnych aspektów będzie networking, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.
Dlatego „Food Service Summit” jest dla każdego, kto:
jest obecnym lub przyszłym właścicielem / menedżerem restauracji
poważnie myśli o profesjonalnym rozwoju biznesu i chce się uczyć od najlepszych
szuka nie tylko inspiracji, ale także sprawdzonych pomysłów na rentowność restauracji
chce spotkać i poznać ekspertów branży oraz wykorzystać siłę networkingu do budowania marki osobistej
Co roku udział w konferencji bierze ok. 300 przedstawicieli branży HoReCa, a wśród nich m.in. właściciele restauracji, menedżerowie, szefowie kuchni, osoby decyzyjne w lokalach gastronomicznych, przyszli restauratorzy, producenci, dostawcy, media, agencje PR związane zawodowo z gastronomią oraz osoby zainteresowane tematyką kulinarną, pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.
♦ ♦ ♦
Sponsorzy i partnerzy
Konferencję poprowadzi Agata Godlewska, redaktor naczelna
magazynu Food Service oraz portalu Ouichef.pl
Konferencja Food Service Summit organizowana jest od 2014 r. przez jeden z najbardziej prestiżowych tytułów branżowych „Food Service” wydawany przez VFP Communications.
mat. prasowe