Już 5 marca br. w Małej Warszawie (ul.Otwocka 14) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży HoReCa – Food Service Summit 2019. Organizatorem 6. edycji konferencji jest magazyn Food Service, wydawany przez VFP Communications.

Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit” będzie odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce.

Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service

♦ ♦ ♦ Ludzie sukcesu

Siłą konferencji będą profesjonaliści, czyli uznani przedstawiciele branży gastronomicznej, związani z nią od lat: restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie, którzy wiedzą, co zrobić, aby odnieść sukces w gastronomii.

Dołączą do nich także eksperci od marketingu i sprzedaży, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy. Obecne będą również nazwiska, w środowisku gastronomicznym bardzo znane i uznane, często związane z restauracjami i hotelami z całej Polski, które mogą pochwalić się najwyższymi wyróżnieniami w branży, m.in.

 Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy
 Grzegorz Wejer, dyrektor handlowy Winne Pola
 Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, master sommelier i niezależny konsultant branży HoReCa
 Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup
 Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
 Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso
 Norbert Redkie, CEO Trust, współzałożyciel Grupy Warszawa
 Agnieszka Kręglicka, Marcin Kręglicki, właściciele Kręgliccy – Restauracje i Catering
 Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food
 Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen
 Monika Roehr, współwłaścicielka Cosmo Bar

♦ ♦ ♦ Karty sukcesu

Ideą konferencji będzie znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:
 Dlaczego jednym się udaje prowadzenie restauracji, a innym nie?
 Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania?
 Jak robią to inni, którym się udało?
 Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?

Organizatorzy, prelegenci oraz uczestnicy odkryją właściwe karty sukcesu – właściwe – bo z wielu obszarów, które składają się na funkcjonowanie biznesu.

Podobnie jak w pokerowym rozdaniu wygrywa pięć najsilniejszych kart, również w biznesie restauracyjnym dobrze jest zdobyć tych kilka asów, aby móc wygrać – dodaje Godlewska

♦ ♦ ♦ Praktyczna konferencja

Program, „Food Service Summit” składa się z trzech bloków: wykłady, warsztaty i case study z ekspertami branży HoReCa. Jednym z ważnych aspektów będzie networking, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Dlatego „Food Service Summit” jest dla każdego, kto:
 jest obecnym lub przyszłym właścicielem / menedżerem restauracji
 poważnie myśli o profesjonalnym rozwoju biznesu i chce się uczyć od najlepszych
 szuka nie tylko inspiracji, ale także sprawdzonych pomysłów na rentowność restauracji
 chce spotkać i poznać ekspertów branży oraz wykorzystać siłę networkingu do budowania marki osobistej

Co roku udział w konferencji bierze ok. 300 przedstawicieli branży HoReCa, a wśród nich m.in. właściciele restauracji, menedżerowie, szefowie kuchni, osoby decyzyjne w lokalach gastronomicznych, przyszli restauratorzy, producenci, dostawcy, media, agencje PR związane zawodowo z gastronomią oraz osoby zainteresowane tematyką kulinarną, pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

♦ ♦ ♦
Sponsorzy i partnerzy


♦ ♦ ♦

Konferencję poprowadzi Agata Godlewska, redaktor naczelna
magazynu Food Service oraz portalu Ouichef.pl

Konferencja Food Service Summit organizowana jest od 2014 r. przez jeden z najbardziej prestiżowych tytułów branżowych „Food Service” wydawany przez VFP Communications.

 

mat. prasowe