Multimedialne narzędzia promocji jako skuteczna forma komunikacji z klientem
Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 kwietnia o godz. 9:00 w Hotelu Novotel Airport w Warszawie.
Połączenie IT z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Wiele firm i instytucji zastępuje dotychczas stosowane mechanizmy reklamowania swoich usług i produktów narzędziami digital signage, czyli elektronicznymi totemami, monitorami LCD, multimedialnymi ekranami itp.
Dlaczego ta interaktywna forma docierania z ciekawą treścią do spersonalizowanego odbiorcy staje się tak popularna? Na to pytanie oraz wiele innych postarają się odpowiedzieć prelegenci – eksperci, którzy najlepiej znają specyfikę narzędzi digital.
Tematy, które m.in. zostaną poruszone na spotkaniu to:
- Nowoczesne i efektywne Digital Signage – jak dobrać cyfrowe nośniki reklamowe aby zaciekawić klienta?
- (Grzegorz Nowicki – Samsung Electronics)
- Jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w Twojej firmie? – MovarchDS autorskie rozwiązanie Komputronik Biznes
- (Włodzimierz Urbański – Komputronik Biznes)
- Otwarte zbiory cyfrowe. Kolekcja Muzeum Narodowego w Warszawie online (Karolina Tabak – Muzeum Narodowe w Warszawie)
- Cyfrowy marketing vs tradycyjny marketing – konkurenci czy sojusznicy? (Arkadiusz Śnieżek – Poczta Polska S.A.)
- DS jako własny kanał komunikacji
(Karol Wielechowski – Ekspert Niezależny)
- Metro XXI wieku- cyfrowe wyzwania i szanse
(Grzegorz Popielarz – Metro Warszawskie Sp. z o.o.) - Rozwiązania digital out of home jako alternatywa wobec telewizyjnych kampanii reklamowych
(Mateusz Ruszkowski – Synergic) - Skuteczne rozwiązania z dziedziny Digital Signage w oparciu o ofertę Epson
(Andrzej Bieniek – Epson Polska)
Sponsorami głównymi konferencji zostali Komputronik Biznes i Samsung Polska.
Wydarzenie skierowane jest w szczególności do:
+ Dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
+ Osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
+ Firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
+ Osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.
Digital Signage to innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia:
https://gigacon.org/event/digital_signage/.
mat. prasowe