Reklama
zepterRozmowa z Nedżadem Sokoljakiem, Międzynarodowym Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Zepter International Poland

Marka Zepter znana jest w bardzo wielu krajach. Jest Pan międzynarodowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu zarówno w Polsce, jak i na Białorusi. Jak znalazł się Pan w tym miejscu? Na czym obecnie polegają Pana zadania?
Firma Zepter jest obecna w ponad 40 krajach i nieustannie rozszerzamy zakres naszego działania. Stawiamy na potencjał ludzkiej jednostki, bowiem sukces naszych pracowników jest sukcesem firmy. Tego właśnie doświadczyłem przez 22 lata mojej pracy w firmie Zepter. Zanim znalazłem się tu gdzie jestem obecnie, przemierzyłem z firmą Zepter tysiące kilometrów, sprawdzając swoje siły w wielu krajach, poznając wielu ludzi, ich problemy potrzeby i oczekiwania. Zaczynałem pracę od podstaw jako przedstawiciel handlowy. Pasja, wiara w produkty, chęć niesienia misji zdrowia, liczne doświadczenia, które zdobyłem w ciągu tych wszystkich lat mojej pracy, doprowadziły mnie właśnie tu. Jako Międzynarodowy Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu koordynuję pracę zespołu profesjonalistów w zakresie sprzedaży i marketingu w Polsce i na Białorusi. Moja praca to styl życia. Dużo podróżuję. Staram się dobrze poznać każdy rynek i szukać możliwości dalszego rozwoju. Ważne jest też dla mnie, aby być w stałym kontakcie z moim zespołem, osobiście uczestniczyć w ważnych dla regionów wydarzeniach.

Zepter prezentuje się w salonach wystawowych, jak to wygląda w poszczególnych krajach?
W każdym z krajów działamy głównie w drodze sprzedaży bezpośredniej, czyli nasze produkty oferowane są przez przedstawicieli handlowych podczas indywidualnie umówionych prezentacji z klientem. Posiadamy także sieć ekskluzywnych salonów wystawowych, w których klient może zapoznać się z całym naszym asortymentem. Nasze salony można znaleźć w Paryżu, Moskwie, Monte Carlo, Warszawie, Mediolanie, Zagrzebiu, Belgradzie, Barcelonie, Pradze, Kijowie, Mińsku, Monachium itd. W salonach wystawowych bardzo często prowadzone są także warsztaty dla klientów oraz konferencje prasowe. Showroomy marki Zepter to z jednej strony okazja dla klienta do obejrzenia wszystkich naszych produktów, a z drugiej strony to nasza wizytówka i sposób, w jaki chcielibyśmy być postrzegani i znakomite i wyróżniające się na tle innych obiekty architektury oraz profesjonalna obsługa.

Więcej w numerze

Foto: archiwum Zepter

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo