Reklama

Jury, w skład którego wchodzą wiodący przedstawiciele polskiego rynku reklamy, wyłoniło zwycięzców XXI edycji konkursu Idea Awards. Gala wręczenia nagród odbyła się w hotelu Mercure Warszawa Grand.

IdeaAwards_123

 

W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad pięćset reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach i trzech podkategoriach.

W finałowym etapie konkursu reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.

Wyniki głosowania Jury zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali Idea Awards, która miała miejsce w hotelu Mercure. Spotkanie poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Grupa, pomysłodawca i organizator konkursu. Po krótkim wprowadzeniu na temat historii i idei konkursu, przedstawiono członków Jury oraz nominowane reklamy. Nagrody wręczało trzech członków Jury: Małgorzata Kwilosz, Customer Marketing Director Diageo Polska, Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu USP Zdrowie oraz Robert Kabot, Dyrektor Marketingu Sobieski. Po ceremonii odbyła się loteria wizytówkowa, w której do wygrania były zaproszenia do Restauracji Grand Brasserie.

Idea Awards – pierwszy polski konkurs reklamy, został stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association. Konkurs istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę obecną – Idea Awards.

Idea Awards jest jedynym konkursem w Polsce, nagradzającym reklamodawców i marketingowców, najważniejsze osoby w procesie tworzenia reklamy.

 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo