Reklama
nataszaW Complesso Monumentale Santo Spirito in Sassia w Rzymie, podczas największego we Włoszech maratonu haute couture, została zaprezentowana najnowsza kolekcja polskiej projektantki – Nataszy Pavluchenko pod tytułem „Senses”. Tego dnia można było podziwiać ją obok propozycji takich kreatorów, jak: Fausto Sarli, Renato Balestra czy Jean Paul Gaultier. Partnerem strategicznym wydarzenia była marka herbat Loyd, wchodząca w skład grupy Mokate.
 
Informacje i zdjęcia z pokazu zamieściły najważniejsze włoskie dzienniki: „La Repubblica” i „Il Messaggero”. O polskiej projektantce napisały także wszystkie popularne serwisy internetowe oraz blogi związane z modą. We włoskiej prasie sugeruje się, że Pavluchenko może wkrótce dołączyć do grona projektantów na stałe współpracujących z zespołem Silvi Venturini Fendi.
 
„Myślę, że sukces w Rzymie nie tylko sprawił, że Natasza Pavluchenko wkroczyła do europejskich salonów mody, zagwarantował również sympatię Polek, które chętnie sięgną po ubrania jej projektu” – mówi z przekonaniem Sylwia Mokrysz, członek Zarządu firmy Mokate SA. „Od lat konsekwentnie wspieramy ciekawe projekty z naszego regionu – takie, które obronią się na konkurencyjnym rynku. Mam nadzieję, że w efekcie na południu Polski będzie rozwijać się silna marka związana z modą, która dołączy do grona firm wywodzących się z tej części kraju i odnoszących sukcesy” – podkreśla Sylwia Mokrysz.
 
Warto przypomnieć, że Mokate towarzyszyło projektantce podczas jej pierwszego rzymskiego pokazu w ramach imprezy Alta Roma Alta Moda w styczniu 2013 r. Marka herbat Loyd zaangażowała się także w organizację wiosennych prezentacji kolekcji „Neo Couture” w Mińsku i Warszawie.
 
Więcej w numerze

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo