Reklama
licytuj_taniej01Oto kolejna warta uwagi aukcja w 4Beauty Art Gallery. W dniach 29 października – 4 listopada 2009 roku miłośnicy sztuki współczesnej mogli przystąpić do licytacji już po raz trzeci.

4Beauty Art Gallery to galeria internetowa mieszcząca się pod adresem www.4beauty.com. Celem galerii jest promowanie polskiej i międzynarodowej sztuki wspołczesnej na świecie. Galeria korzysta z nowoczesnej techniki, jaką daje nam sieć, i wykorzystuje ją do prezentowania sztuki globalnie. Zastosowanie tego medium z pewnością odkrywa nowe obszary w skostniałych formach prezentacji i dostępności sztuki. Jest to alternatywa dla utartych szlakow jej promocji. Nie oznacza to jednak, że galeria 4Beauty wszystkie je odrzuca. Zabiera bowiem z tego szlaku to, co najlepsze. Aukcja jest kolejną propozycją galerii dla miłośnikow sztuki. Każdy wielbiciel sztuki wspołczesnej będzie mogł stać się posiadaczem jednego z 70 starannie wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Warto także zaznaczyć, że w 4Beauty Art Gallery pojawiły się nowe nazwiska, znaczące w środowisku polskiej sztuki wspołczesnej, a wśrod nich m.in. Kiejstut Bereźnicki, Janusz Akermann, Rafał Karcz, Kazimierz Kalkowski, a także Natalia LL.

licytuj_taniej02licytuj_taniej03Szczegolną zasłużoną uwagę kolekcjonerow skupiły dzieła:„Miska” – serigrafia barwna Jerzego Nowosielskiego, Tomasza Sętowskiego „Karnawał zwierząt” oraz olejna praca Mieto Olszewskiego – „Akt 106”. Na aukcji pojawiły się płotna Macieja Hoffmana, Iwana Kulika, Gagika Parsamjana, Marka Modela oraz interesująca rzeźba i rysunek Mariusza Kulpy. Tradycyjnie wystawione zostały rownież prace artystow młodego pokolenia. Tym razem byli to: Kinga Owsianko, Krzysztof Musiał, Anna Masiul-Gozdecka i wielu innych. Oferta większości prezentowanych przez 4Beauty Art Gallery dzieł sztuki jest udostępniona do sprzedaży na wyłączność. Uczestnicy licytacji mieli możliwość skorzystania z rożnych form nabywania obrazow, począwszy od samodzielnego udziału, poprzez zalogowanie się na stronie www.4Beauty.com, jak rownież zlecenie aukcyjne lub telefonicznie. Aukcje prowadzone były z pięciominutową dogrywką. Co ciekawe, ceny wystawianych dzieł sztuki są pomniejszone o część marży galerii, zatem udział w aukcji stanowił także gratką finansową.

AG

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo