Reklama
3 kroki do pozbycia się cellulitu
 
Lato w pełni, a Twoje ciało w dalszym ciągu nie jest według Ciebie wystarczająco jędrne, abyś mogła czuć się komfortowo na zbliżającym się urlopie? Jeszcze nic straconego! Wystarczy 30 dni stosowania się do trzech prostych zasad, abyś zauważyła pierwsze zadowalające efekty. Ciało kobiety jest piękne w każdym rozmiarze. To, co psuje nasze postrzeganie kobiecych kształtów to nierówności  i pofałdowania na udach i pośladkach.  Cellulit jest znany w większym bądź mniejszym stopniu praktycznie każdej kobiecie. Oto 3 kroki, które możesz zrobić, aby pozbyć się cellulitu:
Suchy olejek do ciała, w 100% roślinny, bez żadnych konserwantów, tonizuje i wygładza skórę oraz pozostawia delikatne satynowe wykończenie.
 
 
Ten suchy olejek nawilża, odżywia i uszlachetnia skórę dzięki unikalnemu połączeniu wyjątkowych olejków (winogronowy, hibiskusowy, sezamowy, arganowy) oraz opatentowanych przez nas polifenoli o działaniu antyoksydacyjnym. Otula skórę subtelnym słoneczno-kwiatowym zapachem z dodatkiem woni leśnej.
 
 
Ambre Solaire to marka będąca ekspertem w dziedzinie ochrony słonecznej. Jej historia sięga 1935 r., wtedy powstał pierwszy olejek przeciw poparzeniom słonecznym. 40 lat później, marka opatentowała nowy filtr przeciwsłoneczny, co zaowocowało pojawieniem się współczynnika SPF. Między 1995 a 1998 rokiem, Ambre Solaire wprowadziło Mexoryl SX i Mexoryl XL – pierwszy system filtrów przeciwsłonecznych odpornych na promieniowanie UVA i UVB. 
 
Koncentrat energetyczny na zmęczoną, wrażliwą skórę przed codzienną pielęgnacją 
 
Kobiety marzą, aby zachować promienny, młody wygląd jak najdłużej. Wiadomo, że piękna, gładka skóra to nasza wizytówka – wzmacnia pewność siebie i sprawia, że czujemy się zadbane. Jak się okazuje, Koreanki wykorzystują bardzo proste rozwiązania, które pozwalają utrzymać skórę w doskonałej kondycji! Jednym z nich jest stosowanie kosmetyków z jednej serii, opartej na tym samym składniku aktywnym. Dzięki temu widocznych efektów można spodziewać się dużo szybciej, niż w przypadku używania tylko jednego produktu. Dlatego IT’S SKIN, wiodąca koreańska marka kosmetyczna, wprowadza na polski rynek nowe, komplementarne produkty z bestsellerowej linii Power 10 Formula – stanowiącej remedium na każdy problem skórny.
 
 
W produkcji kosmetyków Biolonica wykorzystuje komórki macierzyste z jabłoni – naturalne substancje  o wysokiej skuteczności w regeneracji skóry.
 
Poznaj słodkie sekrety nowych kosmetyków pielęgnacyjnych Sweet Secret
 
Idealna pielęgnacja? Oczywiście skuteczna, nowoczesna i mega przyjemna! Właśnie po takie kosmetyki chcemy sięgać, by rozpieszczać swoje ciało i zmysły. Dla wszystkich fanek pielęgnacji z „twistem”, idealnym wyborem będzie najnowsza seria kosmetyków Sweet Secret. To 3 linie hybrydowych kosmetyków do pielęgnacji ciała z innowacyjną formułą, oryginalnymi składnikami aktywnymi i… obłędnymi aromatami pomarańczy, czekolady oraz wanilii.
 
- seria do pielęgnacji ciała
 
Masło do ciała, olejek, mleczko oraz żel pod prysznic łączące w sobie olejek kokosowy, olejek ze słodkich migdałów oraz panthenol – oto nowe propozycje marki Cece of Sweden - Hello Nature przeznaczone do pielęgnacji ciała. Linia kokosowa zdążyła już podbić serca klientek dzięki produktom do włosów. Zawarte w niej bogactwo witamin oraz minerałów zapewnia skuteczną pielęgnację, a cudowny zapach kokosa pozwala w kilka chwil przenieść się myślami na tropikalną wyspę. 
 
 
Oczyszczanie, złuszczanie i nawilżanie to trzy główne filary dziesięcioetapowej koreańskiej filozofii dbania o cerę, której zasady Europejkom przybliżyła Charlotte Cho. A gdyby udało się połączyć je w jedną spójną i skuteczną całość? PUREDERM ze swoimi bąbelkującymi maseczkami udowadnia, że jest to możliwe… i skuteczne! 
 

Strona 3 z 324

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo