Reklama
Pomaga przy:
 
Nadwrażliwości na zmiany pogody,
Zaburzenia pracy żołądka i jelit na tle nerwowym,
Mniej nasilonych nerwobólach,
Wspomagająco, zmniejsza odczuwanie objawów przeziębienia,
Powysiłkowych bólach mięśni.
Czy można ulepszyć produkt, który dzięki swojej wyjątkowości uzyskał patent oraz podbił miliony serc na całym świecie? Michel Mercier udowodnił, że jest to możliwe, łącząc swój innowacyjny system rozczesywania włosów z najwyższej jakości włoskim drewnem oraz wzornictwem. W ten sposób narodziła się wyjątkowa szczotka NATURAL WOOD, po którą powinni sięgnąć wszyscy miłośnicy włoskiego designu oraz… pięknych i zdrowych włosów! 
 
Nie bój się choroby. To Ty zaskocz ją tak wcześnie, jak to tylko możliwe.
 
Kobiece sojusze mają siłę sprawczą. Może czasami trudno nam wydobyć na powierzchnię temat, którego się boimy. Przez to świadomie nie rozmawiamy o chorobach i badaniach, bo gdzieś po drodze usłyszałyśmy, że to wywoływanie złego. Jeśli jednak poczujemy już tę odrobinę niezbędnej odwagi, by nadać trosce o zdrowie odpowiedni bieg, działamy z werwą. To prawda, potrzebny nam solidny impuls, ale każda z nas może go poddać sobie lub komuś z najbliższego otoczenia. Róbmy to dla własnego bezpieczeństwa tak często, jak to tylko możliwe. Niech ten „dziad” czy „gad”, jak o raku mawia wiele pacjentek, ma się na baczności.
Druga edycja ogólnopolskiej akcji bezpłatnych badań przesiewowych w kierunku jaskry
 
Z okazji Światowego Tygodnia Jaskry od 11 do 17 marca, w wybranych gabinetach okulistycznych w całym kraju, bez wymaganego skierowania, będzie można całkowicie bezpłatnie zbadać wzrok pod kątem jaskry. Lista placówek dostępna jest na stronie: www.tydzienjaskry.pto.com.pl
 
MAKIJAŻ PERMANENTNY CIENI POD OCZAMI – NOWOŚĆ W BRANŻY BEAUTY!
 
Cienie pod oczami to zmora wielu osób. Często nie jest w stanie ich zakryć nawet pełny makijaż. Do tej pory nie było skutecznego rozwiązania, które pozwoliłoby skutecznie ich pozbyć. W końcu tym problemem postanowili zająć się specjaliści od makijażu permanentnego i to właśnie dzięki niemu cienie staną się niewidoczne. O tej nowości na rynku opowiada Żaneta Stanisławska, ekspert branży beauty, wykładowczyni, trenerka makijażu permanentnego, właścicielka sieci szkół Broadway Beauty. 
 

Chociaż katar spowodowany wirusami i katar alergiczny mogą z początku wyglądać podobnie, ich podłoże jest zupełnie inne, dlatego też należy podjąć inne leczenie. 

 

 

Czytaj więcej...

Super-Pharm wspiera ideę badań profilaktycznych w ramach Kampanii „Piękna, bo zdrowa”
 
 
 
Sieć drogerii Super-Pharm została w tym roku partnerem IX edycji  Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo zdrowa”. Akcja zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości ma na celu zwiększanie świadomości kobiet odnośnie konieczności profilaktyki raka szyjki macicy. Zgodnie z hasłem tegorocznej kampanii - „Weź się zbadaj” - #Cytologiczne także Super-Pharm namawia swoje klientki, aby odwiedziły gabinety ginekologiczne i wykonały cytologię. Sieć zaplanowała specjalny videochat z pomysłodawczynią kampanii, podczas którego zostaną omówione istotne dla Pań kwestie oraz padną odpowiedzi na nurtujące je pytania.
 
Katar to nie tylko zatkany nos i problemy z oddychaniem. To także złe samopoczucie i obniżona koncentracja. Organizm jest zmęczony, potrzebuje odpoczynku, dlatego nie jesteśmy w stanie się skupić. To wpływa na nasze wyniki w pracy i szkole. Jesteśmy mniej kreatywni i z trudem reagujemy na docierające do nas bodźce. Zdolność percepcji jest obniżona, dlatego nawet prowadzenie pojazdu może wiązać się z podwyższonym ryzykiem. Złe samopoczucie podczas kataru odbija się więc nie tylko na nas, ale i na osobach z którymi przebywamy. 
 
Rusza nowa kampania edukacyjna
 
•Założenia ogólnopolskiej kampanii poświęconej chorobom tarczycy.
•O czynności i strukturze tarczycy w stanie zdrowia, jak i podczas choroby.
•Współczesne metody diagnostyki i leczenia różnych schorzeń tarczycy, ze szczególnym uwzględnieniem leczenia operacyjnego z wykorzystaniem neuromonitoringu nerwów krtaniowych.
 
Startuje ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK40+
 
Rozmazany tekst w gazecie, słaba akomodacja oka, gorsze widzenie po zmroku – to codzienność wszystkich, których dosięgła już prezbiopia. Prezbiopia jest efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących z wiekiem. Dotyczy każdego po 40. roku życia i objawia się trudnościami z wyraźnym widzeniem z bliska, szczególnie przy słabym oświetleniu. Choć łatwa do skorygowania, mało kto z osób nią dotkniętych sięga po pomoc specjalisty. Ten stan rzeczy ma zmienić kampania CZAS NA WZROK 40+, zainaugurowana 19 lutego w Warszawie.
 

Strona 3 z 20

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo