Reklama
Super-Pharm wspiera ideę badań profilaktycznych w ramach Kampanii „Piękna, bo zdrowa”
 
 
 
Sieć drogerii Super-Pharm została w tym roku partnerem IX edycji  Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo zdrowa”. Akcja zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości ma na celu zwiększanie świadomości kobiet odnośnie konieczności profilaktyki raka szyjki macicy. Zgodnie z hasłem tegorocznej kampanii - „Weź się zbadaj” - #Cytologiczne także Super-Pharm namawia swoje klientki, aby odwiedziły gabinety ginekologiczne i wykonały cytologię. Sieć zaplanowała specjalny videochat z pomysłodawczynią kampanii, podczas którego zostaną omówione istotne dla Pań kwestie oraz padną odpowiedzi na nurtujące je pytania.
 
 
Kampania „Weź się zbadaj” to szansa na wykonanie bezpłatnych badań cytologicznych w miastach w całej Polsce: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Olsztynie, Sosnowcu, Starogardzie Gdańskim i Warszawie. 5 tys. zaproszeń na cytologię można znaleźć na stronie cytologiczne.pl.
 
Super-Pharm to recepta na piękno, ale także na zdrowie, dlatego też naturalne dla nas było wsparcie akcji „Piękna, bo zdrowa”. Wspólnie z Organizacją Kwiat Kobiecości chcemy promować profilaktykę raka szyjki macicy. Samo badanie cytologiczne jest proste i bezbolesne, ale niestety wiele Pań o nim zapomina. Właśnie o tym chcemy przypominać naszym Klientkom – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager Super-Pharm.
 
Ambasadorkami tegorocznej kampanii są znane i lubiane: Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki-Wójcicka (@mamaginekolog). Wszystkiemu przewodzi Ida Karpińska, Prezes i Założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. 
 
8 marca 2018 o godz. 20:00 drogeria Super-Pharm zaprasza na specjalny videochat z  Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, który odbędzie się na fanpage’u marki na Facebooku. W trakcie spotkania online panie dowiedzą się jak dbać o swoje zdrowie, czym jest profilaktyka raka szyjki macicy, jak często powinno się wykonywać badania cytologiczne i dlaczego nie należy się ich obawiać. Ogromne doświadczenie w pracy z lekarzami i kobietami, które w swoim życiu musiały stawić czoła chorobie, a także osobista historia Idy Karpińskiej, będą źródłem inspiracji dla wszystkich pań, by dbać o swoje zdrowie oraz przeprowadzać regularne badania, by być piękną i zdrową przez całe życie. 
 
Videoczaty na naszym fanpage’u to spotkania z ekspertami i gośćmi specjalnymi, których celem jest edukacja i popularyzacja wiedzy na ważne tematy. By formuła jak najbardziej odpowiadała na potrzeby naszych Klientek, przed każdym videoczatem udostępniamy specjalną aplikację, w której każdy może zgłosić swoje pytanie do gościa. Zależy nam by podczas spotkania odpowiedzieć na każde z nich. Szczególnie cieszymy się na nadchodzące spotkanie z Idą Karpińską. Data 8 marca, Dzień Kobiet, to wspaniała okazja, by porozmawiać kobietach, o tym, jak ważne jest byśmy nie zapominały o sobie i dbały o siebie. Akcja „Piękna, bo zdrowa” dokładnie to wyraża – podsumowuje Katarzyna Wyszyńska, Digital Manager Super-Pharm. 
 
Pytania do gościa videoczatu, Idy Karpińskiej, można przesyłać poprzez specjalną zakładkę już dostępną na fanpage’u drogerii Super-Pharm: https://www.facebook.com/super.pharm/app/446287245481704/
Więcej informacji na temat kampanii Piękna, bo zdrowa można znaleźć na stronie: http://cytologiczne.pl/#wez_sie_zbadaj i na https://www.superpharm.pl/piekna-bo-zdrowa
 
***
Super-Pharm to unikalne połączenie trzech działów: drogerii, perfumerii i apteki w jednym miejscu. Sieć obejmuje 75 salonów w całej Polsce, a także stale rozwijający się sklep online. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć także produkty i kosmetyki marki własnej LIFE. 
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo