Reklama

Są miejsca, do których trzeba wrócić kilkakrotnie, żeby rzeczywiście je poznać. Z pewnością większość warszawiaków odwiedziła chociaż raz letnią rezydencję króla Jana III w Wilanowie, jednak tradycyjne zwiedzanie nie daje możliwości poznania wszystkich jej sekretów. Postanowiliśmy zatem odkryć przed Państwem historię mniej znaną... Zapraszamy na cykl spacerów tematycznych po XVII-wiecznym pałacu!

Czytaj więcej...

Ambasadorzy krajów tworzących BRICS będą debatować na temat roli i celów ugrupowania we współczesnym świecie. Konferencja odbędzie się 29 kwietnia 2015 r. w godz. 14.00-17.00 w Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie. Wstęp wolny. 
 
Potrzebujesz wiedzy na temat pozyskiwania środków na rozwój w przedsiębiorstwie? Chcesz wiedzieć w jaki sposób uzyskać fundusze unijne na opracowanie projektu innowacyjnego, by wzmocnić produktywność i efektywność działania swojego, jak również swojej firmy? 
 
Polish Business Club organizuje 29.04.2015 o godz. 12.00 specjalny Bussines Lunch, pt. ”Fundusze unijne dla wsparcia innowacji, czyli jak finansować badania przemysłowe i prace rozwojowe w przedsiębiorstwie?”.  Spotkanie odbędzie się restauracji Endorfina w pięknym Pałacu Zamoyskich przy ul. Foksal 2 w Warszawa. Zapraszamy na stronę wydarzenia i do rejestracji na spotkanie  www.warsaw.plbclub.pl
 
Liczba miejsc jest ograniczona, a uczestnicząc dowiesz się:

 


● Kto może uzyskać dofinansowanie na działania z zakresu B+R i w jakiej wysokości?
● Jakie trzeba spełnić warunki, aby uzyskać dofinansowanie?
● Jakie koszty i wydatki można pokryć z dotacji i w jakiej części?
● Jakie zobowiązania wiążą się z finansowaniem projektu z zakresu B+R z funduszy unijnych?
● Czy projekty informatyczne mogą być finansowane ze środków przeznaczonych na B+R?
● Oraz dlaczego w ogóle warto sięgać po środki unijne przy finansowaniu badań i rozwoju?
 
Polish Business Club wyróżnia się tym, że jako jedyny spośród klubów biznesowych w Polsce daje możliwość do networkingu, a co za tym idzie, pozyskania niezwykle przydatnej wiedzy biznesowej. To także, a może przede wszystkim, możliwość poznania naszego klubu od wewnątrz i nawiązania cennych kontaktów biznesowych z członkami naszego klubu w kameralnej, familiarnej atmosferze.
 
Każdy uczestnik spotkania ma możliwość zaprezentowania swojej działalności w krótkim wystąpieniu, co stanowi najbardziej skuteczną reklamę na rynku. 
 
Przedsiębiorco! Kto ma lepiej wypromować Twoją firmę jak nie Ty sam?
 
Nie czekaj! Zarejestruj się już dziś! www.warsaw.plbclub.pl
 
mat. prasowe Organizatora

greenpoint 201518.02.2015 w Pomada Fashion Office odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji wiosna-lato 2015 marki Greenpoint. Kobiety ceniące wygodę bez konieczności rezygnacji z elegancji i szyku docenią starania projektantów tej marki. Jest ona adresowana głównie do kobiet 25+, które są świadome siebie i doceniają kobiecy styl oraz nie oddadzą komfortu czy dobrego samopoczucia za cenę chwilowej mody, nie dążą do oryginalności na siłę. Pragną wyglądać kobieco i atrakcyjnie w każdej sytuacji, podkreślać atuty swojej sylwetki i czuć się swobodnie. Doceniają wartość relacji międzyludzkich. Są towarzyskie, korzystają z życia. Ambitne, ale sukces mierzą własną miarą i poziomem satysfakcji, nie oczami innych.


Kolekcja wiosna-lato 2015

Greenpoint jak zwykle stawia na kobiecość! Kroje i fasony świetnie współgrają ze starannie dobranymi tkaninami, przez co ubrania podkreślają atuty sylwetki. W sezonie wiosna/lato marka proponuje dwie linie - romantyczny styl casualowy i kobiecą kolekcję biurową. W części casualowej dominują delikatne koronki i hafty oraz kwiaty w bogatych barwach. Znaleźć można tu wiele modeli spodni, spódnic i zwiewnych bluzek, a także topów oraz swetrów. Kolekcja biurowa to sukienki w biznesowych, ale miękkich formach, garnitury i spódnice w różnych fasonach. Mocnym punktem kolekcji są szale i apaszki w wielu ciekawych barwach i tkaninach, które stanowią interesujące wykończenie każdej stylizacji. Kolorystyka to odcienie niebieskiego, różu i szarości, które tworzą ze sobą harmonijną całość. Warto zwrócić uwagę także na szlachetne czerwienie dla pewnych siebie, zdecydowanych kobiet. Nie zabraknie też, królującego od wielu sezonów, eleganckiego zestawienia bieli i czerni.

Ciekawym elementem kolekcji – zarówno w linii biurowej jak i casualowej, są etniczne i geometryczne wzory. Doskonale komponują się w połączeniu z marynarkami czy „dołami” w stonowanych barwach. Printy stały się wręcz sztandarowym punktem każdej kolekcji Greenpoint. Interpretowane na wiele sposobów, zależnie od aktualnych trendów, stały się wyróżnikiem marki i ulubionym punktem kolekcji stałych klientek.

Czytaj więcej...

mskpu 2015Z okazji 10. urodzin Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru zorganizowano w warszawskim Studiu Domaniewska pokaz jej dyplomantów. Odbyły się pokazy 15. wybranych tegorocznych dyplomantów, wręczono wyróżnienia dla najlepszych, a także uhonorowano 10. najbardziej utalentowanych absolwentów w historii szkoły. Młodą modę oglądały tłumy przybyłych gości ze świata polskiej mody, a także reprezentanci partnerskich uczelni z zagranicy.

Pokazy odbyły się w wyjątkowej oprawie i scenografii. Niekonwencjonalne choreografie były kompatybilne z przedstawianymi kolekcjami, a wszystko to zaaranżowane do muzyki polskich wykonawców. Poziom pokazów był światowy tak, jak i poziom prezentowanych kolekcji. Niesamowite oryginalne kroje, różnorodne materiały i niebanalne koncepcje kolekcji zachwycały zebranych gości. Nagrodzono 10. najlepszych absolwentów w historii szkoły, a są to: Magdalena Floryszczyk, Ola Bajer (Bola), Monika Kubatek, Sylwia Rochala, Bartosz Malewicz, Kamila Gawrońska-Kasperska, Katarzyna Konieczko, Kas Kryst, Asia Wysoczyńska, Maciej Trzmiel. Młodych projektantów oklaskiwało grono wykładowców MSKPU, dziennikarze, przedstawiciele firm odzieżowych oraz gwiazdy: Marieta Żukowska, Kaja Śródka, Michał Witkowski, Tomasz Ossoliński, Ewa Pacuła, Anna Męczyńska, Anna Jurksztowicz, Ewa Gawryluk, Leszek Stanek, Ewelina Rydzyńska, Izabela Janachowska, Mikołaj Komar.

Wyróżnienia trafiły od jurorów do:

Maciej Zień – wyróżnienie dla Zuzanny Kwapisz
Joanna Kimas - wyróżnienia dla Eweliny Ziemek i Karoliny Filip
Mariusz Przybylski – wyróżnienie dla Zuzanny Kwapisz i Agaty Gnaś
duet Paprocki i Brzozowski : Zuzanna Kwapisz i Agata Gnaś
Michał Szulc – wyróżnienie dla Natalii Kopiszki, Karoliny Filip i Katarzyny Karwowskiej
LA Mania – wyróżnienie dla Huberta Kołodziejskiego
VIVA MODA- wyróżneinie dla Huberta Kołodziejskiego i Anity Żmurkosieradzka
LPP – wyróżnienie dla Zuzanny Kwapisz i Agaty Gnaś
LEVI'S – wyróżnienie dla Aleksandry Liszewskiej
Elle.pl - wyróżnienie dla Natalii Kopiszki
Lamode.info – wyróżnienie dla Zuzanny Kwapisz
RYNEK MODY/ fashionweare.pl – wyróżnienie dla Zuzanny Kwapisz i Izabeli Rycewicz (kostiumografia)
Centrum Scenografii Polskiej – wyróżnienie dla Agaty Posłusznej (kostiumografia)
Fashion Philosophy - Fashion Week Poland – wyróżnienie dla Katarzyny Karwowskiej i Aleksandry Woronowskiej

Czytaj więcej...

gala osobowosci 201523 marca br. odbyła się IV edycja Wielkiej Gali „Osobowości i Sukcesy Roku 2015". Niezwykły wieczór miał miejsce w hotelu Marriott w Warszawie, który właśnie obchodził swoje 25-lecie, stąd też było to podwójnie wyjątkowe wydarzenie! Podczas gali wyróżniono najlepszych z najlepszych, wręczając im statuetki za osobowość lub za sukces. W gronie laureatów Osobowości znaleźli się m.in.: Sylwia Grzeszczak, Agnieszka Dygant, Robert Janowski, Aleksander Dobra, Tomasz Karolak, Daniel OIbrychski. Laureatami Sukcesów byli m.in.: Jeronimo Martins Polska, Duolife, Thai Wok, House of Tudor, Hotel Biały-Kamień, Wittchen i Thai-Sun. Wśród zaproszonych gości znalazły się również inne wybitne osobowości ze świata polityki, kultury, sztuki, nauki. Można było spotkać Piotra Kupichę, Marka Włodarczyka, Michała Milowicza, Ewę Minge, Roberta Kochanka czy Annę Kalatę. Dziennikarski duet prowadzących tworzyli Wiola Wrzesińska i Ryszard Rembiszewski. Organizator wieczoru Excellent Events – wydawca magazynu „Osobowości i Sukcesy” zadbał o każdy szczegół imprezy. Wśród licznych atrakcji odbyły się pokazy mody: Anety Larysy-Knap i Ylana Anoufa, występ „Trzech Polskich Tenorów” i piosenkarki Natalii Pujszo, która specjalnie na galę przyleciała prosto z Paryża. Ponadto na scenie tradycyjnie zapłonął uroczysty tort. W szampańskiej atmosferze goście bawili się niemal do białego rana. Pewne jest, że ten galowy wieczór na długo pozostanie w pamięci.

Czytaj więcej...

small18 marca w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach odbyło się pierwsze z cyklu spotkań „Śniadania z TTIP”, które mają na celu przybliżenie przedsiębiorcom tematyki umowy o wolnym handlu negocjowanej pomiędzy UE a USA (TTIP – Transatlantic Trade and Investment Partnership). Każdorazowo podczas śniadań gościć będziemy przedstawicieli innej branży; pierwsze wydarzenie poświęcone było sektorowi IT. Spotkanie poprowadził Przemysław Grzywa, który w Izbie koordynuje współpracę ze Stanami Zjednoczonymi w ramach działań Komisji ds. Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej.


Partnerem całego cyklu jest Polsko-Amerykańska Rada Współpracy, której Prezes, Mariusz Tomaka, przygotował wprowadzenie do specyfiki branży IT w Stanach Zjednoczonych. Tomaka jako szef oddziału dużej amerykańskiej firmy z siedzibą w Polsce właśnie z sektora ICT, wskazał na zagrożenia stojące przed firmami inżynierskimi planującymi ekspansję na rynek USA, wynikające przede wszystkim z różnic prawnych w rejestrowaniu patentów. O ile sama umowa nie wpłynie znacząco na branżę IT (jest to stosunkowo otwarty i dostępny rynek), to odczuwalne będą jej efekty w gospodarce UE i USA. Według optymistycznych szacunków w Polscepowstanie około 100 tys. nowych miejsc pracy! Podczas spotkania odbyła się także telekonferencja z jednym z negocjatorów ze strony Komisji Europejskiej, który wskazał m.in. na silne dążenia KE do ujednolicenia statusu wiz do USA dla obywateli wszystkich państw członkowskich, co ma znacząco wpłynąć również na wymianę handlową ze Stanami Zjednoczonymi. Spotkanie zakończył Dawid Pacha z katowickiego startupu Real Deal, który podzielił się swoimi doświadczeniami z pobytu w Dolinie Krzemowej w ramach konkursu „Ready to GO”. Z jego doświadczenia wynika, że dużym wyzwaniem dla młodych firm z Polski jest bezpośredniość wynikająca z krótkiego dystansu w kontaktach i rozmowach w kulturze anglosaskiej. „Trudno było mi mówić „na Ty” właścicielowi dużej firmy IT, który w branży spędził 30lat”, opowiadał Pacha. Do Polski przywiózł umiejętność prostego mówienia o skomplikowanych rzeczach, szczególnie w kontekście biznesowym.

Czytaj więcej...

sociomaticW tym roku liczba rodzimych sklepów internetowych przekroczy 22 tys. Do tego dochodzą liczne platformy aukcyjne, sprzedażowe czy e-pasaże. Zaczyna robić się tłoczno. A to dopiero początek, gdyż dynamicznie rozwijający się handel transgraniczny oraz ekspansja zagranicznych graczy spowoduje, że podaż będzie jeszcze większa. Jak na tak konkurencyjnym rynku odnieść sukces?


Do tego, że handel w internecie jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wartość globalnego rynku e-commerce przekroczy w tym roku 1,8 bln dolarów, by już w 2017 r. osiągnąć poziom 2,4 bln. Na tym tle Polska jest wciąż małym rynkiem, jednak w rodzimych realiach są to duże pieniądze. – Według estymacji Sociomantic Labs w tym roku rodzimy rynek e-commerce urośnie o ponad 15 proc. do wartości 31,12 mld złotych. To powoduje, że chętnych to do walki o niego z roku na rok przybywa. Tylko w tym roku liczba sklepów internetowych działających w polskim internecie wzrośnie o 10 proc. i przekroczy 22 tys. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie Centralnej i Wschodniej z Sociomantic Labs. A w kolejce ustawiają się następni chętni: platformy aukcyjne, sprzedażowe, e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym o Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość, wg agencji badawczej Nielsen, wyniesie aż 308 mld dolarów w 2018 r. To powoduje, że również zagraniczne sklepy, wraz z usuwanymi z roku na rok barierami w ramach Unii Europejskiej, coraz chętniej wchodzą także na nasz rynek.

Czytaj więcej...

piknikBioluminescencja, dyfrakcja i interferencja, pokazy hologramów, samodzielne budowanie spektroskopów i kalejdoskopów. 9 maja uczestnicy Pikniku Naukowego Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik zgłębiać będą tajemnice światła, które jest wiodącym tematem tegorocznej imprezy. Wstęp na Piknik jak zwykle wolny.


Piknikowicze prześledzą historię źródeł światła – od ręcznie krzesanego ognia po najnowocześniejsze świetlówki i diody LED. W ramach piknikowych pokazów zagrają na laserowej harfie, zbudują światłowód z galaretki, sprawdzą, czy barwy mają własną melodię, a także spowodują, że wielbłąd przejdzie przez ucho igielne. Tradycyjnie wezmą udział w wielu atrakcyjnych konkursach – m.in. wiedzy kryminalistycznej, którego zwycięzca zwiedzi Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji. Chętni spróbują swych sił w piknikowym teatrze cieni, sprawdzą, czy da się słuchać łokciem, a nawet przygotują się na apokalipsę zombie. W specjalnej galerii pt. „Światłoprzestrzeń” uczestnicy Pikniku spojrzą na świat oczami pszczół i zabawią się w szpiega używającego do podsłuchu promieni lasera. Zobaczą także imponujące zbiory Muzeum Neonów, dzięki którym poznają nie tylko historię słynnych warszawskich reklam, ale także dowiedzą się, dlaczego neony świecą. A dla zafascynowanych światłymi umysłami nie lada atrakcją będzie wystawa korespondencji Alberta Einsteina i Marii Skłodowskiej-Curie – tym bardziej, że kopie części ich listów zostaną zaprezentowane publicznie po raz pierwszy. W największej w Europie popularnonaukowej imprezie plenerowej weźmie udział ponad 150 instytucji z kraju i zagranicy. W specjalnych stanowiskach zaprezentowanych zostanie niemal 800 pokazów, które w widowiskowy sposób wytłumaczą zjawiska z zakresu optyki i wielu innych dziedzin nauki.


19. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik – 9 maja 2015 r., godz. 11.00 -20.00, Stadion Narodowy w Warszawie. Wstęp wolny.

Piknik Naukowy jest największą w Europie imprezą plenerową o tematyce naukowej, organizowaną wspólnie przez Polskie Radio i Centrum Nauki Kopernik. Celem przedsięwzięcia jest upowszechnianie wiedzy z różnych dyscyplin naukowych poprzez spektakularne eksperymenty i doświadczenia – zarówno proste, związane z archeologią czy fizyką niskich temperatur, jak i najnowsze dokonania współczesnych uczonych. Piknik Naukowy jest wydarzeniem unikatowym na skalę globalną, przyciąga wielu zagranicznych gości i stanowi wzór do naśladowania – swoje Pikniki organizują Ukraina, Gruzja, Chorwacja, Rosja i Litwa. Od 2013 r. Piknik Naukowy odbywa się na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Czytaj więcej...

minutka 1Produkowana przez Mokate, czarna herbata ekspresowa „Minutka” w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju. To najnowsze udostępnione przez firmę dane z badań przeprowadzonych przez renomowana agencję Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie grudzień 2013 – listopad 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych.

- To bardzo dobre wyniki. Wyraźnie widać naszą przewagę nad innymi producentami. Nad firmą zajmującą 2 miejsce to ponad 220 ton, i blisko 530 ton nad kolejnym konkurentem. Zestawienie Nielsena nie pozostawia wątpliwości. Lider jest tylko jeden – podkreśla Sylwia Mokrysz, członek zarządu MOKATE SA. Atuty „Minutki” to doskonała jakość – w przystępnej cenie. Połączenie tych dwóch czynników daje w konsekwencji bardzo dobrą sprzedaż i pozycję na rynku – podsumowuje Sylwia Mokrysz.

Czytaj więcej...

Strona 10 z 39

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo