Reklama
 
Dnia 14 czerwca w warszawskiej restauracja Signature przy ul. Poznańskiej 15 odbyła się wyjątkowa kolacja z udziałem Małgorzaty Sochy. Kameralne i eleganckie wydarzenie inaugurowało wprowadzenie dania aktorki i Szefa Kuchni Wojciecha Kiliana, do menu restauracji. 
„Zdrowi – gotowi – sport!” – polscy olimpijczycy zachęcają do świadomego i  bezpiecznego uprawiania sportu
 
 
Niemal połowa Polaków uprawia sport. Najnowsze badania TNS Polska „Aktywność sportowa Polaków” pokazują, że Polakom brakuje odpowiedniego przygotowania do uprawiania sportu. 54 proc. respondentów opiera plan treningu wyłącznie na własnej wiedzy i doświadczeniu, a tylko 6 proc. uprawiających sport Polaków konsultuje się z lekarzem medycyny sportowej. Co 3. respondent uważa, że badania z zakresu medycyny sportowej są przeznaczone wyłącznie dla zawodowych sportowców. Polscy Olimpijczycy oraz Grupa LUX MED rozpoczynają kampanię edukacyjną „Zdrowi – gotowi – sport!”, by uświadamiać społeczeństwu potrzebę regularnych badań i kontroli stanu zdrowia, które  są podstawą bezpiecznego treningu i właściwą drogą do osiągnięcia osobistych celów związanych z aktywnością fizyczną i  sportem.
 
 
W czerwcu. odbyła się prezentacja nowej kolekcji obuwia i dodatków firmy Deichmann na sezon jesień/zima 2016/17. Wśród bogatej oferty znalazły się prawdziwe hity nadchodzącego sezonu, którym z zainteresowaniem przyglądali się dziennikarze, styliści, a także gwiazdy polskiego show-biznesu.    
 
4f to marka sportowa oferująca wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest mariaż jakości, technologii i modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4f nadają się zarówno do treningu, jak i do noszenia na co dzień. 
 
Denis Diderot, autor „Kubusia Fatalisty” i współautor „Encyklopedii”, rzadko jest kojarzony z pisanym w latach 1770–1778 „Paradoksem o aktorze”. Tymczasem jest to pierwsza w dziejach próba teoretycznego ujęcia techniki aktorskiej. Dlaczego paradoks? Bo według Diderota aktor ma na scenie naśladować uczucia na tyle sugestywnie, by udzieliły się widzom, a jednocześnie na tyle powierzchownie, by nie stracić nad nimi kontroli i świadomie wpływać na efekt wywoływany wśród widzów. Diderot jako pierwszy rozdzielił w ten sposób naśladownictwo i oczyszczenie (mimesis i katharsis), które definiowały za jego czasów grę aktorską. Skierował XVIII-wieczną myśl o teatrze na nowe tory, pokazał, że sztukę sceniczną należy stale redefiniować, szukać dla niej nowych języków ekspresji, wciąż poddawać refleksji mechanizm teatru. 
 
Rano w większości polskich domów jest podobnie: pośpiech i szybkie śniadanie. Nawet jeśli rodzice nie zdążą czegoś przekąsić to starają się, by dziecko nie wyszło głodne do przedszkola czy szkoły. Wszyscy już dzisiaj wiemy, że pożywne śniadanie jest podstawą całego dnia. W 2014 r. przeciętne miesięczne spożycie poszczególnych przetworów mleczarskich kształtowała się następująco: mleko (3,26 l), jogurty (0,50 kg), sery i twarogi (0,82 kg), śmietana (0,36 kg). W 2014 r. średnie miesięczne wydatki na produktów mleczarskich w przeliczeniu na 1 osobę w gospodarstwie domowych stanowiły niecałe 3% całkowitych wydatków i ok. 11,7% wydatków na żywność.
 
Noc Muzeów w Wilanowie to nie tylko okazja do bezpłatnego zwiedzania pałacu, ale również możliwość wzięcia udziału w ciekawych warsztatach i pokazach. W tym roku tematem przewodnim będą słynne panie na Wilanowie. Zapraszamy 14 maja od godz. 19.00!
 
Niezależne, mądre, silne, piękne duchem – oto najkrótsza charakterystyka kobiet, których losy splotły się nierozerwalnie z pałacem wilanowskim. Nie było wśród nich niewiast przeciętnych i nijakich, choć ich niezwykłość manifestowała się różnymi cechami. Podczas tegorocznej Nocy Muzeów zachęcamy zatem do poznania postaci królowej Marii Kazimiery, Elżbiety Sieniawskiej, Izabeli Lubomirskiej czy Aleksandry Potockiej. 
 
 
 
Pod koniec kwietnia w Restauracji N°31 przy ul. Nowogrodzkiej 31 w Warszawie odbyła się uroczysta premiera książki kulinarna Roberta Sowy - "Krok po kroku z Robertem Sową". 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na mapie Warszawy pojawiło się nowe miejsce spotkań. Na skrzyżowaniu Puławskiej i Poleczki odbył się Grand Opening nowego salonu Harley-Davidson, któremu partnerował Jim Beam. Nowi ludzie, nowe miejsce, nie tylko salon a meeting place. Miejsce, które łamie wszelkie stereotypy! 
 
A zaczynając od początku … 
Twin Peaks to projekt realizowany przez nowego dealera Harley-Davidson w Warszawie. Salon otwierają ludzie nie związani do tej pory z marką, z marzeniami, o stworzeniu nowego miejsca dla nowych ludzi - często pracujących w korporacji, którzy szukają odskoczni od dnia codziennego.
 
Projektowi przyświeca idea otwartości i gościnności, swego rodzaju meeting place. Będzie dostęp do WiFi, dla pracujących sala konferencyjna, dla dzieci wielki telewizor z PlayStation. Zaś w piwnicy strefa dla ludzi powyżej 18. roku życia, dla których atmosfera chilloutu z rockowym zacięciem ma nie byle jakie znaczenie. To właśnie tutaj, w ekskluzywnej sferze VIP ma swoje początki współpraca z liderem Bourbon Whiskey na rynku. A mowa o Jim Beam, który jako partner strategiczny będzie wspierał projekt. Goście salonu będą mogli skosztować złotego trunku o niezmienionej od 7. pokoleń recepturze. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. 
 
Świętowanie otwarcia nowego lokalu rozpoczęło się już w środę podczas konferencji prasowej. W klimatycznych wnętrzach Harley-Davidson, zajadając amerykańskie burgery, wśród ludzi z pasją, przy szklaneczkach Bourbon Whiskey Jim Beam – lokal Twin Peaks zapowiedział się świetnie. Zaproszony gość specjalny, restaurator i miłośnik motocykli Mateusz Gessler, odebrał swój własny, i to nie byle jaki, Harley-Davidson. A to był dopiero przedsmak tego, co miało nadejść w sobotę!
 
 
Warszawski Imielin przywitał wiosenną aurą o sobotnim poranku. Żądni dobrej zabawy dzień rozpoczęto od pożywnego „Śniadania z Twin Peaks” w iście amerykańskim stylu! Dzień był pełen atrakcji – od pokazu najnowocześniejszych w Polsce dronów do strzyżenia i tatuowania na żywo przez BlackStar Tattoo i Barberian Academy. Znalazło się też coś dla dzieci – nauka gry w koszykówkę z Legia Basket School. nie tylko dla dorosłych, ale też dla dzieci, zaczynając od Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.
 
Prawdziwa impreza zaczęła się jednak wieczorem. Organizatorzy przywitali uczestników pokazem sprzętu dla zagorzałych fanów dwóch kółek. Po raz pierwszy w Europie zaprezentowano projekt Harley-Davidson Stunter oraz motocykl custom o zjawiskowych designie, mocy i prędkości. Po takich emocjach trzeba było wrzucić coś na ruszt i przepłukać gardło. Amerykańskie jadło i przepitka niczym z prawdziwego baru w Kentucky, czyli najlepsza Bourbon Whiskey Jim Beam w wielu odsłonach. Do pobujania się zachęcał Tymon Tymański, a potem Wojtek „Łozo” Łozowski ze swoją dynamiczną płytą „Mental House” oraz skomponowanym specjalnie dla Harley-Davidson Twin Peaks intro. 
 
 
mat. prasowe Jim Beam
 
21 kwietnia w warszawskim CH Złote Tarasy odbyła się oficjalna premiera najnowszej, niezwykłej kolekcji odzieży “Archive by Alexa” na sezon wiosna/lato 2016,  stworzonej we wspólnym projekcie przez brytyjską ikonę stylu Alexę Chung i zespół projektantów Marks&Spencer

Strona 6 z 39

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo