Reklama
river_island_konkursDo 19 listopada trwa głosowanie na blogerkę River Island. Zwyciężczyni konkursu poleci do Londynu, gdzie zrobi unikatowy materiał z prezentacji kolekcji River Island wiosna/lato 2013.
Do pierwszego etapu konkursu organizowanego przez River Island, przeszło 6 blogerek: Macademian Girl, Glam Paula, Lovely Imperfect, New Wave Fashion, Natalie’s Fashion Workshop i Mademoiselle Poison. Spośród nich internauci wybiorą tę, która poleci z przedstawicielką River Island do Londynu. Będzie mogła jako pierwsza zobaczyć prezentację kolekcji wiosna lato 2013, a także przygotować autorski materiał na swój blog.

Każda osoba, która odda głos na swoją faworytkę, otrzyma voucher uprawniający do - 20% zniżki w sklepach River Island.

prw_logo„Branża winiarska i jej wyzwania” –
Jakie są kierunki rozwoju branży winiarskiej w Polsce? Jakie zadania stoją przed czołowymi firmami winiarskimi? Na te i inne pytania odpowiadali eksperci podczas konferencji prasowej pt. „Branża winiarska i jej wyzwania”, która odbyła się 21 września br. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi przy ul. Wspólnej 30. Gospodarzem spotkania była Polska Rada Winiarstwa.
Polska Rada Winiarstwa to nowa nazwa Krajowej Rady Winiarstwa i Miodosytnictwa. Nowa nazwa jest jednym z elementów zmiany wizerunku naszej organizacji – mówi Elżbieta Pawłowska, dyrektor biura PRW. – Uznaliśmy, że nazwa „Polska Rada Winiarstwa” jest bardziej nowoczesna i łatwiej zapadnie odbiorcom w pamięć, a chcemy iść z duchem czasów. Rezygnacja ze słowa „miodosytnictwo” nie oznacza jednak wykluczenia tej gałęzi z naszej działalności. Zarówno w przepisach krajowych, jak i unijnych „miody pitne” sklasyfikowane są jako „wyrób winiarski”. Pojęcie „wyroby winiarskie” jest pojęciem szerszym i obejmuje wszystkie produkty wykazane w ustawie winiarskiej oraz klasyfikacji unijnej – podkreśla Pawłowska.

Czytaj więcej...

milicano_konfMILLICANO od Jacobs Krönung to przełom w świecie kawy. Dzięki połączeniu kawy rozpuszczalnej (85%) z bardzo drobno zmielonymi ziarnami kawy (15%) ten innowacyjny produkt łączy w sobie to, co najlepsze w kawie rozpuszczalnej i mielonej. Konferencja prasowa wprowadzająca na rynek MILLICANO odbyła się w Pure Sky Club w Warszawie. Spotkanie poprowadził Marcin Prokop i Paulina Papierska (Group Brand Manager marki Jacobs Kraft Foods). Zgromadzeni goście sami mogli się przekonać o zaletach MILLICANO, podczas degustacji kawy prezentowanej przez Pawła Maliszewskiego (barista i certyfikowany sędzia World Barista Championship). O tym, w jaki sposób udało się połączyć kawę mieloną z rozpuszczalną opowiadał dr Krzysztof Skierkowski, Dyrektor ds. Nauki i Certyfikacji Kraft Foods Polska.

źródło: mat. prasowe
Foto: Marcin Kluczek

Czytaj więcej...

emalia_olkusz
Najlepsi dziennikarze w Polsce stanęli do walki. Wszystko po to, by pomóc. Niekwestionowany deser Beaty Tadli i Adama Kuklewicza, doskonały sum Marty Kuligowskiej, Kamili Biedrzyckiej-Osicy i Magdy Łyczko oraz rozpływające się w ustach dania Marty Kielczyk i Marka Kacprzaka.
6 września 2012 roku pod czujnym okiem Andrzeja Polana najlepsi dziennikarze w Polsce spotkali się po to, aby wesprzeć wybrany dom dziecka. Zwycięzców wybrało jury - aktorka Elżbieta Jędrzejewska, piosenkarz Paweł Stasiak i aktor - Marcin Kwaśny, Anna Samusionek i Adrian Furgalski - rzecznik TOR.

Czytaj więcej...

river_islandKażdy, kto weźmie udział w startującym właśnie konkursie River Island, ma szansę wygrać wyjazd do Londynu na prezentację kolekcji wiosna-lato 2013!

Zwycięzca będzie mógł również przygotować unikatową fotorelację na swój blog, a także wybierze się na zakupy ufundowane przez River Island.

Warunkiem udziału w konkursie jest przygotowanie autorskiego materiału, ukazującego stylizację, której motywem przewodnim będzie River Island.

Zgłoszenia w formacie PDF należy przesyłać do 5 listopada 2012 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Więcej informacji o konkursie na:
oraz na
iza_grzybowska_3Marka Super-Pharm przy współpracy z fotografką Izą Grzybowską zorganizowała własną, profilowaną sesję zdjęciową. Fotografie zostały już wykorzystane w letnich materiałach reklamowych Super-Pharm, a obecnie wykorzystywane są w nowej, jesiennej kampanii marketingowej marki.

„Celem sesji było stworzenie unikatowych, charakterystycznych i dopasowanych do marki zdjęć. Motywem przewodnim sesji była kobiecość oraz zmysłowość. Staraliśmy się zachować klimat beauty & fashion.”- Aleksandra Brzozowska, kierownik ds. promocji i reklamy Super-Pharm Poland.

Zarówno sesja zdjęciowa, jak i krótki film z backstage’u, mają za zadanie zbliżyć markę do jej odbiorców: „Nasza sesja to coś nowego w branży. Chcielibyśmy poprzez nową komunikację zbudować wizerunek bliski klientowi, a jednocześnie podkreślić naszą unikatowość jako marki.” - Marta Iskra, dyrektor ds. marketingu i zakupów Super-Pharm Poland.

Sesja została wyprodukowana przez Motion Brand, wspólnie ze stylistą Maciejem Spadło, wizażystką Izą Wójcik oraz fryzjerem Łukaszem Pyciorem. Modelami byli: Angelika Wierzbicka i Paweł Siergiej, a nadzorowaniem całego przedsięwzięcia zajęło się Communication Unlimited.

Zapraszamy do obejrzenia filmu z backstage’u: zobacz
logo_zalandoZalando - największy w Europie internetowy butik obuwia i odzieży rozpoczął współpracę z porównywarką cen Nokaut.pl. W miesiąc po pojawieniu się w Polsce, oferta sklepu dostępna jest na stronach Nokautu.

Zalando to innowacyjne przedsięwzięcie e-commerce; sklep internetowy z obuwiem, odzieżą i dodatkami do domu działający w 13. krajach Europy. W jego ofercie znajdziemy ponad 120 000 produktów, ponad tysiąc marek najpopularniejszych producentów, ale też ekskluzywnych projektantów, których produkty trudno spotkać w handlu detalicznym. Butik gwarantuje swoim klientom wysokiej jakości obsługę, udostępniając w standardzie szeroki pakiet usług, do których należą m.in. darmowa wysyłka, 30. dniowy okres zwrotu wszystkich zakupionych produktów (również bezpłatny) czy też szybka realizacja zamówienia - wysyłka następuje z reguły tego samego dnia. Teraz z oferty Zalando.pl mają okazję skorzystać Użytkownicy porównywarki Nokaut.pl.

Czytaj więcej...

gapTrwa konkurs na młode talenty organizowany wspólnie przez Gap i K MAG. Skierowany jest on do wszystkich, którzy mają niepowtarzalny talent lub pasję. Celem przedsięwzięcia jest promowanie twórczości uzdolnionych młodych osób.

W jury zasiądą: Novika - polska piosenkarka, wokalistka zespołu Futro i DJ-ka, Mikołaj Komar - dziennikarz i fotograf, Leszek Stanek - aktor, tancerz, choreograf oraz Areta Szpura - polska blogerka, stylistka i współzałożycielka marki Local Heroes.
Od 1 do 20 października uczestnicy nadsyłają zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Następnie każdy otrzymuje swój indywidualny dostęp i hasło do ftp, na który może wgrać swoją prace.

Jury wybierze dziesięciu finalistów. W drugim etapie konkursu trwającym od 23 października do 5 listopada odbędzie się głosowanie użytkowników Facebooka na www.facebook.com/GapPolska. Zwyciężą trzy osoby z największą liczbą głosów. Laureaci konkursu mają szansę pokazać się i zabłyszczeć w profesjonalnej sesji zdjęciowej opublikowanej później na łamach magazynu K MAG oraz Facebooku Gap Polska. Na trzech zwycięzców czeka 1000 zł w voucherach na zakupy w sklepie Gap.

Więcej informacji na:


O firmie Gap Inc.
GAP Inc. Jest wiodącym producentem ubrań, akcesoriów i produktów do pielęgnacji ciała dla mężczyzn, kobiet i dzieci pod markami GAP, Banana Republic, Old Navy, Piperlime i Althea. Przychód ze sprzedaży firmy w roku 2010 wyniosła 14,7 mld $. Produkty firmy GAP Inc. Można kupić w ponad 90 krajach świata, w ponad 3100 sklepów firmowych, około 180 sklepów franczyzowych oraz sklepach internetowych. Więcej informacji na stronie www.gapinc.com

Strona 39 z 39

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo