Reklama
24 maja 2017 r. odbędzie się druga już edycja unikatowego na polskim rynku wydarzenia Polish Luxury Market Summit. Tym razem konferencja jest poświęcona przyszłości branży dóbr luksusowych.
 
 
 
Konferencja gromadzi liderów biznesowych sektora premium zarówno z Polski, jak z innych krajów Europy. Dla uczestników będzie to wyjątkowa okazja, by zapoznać się z trendami funkcjonującymi obecnie w branży i wymienić się doświadczeniami z innymi gośćmi, jak również nawiązać nowe kontakty biznesowe. Dla marek luksusowych, które coraz dynamiczniej wchodzą w świat cyfrowy, by dotrzeć do młodszych pokoleń klientów, wyjątkowo istotne jest pogodzenie tego z zachowaniem unikalnego charakteru marki. Ta kwestia będzie jedną z poruszanych podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych. 
 
 
Najważniejsze zagadnienia tegorocznej konferencji są związane z przyszłością luksusu, a konkretnie trendami, które docierają do  Polski z Europy Zachodniej i ze Stanów Zjednoczonych. Dziś liczy się więcej, aniżeli tylko sam produkt – największe znaczenie mają doświadczenia, jakie ze sobą niesie, i konotacje, które wzbudza u odbiorców marki.
 
 
Zaproszeni specjaliści będą omawiać zachodzące w branży zmiany, przenikanie się kanałów online i offline, a także wnioski płynące z unikatowego na polskim rynku badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób. Badanie odnosi się do sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media. 
 
 
Będzie również poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Goście konferencji będą się mogli dowiedzieć, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych oraz Karolina Nowak-Sarbińska, która zarządza inwestycjami w dzieła sztuki w firmie Wealth Solutions. Moderatorem panelu będzie Ewa Mierzejewska, redaktor naczelna magazyu „Dom & Wnętrze”. W gronie prelegentów znajdują się eksperci piastujący wysokie stanowiska menedżerskie i dysponujący wieloletnim doświadczeniem w swojej branży, wśród nich Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju. 
 
Wydarzenie jest organizowane przez ESSE Media, agencję specjalizującą się w marketingu dóbr luksusowych i wydającą cykliczny przewodnik Book of Luxury. Partnerami są m.in. firmy LuxHub Havas Media, BMW Group Poland, Villa Foksal i Black Rabbit. 
 
Konferencja jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów. Agenda jest na bieżąco aktualizowana, a szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://bookofluxury.com/
 
mat. prasowe, www.essemedia.pl  
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo