Reklama
Dwa znane brandy organizują w całej Europie ekskluzywne i trzymane do ostatniej chwili w tajemnicy koncerty 
     
               
Kultowa marka opon Firestone oraz Sofar Sounds połączyły siły, aby w lutym i marcu tego roku zorganizować 5 ekskluzywnych koncertów w kilku miastach Europy. Jeden z nich odbędzie się w Warszawie. Obie marki realizują w ten sposób wspólną misję wspierania młodych talentów i tworzenia niezapomnianych, autentycznych doznań muzycznych dla artystów i ich publiczności.
 
Sofar to skrót od „songs from a room”. Idea trzymanych do ostatniej chwili w tajemnicy małych koncertów zrodziła się w 2009 r. w Londynie. Dwójka przyjaciół zaczęła organizować niewielkie wydarzenia, podczas których publiczność zamiast skupiania się na swoich smartfonach i głośnych rozmowach, mogła w pełni zaangażować się w interakcję z artystą. W ciągu 9 lat Sofar zawitał do ponad 350 miast na całym świecie. W Polsce koncerty odbyły się m.in. w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Dla wąskiej grupy fanów wystąpili dotąd tacy muzycy jak Brodka, XXANAXX, Kortez, Ralph Kaminski czy Fismoll.
 
„Sofar by Firestone” przekształca codzienne przestrzenie – od domowych salonów po sklepy i podziemia restauracji – w małe sale koncertowe. Entuzjaści muzyki będą mieli niepowtarzalną szansę przeżycia porywających koncertów w niewielkim gronie i kameralnym otoczeniu. Wszystkie występy do ostatniej chwili są owiane tajemnicą. Miejsca, w których się odbędą, zostaną zdradzane w ostatniej chwili, a tożsamość artystów będzie ujawniona dopiero po rozpoczęciu każdego z koncertów organizowanych w lutym i marcu 2018 r. w Warszawie, Mediolanie, Barcelonie, Paryżu i Hamburgu.
 
Wspólne doświadczenie muzyczne
Zarówno Firestone, jak i Sofar Sounds postrzegają muzykę na żywo jako unikalny sposób na jednoczenie ludzi z różnych krajów i kultur. „Cieszymy się, że mamy partnera, który wierzy w moc muzyki i podziela nasze wartości” – wyjaśnia współzałożyciel Sofar Sounds, Rafe Offer. „Dzięki ‘Sofar by Firestone’ kontynuujemy tworzenie przyjaznych przestrzeni, które zachęcają ludzi z różnych społeczności do doświadczania magii muzyki na żywo”. Firestone łączy ludzi poprzez muzykę już od 1928 r., kiedy to założyciel Harvey Firestone uruchomił pierwszy w historii sponsorowany program radiowy – Voice of Firestone. 
 
„Współcześnie Firestone wciąż korzysta ze swojego ponad stuletniego doświadczenia w produkcji niezawodnych opon oraz czerpie inspirację z tradycji wspierania młodych talentów" – przekonuje Thierry Jupsin, Brands Marketing Director. „Współtworzymy wiele wydarzeń muzycznych – od wielkich festiwali organizowanych w ramach Firestone Music Tour po kameralne wydarzenia, takie jak Sofar Sounds” – dodaje.  
 
Weź udział w wydarzeniu dla niewielkiej grupy fanów 
Każdy miłośnik muzyki, szukający wyjątkowych doznań, może wygrać bilety na koncert "Sofar by Firestone" w Warszawie. Wystarczy uważnie obserwować fanpage Firestone na Facebooku oraz stronę www.sofarsounds.com. Za ich pośrednictwem zostanie podana data i miejsce koncertu oraz wszystkie istotne informacje.
 
 
***
Firestone
Dzięki szerokiej gamie opon, stworzonej na podstawie ponad 100-letniej tradycji, Firestone dociera do energicznej i młodej duchem publiczności, dając jej możliwość życia chwilą. W 1988 r. prawa do marki Firestone nabył Bridgestone, największy producent opon i wyrobów z gumy na świecie.
Bridgestone EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), z główną siedzibą w Belgii, jest spółką zależną od Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio. Bridgestone EMEA działa w ponad 60 krajach i zatrudnia ponad 18 200 pracowników.  W regionie funkcjonuje 14 fabryk opon i produktów powiązanych, Centrum Badawczo-Rozwojowe oraz tor testowy. 
Więcej informacji o Firestone w Europie można znaleźć na: www.firestone.eu oraz fs.bridgestonenewsroom.eu oraz w Social Media na: Facebooku, YouTube i Instagramie.
 
O Sofar Sounds 
Sofar Sounds rzuca nowe światło na muzyczne występy na żywo, dzięki kameralnym koncertom organizowanym w ponad 350 miastach na całym świecie.
 
Sofar, założyli Rafe Offer i Rocky Start w Londynie w 2009 r., Koncerty Sofar są do samego początku tajemnicą: goście rejestrują się na trzy występy w nieznanych i nietypowych lokalizacjach –takich jak domowy salon, dach budynku czy sklep. Poprzez przekształcenie tych przestrzeni w urzekające miejsca, Sofar daje artystom możliwość zbudowania relacji z zaangażowaną publicznością na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej i zgłosić chęć udziału w koncercie odwiedź stronę www.sofarsounds.com lub znajdź profile społecznościowe Sofar wpisując @sofarsounds lub używając hashtaga #sofarsounds.
 
mat. prasowe
 
 
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo