Reklama
CIN_CIN_Rose_1Słońce, popołudniowy relaks w towarzystwie ulubionego modowego magazynu i lampki CIN&CIN Rose... Czego chcieć więcej do pełni szczęścia? Delikatne jak mgła, orzeźwiające niczym rosa, różowe, subtelne i niezwykle kobiece – czyli wino musujące CIN&CIN Rose najlepszy dodatek ciepłych dni, tego lata w nowej, eleganckiej butelce.

Niezwykły aromat oraz orzeźwiający smak CIN&CIN Rose uwodzi zmysły i wyzwala pełnię emocji każdej kobiety. Teraz do kupienia w stylowej butelce, której odświeżony design zachwyci niejedną wielbicielkę mody i dobrego smaku. To niezbędny dodatek letnich dni, pełnych słońca i luzu.

Kobiecy róż i słodycz, orzeźwiające bąbelki – to esencja CIN&CIN Rose.
Wino doskonale nadaje się na aperitif oraz do przekąsek i deserów. Najlepiej smakuje schłodzone do temperatury 8o C.
Cena: 22,99 pln za butelkę o pojemności 0,75 l.

Czytaj więcej...

foodpanda_logo_1Już nie tylko książki, muzyka i filmy, ale coraz częściej również produkty spożywcze pojawiają się w internetowych koszykach Polaków. Jeszcze w 2011 r. zaledwie 8 proc. użytkowników sieci decydowało się na zakup jedzenia online. W zeszłym roku zrobił to już co 7 polski internauta. Średnio wydajemy nawet 50 zł na gotowe potrawy z internetu. Coraz większa część takich zakupów jest generowana przez smartfony.

Według najnowszego raportu1, już 60 procent polskich internautów deklaruje, że robi zakupy w sieci minimum kilka razy w roku. Rynek e-commerce dojrzał w ciągu ostatnich lat, a transakcje zawierane w sieci stały się dla większości użytkowników codziennością. Co prawda nadal najchętniej kupują oni książki, płyty i filmy – 50 proc., jednak coraz częściej sięgają po produkty, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla tradycyjnych sklepów. Mowa tu o odzieży i produktach spożywczych. O ile ubrania w razie niezadowolenia można odesłać i odzyskać pieniądze, o tyle z jedzeniem nie jest to już takie łatwe. Dlatego najczęściej internauci zamawiają produkty o bardzo długim terminie ważności, co w ich mniemaniu ma być gwarancją świeżości. To zaczyna się jednak zmieniać. Wraz z powstaniem serwisów umożliwiających zamawianie jedzenia z restauracji przez internet, użytkownicy coraz chętniej sięgają po gotowe posiłki. – Warto zauważyć, że już dziś kupujący w naszym serwisie wydają średnio 50 złotych przy każdej transakcji. Duża część z nich, 12,5 – 16 proc., zamawia posiłki za pomocą telefonu komórkowego, korzystając z dedykowanej aplikacji – mówi Piotr Łagowski z serwisu Foodpanda.pl

Czytaj więcej...

palma_1Soczyste, pełne słońca i słodkiego aromatu potrafią przywołać głęboko ukryte wspomnienia pierwszych wakacji spędzonych na wsi. Wiśnie to niekwestionowane królowe lipcowych sadów. Nie przegap ich zbiorów, bo szybko znikają z targowych stołów i sklepowych półek. Nam najlepiej smakują w postaci ciasta, a Ty co wybierzesz - konfitury czy nalewkę?

Wiśniowe wypieki znane są smakoszom słodkości już od… Średniowiecza! Przepisy łączące ciasto kruche i wiśnie znajdziemy w książkach kucharskich Normanów, którzy osiedlili się w Anglii. Współcześnie, cherry pie należy do amerykańskiej klasyki cukierniczej. Francuzi mają ulubione clafoutis, tradycyjny deser z regionu Limousin, czyli wiśnie zapiekane pod delikatnym ciastem z jaj, mleka i mąki.

W polskiej tradycji kulinarnej wiśnie występują w różnorodnej postaci, zależnej od ich gatunku i przeznaczenia. Według różnych źródeł, w naszych sadach uprawianych jest około 30 odmian wiśni. Zasadniczo, można wyróżnić trzy grupy wiśni: czerechy – mieszańce, powstałe w wyniku skrzyżowania wiśni z czereśnią, szklanki - jasne wiśnie oraz wiśnie czarne, używane głównie do wyrobu soków.

Czytaj więcej...

delecta_tarta_1Popularna w kuchni francuskiej, faworytka blogerów kulinarnych i amatorów szybkich, lecz kreatywnych wypieków – tarta – od dzisiaj może być przebojem także w Twoim domu. Delecta, jako pierwsza, wprowadza na rynek unikalny produkt – Tartę na 1001 sposobów Delecta do samodzielnego wypieku, w wariantach na słono i na słodko.

Tarta składa się z dwóch elementów: cieniutkiej podstawy kruchego ciasta i farszu o dowolnym smaku – wytrawnym lub słodkim. Upieczona w charakterystycznej okrągłej foremce z falistym, niskim brzegiem, może być zarówno eleganckim daniem obiadowym, jak i lekkim deserem.

Nowe Tarty na 1001 sposobów Delecta to zaproszenie do kulinarnej przygody. Opakowanie produktu zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche (w wersji słodkiej lub słonej) oraz fix (rodzaj zagęstnika) do nadzienia (także w dwóch wariantach). Ostateczny smak wypieku zależy od indywidualnie dobranych dodatków. Podpowiedzi z czym przygotować oryginalną tartę dostarcza książeczka z przepisami, dołączona do każdego produktu.

Czytaj więcej...

czarniecki_2„Doskonała jakość i najlepszy smak to, to czym marka przyciąga rzesze stałych jak i nowych klientów. Tradycyjne produkty oraz nowości w ofercie Czanieckich Makaronów nadają się nie tylko do zup i drugich dań, ale również do sałatek i zapiekanek.

Nowe, odświeżone opakowania zachęcają do kupna, a nowe formy do poszerzenia kulinarnych horyzontów. Makarony z pełnego przemiału, kolorowe formy? Pomidorowe i szpinakowe, a także duże muszle i świdry idealne do zapiekania to propozycja Czanieckich Makaronów na 2013 rok.”

Czytaj więcej...

barilla_1Makarony Barilla charakteryzują się najwyższą jakością, wypracowywaną przez ponad 135 lat działalności firmy. Produkowane są z najlepszej pszenicy twarda (durum), bez której nie można stworzyć prawdziwego makaronu o cenionej powszechnie właściwości al dente. Makaron taki podczas gotowania nie skleja się, jest sprężysty i zachowuje swój kształt nawet, jeśli się gotuje go nieco za długo.

Barilla to również marka sosów, które mogą wnieść do kuchni każdego konsumenta powiew śródziemnomorskiej tradycji. Sporządzone według najlepszych receptur, wyłącznie z naturalnych i dokładnie dobranych składników, nie zawierają konserwantów. Dzięki prostocie w przygotowaniu i wyjątkowym walorom smakowym są idealne zarówno na specjalne okazje jak i do codziennych, rodzinnych posiłków.

---
Opakowanie jednostkowe makaronu: 500g
Cena na półce za podstawowy asortyment: 5,50 zł

Opakowanie jednostkowe sosów: od 190g do 400g
Cena na półce: od 9 zł do 14 zł za słoiczek

Czytaj więcej...

pliska_brandyMarzec jest miesiącem w roku, który przez zmienną aurę idealnie odzwierciedla kobiecą naturę. Marka Pliska brandy właśnie ten okres pragnie zadedykować wszystkim Paniom, które pragną czuć się wyjątkowo nie tylko w Dzień Kobiet! Przy pomocy łatwych w wykonaniu, ultrakobiecych drinków początek wiosny nabierze niezwykłego smaku z Pliska brandy!

Marcowa zmienna i przebojowa natura idealnie oddaje charakter kobiety, która lubi wyrafinowane, subtelne połączenia nowości z estetyką i wygodnymi rozwiązaniami. Dlatego też Paniom przypadną do gustu dwa oryginalne, łatwe do przygotowania drinki od Pliska brandy. Pliska Vanilla Sky na bazie Pliska Chocolate to delikatne połączenie czekoladowego aromatu z intensywną nutą wanilii. Fanki kawowych inspiracji skusi Pliska Espresso na bazie Pliska Coffee z dodatkiem głębokiego espresso i apetycznej szczypty cynamonu. Panie, preferujące wyrazisty smak brandy dojrzewającego w dębowych beczkach, odnajdą go w tradycyjnych butelkach Pliska 5. i 7. letniej!

Brandy Pliska przez cały marzec zaprasza do świętowania kobiecości w najlepszym jej wydaniu za pomocą estetycznych, praktycznych zawieszek dołączonych do wszystkich butelek Pliska. Na dodanych materiałach znajduje się prezentacja prostych i efektownych przepisów na bazie Pliska Chocolate oraz Pliska Coffee. Specjalnie przygotowane drinki idealnie nadadzą się na wyjątkowy czas w gronie najbliższych i pozwolą oddać się przyjemności chwili!

Czytaj więcej...

imagesCAUUACL3Zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS, rocznie w Polsce zużywa się około 35 tys. ton suszu herbacianego. Po przetworzeniu ponad 40% gotowych herbat trafia na eksport. Kupują ją nie tylko mieszkańcy Europy, Australii i Ameryki; wytwarzane w Polsce herbaty trafiają również do Chin i Japonii. Ma w tym swój udział Mokate, systematycznie zwiększające udział herbat w eksporcie. Dynamika sprzedaży herbat Mokate na rynki zagraniczne utrzymuje się na poziomie 13% rok do roku.

- Świat nauczył się doceniać, jakość produkowanych w Polsce artykułów – stwierdza Teresa Mokrysz, współwłaścicielka grupy firm Mokate. – Dla nas to również nowe wyzwanie, chcemy być silną marką na rynku międzynarodowym i jestem absolutnie przekonana, że jesteśmy już na dobrej drodze. Determinacji nam na pewno nie zabraknie – podkreśla Teresa Mokrysz.

Czytaj więcej...

bakallandbakalland_3bakalland_2Bakalland przygotował kilka nowych propozycji, błyskawicznych i pożywnych mixów śniadaniowych w sam raz na poranny posiłek. Znajdziemy wśród nich chrupiące musli, czyli owoce, prażone ziarna owsa i pszenicy oraz najwyższej jakości bakalie połączone na różne sposoby. W połączeniu z mlekiem lub jogurtem tworzą sycący i pełny witamin posiłek, którego przygotowanie zajmuje zaledwie chwilę. Mają jeszcze jedną cechę – doskonale smakują.

Więcej informacji: www.bakalland.pl

Czytaj więcej...

el_solŚwiąteczny okres i zbliżający się Karnawał to najlepszy czas na długie rodzinne spotkania i zabawę do białego rana w gronie najbliższych przyjaciół. Nic tak nie zadba o niepowtarzalną atmosferę tych wyjątkowych chwil, jak niezwykle łagodne i przyjemne w smaku wina El Sol! Teraz marka El Sol przygotowała wyjątkowe zestawy promocyjne - przy zakupie jednego wina El Sol, drugie otrzymasz za 50% ceny.

Gwar radosnych rozmów przy dźwiękach dobrej muzyki, odświętny, wypełniony szczerym uśmiechem nastrój i stół pełen ulubionych przekąsek to chwile, które na długo zostaną w pamięci. W czasie wszystkich zbliżających się przyjacielskich spotkań o dobry humor najlepiej zadbają nowe promocyjne zestawy El Sol. Wybierz swój własny, ulubiony pakiet win i wspólnie ze znajomymi cieszcie się słonecznym smakiem doskonałych win El Sol!

Zestaw Chile i Australia to winna wizytówka dwóch egzotycznych krajów z południowej półkuli – białego wina z Australii, pełnego aromatów owoców tropikalnych i łagodnego smaku czerwonych winogron w winie El Sol Chile. Druga propozycja, zawierająca wina El Sol Espana i El Sol Italia, w pełni oddaje śródziemnomorski klimat i jest najlepszym rozwiązaniem na przyjęcia przygotowane w gorącym, południowym stylu. Natomiast wariant, w skład którego wchodzi wino El Sol Chile i El Sol California to połączenie klasycznego czerwonego wina z Chile z różowym winem, którego delikatny smak docenią zwłaszcza panie. Dla miłośników czerwonych win, przygotowana została wersja, zawierająca dwa półwytrawne wina El Sol Chile. Niezależnie od rodzaju, każdy zestaw El Sol to ogromna porcja słońca, która doda nawet najbardziej zimowej aurze, pozytywnej energii!

Czytaj więcej...

Strona 26 z 27

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo