Reklama
Polska marka Indigo po raz kolejny udowodniła, że jest ekspertem w dziedzinie kolorów i stworzyła wspólnie z Natalią Siwiec wyjątkową kolekcję WE ARE THE COLORS. To 15 lakierów hybrydowych w odważnych, niepowtarzalnych i nasyconych odcieniach kojarzących się z wakacjami, wolnością i kobiecością.
 
"ODKRYŁAM WEWNĘTRZNE ŹRÓDŁO PIĘKNA”
Seria przeznaczona dla kobiet z wyjątkowo problematyczną cerą – bardzo suchą i wrażliwą, stworzona z myślą o pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.
 
Kolekcja RE9 Advanced powstała w celu zaspokojenia szczególnych potrzeb starzejącej się skóry. Stosowana systematycznie pomaga poprawić wygląd skóry pod względem jędrności, elastyczności i napięcia, zmniejszając widoczność drobnych oraz głębszych zmarszczek. Produkty RE9 Advanced pomagają poprawić nawilżenie dojrzałej skóry i sprawić, że wydaje się odżywiona i młodzieńcza.  
 
W tym sezonie na ustach królują nieoczywiste fiolety, intensywne burgundy, a nawet odważny granat. Zgodnie z najnowszymi trendami beauty kolory muszą być intensywne, nasycone i trwałe. Ten efekt możesz osiągnąć z nową szminką AVON mark. „Moc koloru”! Dzięki wbudowanej bazie szminka zapewnia więcej koloru w jednej warstwie, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Wypróbowała ją już Marta Żmuda Trzebiatowska, nowa Ambasadorka AVON, która wśród 17 supermodnych odcieni znalazła swój idealny kolor! 
 
Nic tak szybko nie potrafi przenieść Cię w czasie do najlepszych chwil, jak zapach. Pierwsza randka, awans, niezapomniany wieczór we dwoje... Jeśli pragniesz przeżyć te momenty jeszcze raz, zapisuj je zapachami.
„DOJRZAŁAM. DO WYRAŻANIA SIEBIE”
 
Poszukując najskuteczniejszych substancji liftingujących, odkryliśmy dla Ciebie KARMAZYNOWĄ ALGĘ, wytwarzającą unikalną, koloidalną otoczkę, bogatą w niezwykłe, napinające cząsteczki. Zainspirowało to nas do stworzenia nowej linii kremów liftingujących. Dermika Liftologiq daje natychmiastowy i odczuwalny efekt liftingu i napięcia skóry. Widocznie redukuje zmarszczki, a rysy twarzy stają się łagodniejsze.
Linia HOME SPA to wyjątkowa linia produktów do kompleksowej pielęgnacji skóry i włosów. Produkty z tej linii perfumowane są przepięknymi zapachami Indigo, które stanowią ich idealne dopełnienie. Linia została rozszerzona o dwa nowe produkty – Balsam Bloom Gold i Shea Sugar Peeling.
 
„MÓJ BLASK KRYJE SIĘ W GŁĘBI. CZAS GO UWOLNIĆ”
 
Nadmierna keratynizacja naskórka i zaburzenia w jego złuszczaniu odbierają cerze jej blask i sprawiają, że nasza skóra może wyglądać na szarą i zmęczoną. Aby przywrócić cerze promienny wygląd i porcelanową gładkość, niezbędne jest regularne, a przy tym delikatne złuszczanie naskórka.
Myślicie już o wiośnie? My również. Zanim jednak zaczniemy cieszyć się pierwszymi promieniami słońca, przyjrzyjmy się szkodom, jakie mroźne dni wyrządziły naszej skórze. Zima ewidentnie odcisnęła piętno, pozostawiając skórę twarzy szarą i matową. Blasku pozbawiła także nasze włosy, a gratis dorzuciła jeszcze kilka nadprogramowych kilogramów... Czas na przygotowanie planu działania, który przywróci harmonię oraz kondycję skórze i włosom, polepszy nasz wygląd, a w rezultacie doda nam pewności siebie. Od czego zaczynamy?
 
 
Bottega Veneta przedstawia swój najnowszy zapach Eau de Velours - efekt wyrafinowanej i śmiałej ewolucji zapachu Bottega Veneta Eau de Parfum, wprowadzonego w 2011 r.  
 
Legendarny zapach odzwierciedla wizję kreatywnego dyrektora marki – Tomasa Maiera i składa hołd korzeniom marki Bottega Veneta, która narodziła się w mieście Vicenza, położonym w regionie Wenecji Euganejskiej w północno-wschodnich Włoszech. Wizja zapachu ukazuje typowy włoski moment w klasycznej włoskiej willi. 

Strona 9 z 85

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo