Reklama
Kolekcja RE9 Advanced powstała w celu zaspokojenia szczególnych potrzeb starzejącej się skóry. Stosowana systematycznie pomaga poprawić wygląd skóry pod względem jędrności, elastyczności i napięcia, zmniejszając widoczność drobnych oraz głębszych zmarszczek. Produkty RE9 Advanced pomagają poprawić nawilżenie dojrzałej skóry i sprawić, że wydaje się odżywiona i młodzieńcza.  
 
Mniej znaczy więcej – ta zasada sprawdza się także w pielęgnacji. Mniej makijażu na rzecz młodzieńczego wyglądu i naturalnego blasku. Tego zalecenia trzymają się Francuzki, które pozostają piękne mimo upływu czasu. Jakie rytuały pielęgnacyjne sprawią, że nasza skóra zbliży się do ideału?
 
Kobiety i mężczyźni potrzebują różnej pielęgnacji. To oczywiste, jednak w praktyce nie zawsze ma przełożenie na rzeczywistość. Mężczyźni często lekceważą aplikację kremów na twarz i jedynie od czasu do czasu podkradną trochę produktu od swojej dziewczyny, tudzież żony czy siostry. Odpowiednio dobrana do ich skóry pielęgnacja, mogłaby jednak widocznie poprawić jej kondycję i tym samym przekonać ich do słuszności stosowania produktów kosmetycznych. Dzięki temu każdy będzie zadowolony – kobiety, mając więcej swojego ulubionego, skutecznego kremu i mężczyźni odkrywając efekty, jakie zapewnia odpowiednio dobrana pielęgnacja twarzy. 
 
Konsumenci w obecnych czasach, znacznie częściej przywiązują uwagę do troski o środowisko. Coraz więcej z nich wybiera kosmetyki, których formuły oparte są o naturalne składniki. W odpowiedzi na te potrzeby, marka Klorane, po raz pierwszy na polski rynek, wprowadza linię produktów do pielęgnacji ciała. Bazą całej gamy są naturalne i skuteczne wyciągi z roślin, które dostosowane są do każdego rodzaju skóry, w tym także do bardzo suchej. Dodatkową zaletą nowej linii pielęgnacyjnej są zmysłowe i przyjemne zapachy, które rozkosznie otulają skórę.
 
NOWE FLUIDY I KREMY SPF 50+ DO TWARZY. NOWE PREPARATY DO CIAŁA. 
 
GAMA POMARAŃCZOWA
 
Chociaż prysznice i kąpiele to część codziennego rytuału pielęgnacyjnego naszej skóry, nie oznacza to wcale, że muszą być nudne i utożsamiane jedynie z rutyną, a nie także przyjemnością. Wybór odpowiedniego żelu pod prysznic pozwoli dokładnie oczyścić skórę, działając przy tym nawilżająco i wygładzająco. Dodatkowo, piękne zapachy produktów do higieny utrzymują się długo po kąpieli, relaksując nie tylko ciało, ale i umysł. 
 

Linia DOC COLOR włoskiej marki Jean Paul Mynè to pierwsze i jedyne farby do trwałej i półtrwałej koloryzacji włosów, z których składu całkowicie wyeliminowano wodę!
 
Mężczyzna na okładce katalogu AVON to niecodzienny i zaskakujący widok. Obecność nowego Ambasadora jest nieprzypadkowa. Firma startuje z nową odsłoną kampanii „AVON się sprawdza”, w której marka zachęca Polki do wypróbowania kosmetyków do makijażu, pielęgnacji i zapachów. 
 
Ładny uśmiech to wizytówka każdego z nas, dlatego też chcąc uzyskać olśniewający efekt poszukujemy wybielających past i testujemy różne specyfiki. Z pomocą przychodzą też naturalne składniki, choć niektóre mogą wydawać się zaskakujące, gdyż raczej nie wiążemy ich z właściwościami wybielającymi. Przykładem może być węgiel aktywny, będący składnikiem Coco Glam i sposobem na białe, zdrowe zęby. 
 
Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła znaną influencerkę i makijażystkę - KatOsu. 
 

Strona 5 z 84

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo