Reklama
Znudził Ci się klasyczny manicure? Tej jesieni pozwól sobie błyszczeć i odkryć bezmiar możliwości i kolorów od NeoNail! Star Glow to kolekcja spektakularnych, gwiezdnych lakierów hybrydowych z mnóstwem połyskujących drobinek, pozwalających uzyskać wielokolorowy, lustrzany efekt gry ze światłem. 
 
 
 
Pielęgnacyjne i odmładzające właściwości złota i gardenii znane są od dawna. To naturalne  i doskonale przyswajalne przez  skórę składniki., które były zapomniane na wiele lat. Sięgnęli po nie naukowcy współpracujący z firmą Amway wykorzystując  ich  niezwykłe właściwości i stworzyli nowej generacji kosmetyki do pielęgnacji dojrzałej cery - ARTISTRY SUPREME LX™.  Nowa kolekcja naturalnie przywraca prawidłowy biorytm skóry. 
 
 
Do każdej cery, stopniowalne krycia, nie obciąża skóry.
 
Czym jest:Najtrwalszy podkład Laury o lekkiej formule, zapewnia krycie od średniegodo pełnego.
 
Z myślą o pielęgnacji skóry dojrzałej z tendencją do zmian w rejonie "trójkąta piękna" Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK przygotowało linię aktywnych kosmetyków COLLAGEN up. Formułę preparatów oparto na unikalnej kombinacji skoncentrowanych i wysoce skutecznych składnikach aktywnych takich jak aktywator młodego kolagenu, proteiny ryżu, wyciąg z żyta, kofeina oraz Matrixyl® 3000. Taki skład gwarantuje niezwykłą skuteczność. 
 
Kosmetyki najnowszej generacji ze składnikiem imitującym jad, głównie żmii,  to obecnie hit na całym świecie! Na polskim rynku pojawiły się dzięki Laboratorium Kosmetycznemu Floslek, które stworzyło nowatorską linię kosmetyków przeciwzmarszczkowych - SKIN care EXPERT™ SNAKE.  Innowacyjna formuła natychmiast wygładza zmarszczki, dzięki czemu może być nieinwazyjną alternatywą dla zabiegów medycyny estetycznej.
 
POLLUTION anti to niezastąpiona o tej porze roku linia kosmetyków, której głównym zadaniem jest aktywna pielęgnacja i ochrona skóry, narażonej na działanie czynników zewnętrznych: zanieczyszczenia, smogu, promieni UV, dymu papierosowego, klimatyzacji. 
 
Współcześni mężczyźni są coraz bardziej wymagający wobec siebie i pragną idealnie spełniać się w każdej dziedzinie. Chcą być i dobrymi ojcami rodzin, i dobrymi pracownikami, a przy tym osobami wciąż się rozwijającymi i czerpiącymi z życia, to co najlepsze. Dlatego poszukują produktów spełniających ich szczególne potrzeby i wymagania. Ubrania zgodne z najnowszymi trendami i nowinki techniczne są naturalnie wpisane w obraz męskiego świata XXI w. Do tego dochodzi jeszcze sport,  najlepiej ksztahujący męską sylwetkę oraz specjalna dieta dodająca sił witalnych   i  wszechstronnie  dbająca o męskie zdrowie. Co więcej, mężczyźni coraz baczniejszą uwagę zwracają na pielęgnację skóry i włosów. Codzienne rytuały pielęgnacyjne nie są już dla nich tylko i wyłącznie higieniczną koniecznością, ale dowodem  na to, że wiedzą, jak o siebie odpowiednio  zadbać.
 
Marka Axe w 2016 r. zaprezentowała nową serię produktów, która ma za zadanie podkreślić indywidualność mężczyzn. W tym roku do portfolio dołącza nowość – antyperspirant w formie sztyftu. Pielęgnacja i ochrona? Tak, ale tylko skrojona na miarę. Podkreślająca styl i osobowość. Dokładnie tak jak nowe antyperspiranty AXE - Adrenaline, Signature i Urban. Teraz także w formie sztyftu.
WITAMINOWY KOKTAJL DLA SKÓRY REWITALIZUJĄCA MASKA Z WITAMINĄ C - PEEL OFF
 
 
 
 
Wyłącznie w Sephora
 
MAKEUP LIKE YOU MEAN IT*
TRWAŁOŚĆ. MOCNA PIGMENTACJA. TOTALNE KRYCIE.

Strona 4 z 70

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo