Reklama
Aranżacja Forbis Group dla marki OCHNIK
 
 
OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, słynąca z tradycji tworzenia wyborów skórzanych. To właśnie wysokiej jakości produkty stanowią podstawę budowania wizerunku i prestiżu brandu. Obecnie marka zastanawia się nad odświeżeniem koncepcji salonów, a jedną z firm, która zdecydowała się współuczestniczyć w tym projekcie jest Forbis Group. Projektanci stanęli przed wyzwaniem stworzenia wnętrza, które odpowiednio wyeksponuje szeroki asortyment marki, dyskretnie podkreślając jej wyjątkowy charakter.
 
 
Częstym błędem popełnianym podczas opracowywania konceptu sklepu jest skupianie uwagi na poszukiwaniu efektownych rozwiązań aranżacyjnych i pominięcie tego, co w przestrzeni handlowej jest najważniejsze, czyli produktu. Znakiem rozpoznawczym marki OCHNIK jest wysokiej jakości asortyment i to właśnie on stał się głównym bohaterem aranżacji sklepu stworzonej przez Forbis Group. Chcąc odpowiednio wyeksponować produkty oraz oddać charakter marki, zaproponowaliśmy projekt wnętrza wykorzystującego naturalne materiały w jasnej, stonowanej kolorystyce, która powoduje, że asortyment jest bardziej widoczny - mówi Izabela Kicińska-Marzec, architekt Forbis Group. Ażurowe meble nadają aranżacji lekkości oraz nowoczesności, a także przyczyniają się do czytelności ekspozycji i jeszcze lepszego uwidocznienia produktów. Do wykończenia sklepowego wyposażenia użyto dębowego forniru, a na ścianach i podłogach pojawił się rysunek kamienia.
 
 
Marka OCHNIK oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów, dlatego dla uporządkowania przestrzeni sklepów i łatwiejszego jej odczytu projektanci Forbis Group zaproponowali strefowanie sali sprzedaży przy jednoczesnym podzieleniu wnętrza na część damską i męską. Wydzielenie stref było możliwe dzięki grupowaniu produktów zgodnie z rodzajem materiału, z jakiego zostały wykonane, ceny lub specyfiki ich ekspozycji. Poszczególne strefy przedzielono modułami z akcesoriami lub zestawami komplementarnymi.
 
Ważnym elementem koncepcji przygotowanej dla marki OCHNIK jest modułowość mebli. Wiemy, że aranżacje sklepów zmieniają się sezonowo, dlatego zaprojektowaliśmy meble modułowe i mobilne, co ułatwia szybkie przeorganizowanie wnętrza – mówi Izabela Kicińska-Marzec. Przykładem tego typu rozwiązań są przykuwające uwagę klienta wyspy wizerunkowe, na których umieszczono walizki – asortyment odgrywający obecnie istotną rolę w ofercie marki. Produkty wyeksponowane na tylnej ścianie sklepu tworzą tło dla całej aranżacji sali sprzedaży. Powstała w ten sposób charakterystyczna gra kolorów.
 
Witryna sklepu podzielona została na część otwartą, zachęcającą do odwiedzenia sklepu oraz część pełną, która umożliwi kreowanie ciekawego Visual Merchandisingu oraz prezentację najnowszych kampanii reklamowych.
 
Forbis Group jest firmą projektowo – wykonawczą, która powstała z pasji do dobrego designu. Jako jedna z pierwszych na polskim rynku wprowadziła model współpracy, polegający na holistycznym podejściu do procesu adaptacji przestrzeni komercyjnych. Obecnie Forbis Group jest jednym z wiodących, krajowych dostawców usług fit – out dla branży Retail, Office i HoReCa. Od 2017 r. przynależy do grupy kapitałowej Paged. Konsolidacja kompetencji Forbis Group z doświadczeniem w produkcji mebli oraz zasobami Paged S.A wznosi świadczone usługi na jeszcze wyższy poziom.
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo