Reklama
Ten rok będzie należał do Hotelu Mikołajki*****. Po wynikach I półrocza  2017 r. widać, że turyści coraz chętniej wybierają luksus, jaki oferuje jeden z najbardziej ekskluzywnych mazurskich hoteli. Obiekt po raz kolejny może poszczycić się rosnącym obłożeniem, które w I półroczu wzrosło o kolejne sześć punktów procentowych w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego oraz stale rosnącą liczbą gości zagranicznych. Przywiązanie do marki Hotelu Mikołajki***** oraz liczne atrakcyjne pakiety wypoczynkowe przyciągają turystów z Polski oraz całego świata. W okresie od stycznia do czerwca tego roku z usług Hotelu skorzystało aż 18 tys. osób, z czego 800 to goście, którzy wybrali pakiet wielkanocny oraz majówkowy. A to dopiero początek, bo szczyt sezonu ciągle przed nami!


Sytuacja geopolityczna oraz rosnące zagrożenie bezpieczeństwa w Europie oraz bardzo popularnej turystycznie Afryce sprawiają, że oczy turystów kierują się w kierunku polskich destynacji, w tym również zielonych płuc Polski, czyli Mazur. Atrakcyjności regionowi dodaje również dynamicznie rozwijająca się infrastruktura oraz rosnąca baza hotelowo-gastronomiczna, która podbija serca i podniebienia nawet najbardziej wymagających turystów.

 

- Hotel Mikołajki***** to swoista oaza spokoju. Rosnące zagrożenie terroryzmem na świecie sprawia, że polskie kurorty - a w ślad za tym nasz obiekt - postrzegany jest, jako bardzo atrakcyjny kierunek turystyczny, wśród gości z wielu krajów na świecie. Tylko w pierwszym półroczu tego roku gościliśmy turystów z takich państw, jak Niemcy, Rosja, Litwa, Wielka Brytania, USA, Izrael, Dania czy Chiny. Dodatkowym ułatwieniem dla podróżujących jest niedawno otwarte lotnisko Szymany w Olsztynie. Sprzyja nam również coraz lepsza pogoda latem – co pokazują badania z ostatnich lat. To wszystko składa się na rosnący popyt naszych usług i zadowolenie odwiedzających nas turystów - mówi Ireneusz Czerski, dyrektor Hotelu Mikołajki*****.

Wielkim zainteresowaniem w Hotelu Mikołajki***** cieszą się także pakiety weekendowe, takie jak „Relaks na wyspie”, „Wszystkie uroki wyspy”, czy „Intensywna regeneracja z Yonelle”. Nieustannie wysokie obłożenie hotelu dowodzi, że nawet najbardziej zapracowani chętnie znajdują czas na relaks, niezależnie od tego, czy stawiają na sport, odnowę w SPA, czy po prostu odpoczynek z dala od codzienności.

Do dyspozycji gości w ubiegłym roku został oddany - wart prawie 4,5 mln zł - szklany tunel, łączący dwa budynki hotelowe na Ptasiej Wyspie. Inwestycja w ten sposób wyróżnia hotel nie tylko pod względem architektonicznym, ale przede wszystkim gwarantuje gościom możliwość dogodnego przemieszczania się pomiędzy częścią hotelowo-apartamentową, a restauracyjno-konferencyjną.


- Potencjał rozwoju Hotelu Mikołajki***** nie słabnie. Polskie hotelarstwo rozwija się w najlepsze, a stałe podnoszenie standardu regionu, przekuwa się na zadowolenie gości oraz wzrost przychodów. Bardzo dbamy o umacnianie i rozwój marki, jaką jest Hotel Mikołajki*****. Nieustannie podążamy za trendami i odpowiadamy na potrzeby nawet najbardziej wymagających gości. Współczesny styl połączony z technologią sprawia, że nie trzeba wyjeżdżać już za granicę, by skorzystać z usług na najwyższym poziomie – dodaje Ireneusz Czerski.

 

Hotel Mikołajki***** powstał w 2013 r., jako jeden z najwyższej klasy hoteli na Mazurach. Poza wysokim standardem, kompleksową ofertą SPA, doskonałą kuchnią oraz profesjonalną obsługą, oferuje również wyjątkową lokalizację na Ptasiej Wyspie.

mat. prasowe

 
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo