Reklama
Dziś moda to bardziej indywidualizm i odzwierciedlenie charakteru kobiety niż trendy
A.Wintour
 
Nazywam się Justyna Ołtarzewska, jestem projektantką mody. Szyję od kiedy moje palce były w stanie nawlec igłę, o sukniach i sukienkach wiem (prawie) wszystko i chętnie przybliżę Wam jak tworzę ubrania i stroje dla moich klientek.
 
Marka Marc O'Polo, która została założona w 1967 r. przez trzech przyjaciół, od samego początku była synonimem tego, co wyszukane i naturalne. Na pierwszą kolekcję składały się patchworkowe T-shirty, które doskonale wpisały się w estetykę późnych lat 60. Dziś marka to dwanaście kolekcji w roku dla kobiet, mężczyzn i dzieci. 
 
W poszukiwaniu nowych doświadczeń, tej wiosny American Vintage odkrywa nowe terytoria USA. Tym razem marka czerpie inspiracje z Nowego Jorku czy Kalifornii.
 
 
 

Czytaj więcej...

Marka Franchie Rules to kwintesencja francuskiego stylu i elegancji, oferująca ekskluzywne ubrania, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu i geometrycznych form.
 
W sezonie wiosenno-letnim można wszystko!
 
Na pokazach zapowiadających trendy wiosna/lato 2017 królowała głównie era disco z lat 80. - cekiny, brokatowe kreacje i buty na wysokich platformach. Oversizowe marynarki, bluzy czy sukienki najlepiej w kolorach cytryny lub fuksji również przykuwały uwagę. W rok 2017 wchodzimy bez żadnych ograniczeń.
 
Marc O'Polo Denim - prostota dla wymagających 
 
Nowe zegarki Wenger Urban Classic to połączenie nowoczesnego designu i klasycznej, tradycyjnej duszy. Modele Urban Classic są kolejną gałęzią drzewa genealogicznego marki Wenger.  Klasyczne zegarki Wenger trafiają  w sedno miejskiego stylu. Idealnie okrągła tarcza i stosunkowo długie uchwyty konstruują niekonwencjonalny kształt kolekcji.
 
Marka Marc O'Polo po kolejny przywołuje klasyczne wzory,  jednocześnie nadając im współczesnych cech. 
 
Marka Triumph ogłosiła współpracę z nową ambasadorką, którą została Anna Skura - autorka bloga „What Anna Wears?” 
 
Współpraca jest częścią tegorocznej kampanii „Znajdź Ideał dla każdej siebie.” Nowa, kreatywna koncepcja pokazuje, w jaki sposób szeroka kolekcja bielizny Triumph może towarzyszyć kobietom w różnych momentach ich życia, wspierając je w osiąganiu wyznaczonych celów i zapewniając komfort, którego oczekują - niezależnie od wieku, rozmiaru czy okazji.
 
Pięć inspirujących historii pięciu inspirujących kobiet
Znajdź Ideał, który poruszy Twoje ciało 
 
 

Strona 7 z 33

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo