Reklama
 
Ubranie, które nie ma daty ważności. Coś, po co sięgamy z zamkniętymi oczami, mając pewność, że będziemy wyglądać dobrze i elegancko? Z pomocą przychodzi marka MAAM i B-shirt, czyli klasyczny T-shirt w wersji business. To punkt wyjścia do budowania własnego stylu. Nosimy go świadomie i z przekonaniem, że moda to coś więcej. Wejście w świat MAAM to wyraźne TAK dla życia w zgodzie ze sobą i naturą.
 
Nowa kolekcja Jogging Kalenji by Decathlon  AW 2017
 
Wczesny zmierzch, mgliste poranki, zmienna pogoda – to czynniki, które działają na niekorzyść biegacza. Na szczęście rynek oferuje bogaty wybór profesjonalnej odzieży zarówno dla wytrawnych sportowców, jak i początkujących amatorów, która jest dostosowana do najtrudniejszych warunków atmosferycznych, zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji i pozwoli nam wybiec z domu w każdych okolicznościach. 
 

Aga Boryń jest obecnie na topie. Właśnie rozpoczęła swoją międzynarodową karierę.

Czytaj więcej...

Pogoda za oknem niestety nie sprzyja. Nic straconego - wystarczy, że wyposażysz się w odpowiednie obuwie!

 

 

Czytaj więcej...

W 1998 r. świat oszalał na punkcie bohaterek telewizyjnej kreskówki - trzech dziewczynek obdarzonych supermocami - Atomówek.
 

Berlin - wielokulturowa metropolia pełna idei i Warszawa - nieustający rozwój i silnie zakorzeniona miejska tożsamość. Dwa stołeczne miasta w sercu Europy i ich kosmopolityczny, uliczny duch.

 

Działalności pomiędzy tymi dwoma miejscami, dała Soirowi spojrzenie z szerszej perspektywy i niekonwencjonalne podejście. A my połączyliśmy siły i przygotowaliśmy dla Was kolaborację.

 

Soir - writer, współtwórca legendarnych grup SR i WTK. Urodzony w Warszawie, wychowany w Berlinie, gdzie w latach 90. zaczynał wnikać w kulturę hip-hop. Mówi, że otoczony murem Berlin zawsze go inspirował. Nie dziwne więc, że jego prace szybko przeniosły się z papieru na mury. Wraz z zaprzyjaźnionymi writerami z Warszawy w 1997 roku rozpoczął wieloletnią współpracę, a ich prace pojawiały się w różnych miastach Europy.


Prosto x Soir to graficzna idea zaczerpnięta z kultowych amerykańskich pocztówek zwanych  Large Letter Postcards, które co jakiś czas przetwarzane są w sztuce ulicy na różne sposoby. Soir narysował dla nas swoje własne pocztówki odnoszące się do obszarów jego działalności - Warszawy, Berlina i reszty świata, a my umieściliśmy je na bluzach, t-shirtach, koszuli oraz snapbacku w naszej kapsułowej kolekcji. Kolaboracja Prosto x Soir to dowód na to, że Warszawa, Berlin i inne wielkie miasta mówią jednym głosem, chociaż każde opowiada inną historię. Kilka z nich zapisaliśmy z Soirem za pomocą jego liter na naszych ubraniach.

mat. prasowe

 
Każda kobieta pragnie wyglądać pięknie i stylowo zawsze i wszędzie, nawet jak wychodzi tylko po zakupy. Pomimo tego, że czasem nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, to jednak chce czuć się w każdej sytuacji 100 proc. kobietą!
 
SUSTAINABLE LIMITED EDITION COLLECTION
 
 
PRZYGOTUJ SIĘ DO JESIENNYCH IMPREZ!
Kochamy ubrania. Często je kupujemy, regularnie o nich rozmawiamy i stale potrzebujemy nowych. Polacy są coraz bardziej świadomi nie tylko tego skąd pochodzi nasze jedzenie czy kosmetyki, ale także odzież. Buntujemy się przeciwko sieciówkom, wciąż jednak musimy kupować ubrania. Zatem gdzie zakupy może zrobić świadomy klient? Naprzeciw wychodzą concept store’y oraz showroomy.
 

Strona 5 z 37

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo