Reklama
gena_1Gena to polska marka od ponad 20 lat specjalizująca się w produkcji ekskluzywnych nakryć głowy ze skóry. Projekty firmy łączą w sobie innowacyjność rynków mody, klasyczne piękno oraz mistrzowskie - ręczne wykonanie. Do ich produkcji wykorzystywane są najwyższej jakości surowce w bogatej kolorystyce. Firma Gena posiada w ofercie kilka kolekcji - CASUAL, CLASSIC, SPORT STYLE.

Projekty Gena zachwycają perfekcją wykonania, wyrafinowanym wzornictwem i niezwykłą oryginalnością. Cała kolekcja wykonywana jest ręcznie, z dbałością o każdy detal i najwyższą jakość. Tworząc – firma stara się zaspokajać potrzeby najbardziej wyrafinowanych i wymagających klientów.
Zarówno panie jak i panowie, a także dzieci znajdą coś dla siebie w szerokim asortymencie firmy.

Czytaj więcej...

barbaras_1Firma BARBARAS przygotowała na jesień i zimę cztery linie ubranek dla dziewczynek i cztery dla chłopców. Dla najmłodszych z najmłodszych ubranka z bohaterami kultowych polskich kreskówek, Reksiem i Filemonem. Utrzymane w spokojnych, pastelowych barwach z najlepszej jakości bawełny. Zadbano o wygodę i bezpieczeństwo – bezniklowe zatrzaski, suwaki z zabezpieczeniem chroniącym przed zacięciem delikatną skórę dziecka, nadruki wykonane ekologicznymi farbami. Dziewczynki pokochają zwiewne spódniczki, przestrzenne kokardki i falbanki. Kombinezony i kurtki, całe w różowe serduszka, przełamią nudę zimowego krajobrazu. Chłopcy noszą się w stylu angielskim. Propozycja dla małych elegantów to ciepłe pulowery i eleganckie, sztruksowe spodnie, nadruki i aplikacje z motywem brytyjskiej flagi i londyńskimi krajobrazami.

Projektanci inspirowali się też Skandynawią – na swetrach i bluzach odnajdziemy charakterystyczne dla północy Europy wzory. Sięgnęli również po nieśmiertelne trio bieli, czerwieni i granatu, udowadniając, że nie jest ono zarezerwowane jedynie dla letnich, nadmorskich klimatów. Nowością w ofercie BARBARAS są eleganckie płaszczyki w klasyczną pepitkę, wykończone gustowną, czerwoną podszewką i karakułami. Uwagę zwracają skórzane elementy, wykorzystane na przykład, w spodniach dla chłopców i getrach dla dziewczynek. Klasa!

Czytaj więcej...

nah_nu_1NAH-NU to niezależna polska marka prowadzona przez projektantkę mody Katarzynę Skorek. Skierowana jest do pań poszukujących kobiecych, eleganckich i wyjątkowych ubrań. To bogactwo kolekcji dla kobiet pracujących, lubiących klasyczny i nietuzinkowy styl.

W kolekcjach marki NAH-NU pojawiają się sukienki z niebanalnymi, ale zarazem kobiecymi fasonami, żakiety, spodnie, jak również suknie na bankiety i wieczory służbowe. Marka kładzie nacisk na wysoką, jakość wychodzących modeli, na bieżąco tworząc nowe wzory z wyselekcjonowanych, wysokogatunkowych tkanin. Wyszukuje i szyje swoje modele tylko z najwyższej jakości tkaniny włoskich i hiszpańskich producentów: jedwabi, wełen z jedwabiem bądź kaszmirem.

Kolorystyka na nadchodzący sezon jesień-zima 2013/2014 jest bardzo subtelna. Pojawiają się suknie z granatowego kaszmiru przełamane rozjaśniającymi beżami i pastelowymi odcieniami zieleni.

Kolekcje marki NAH-NU można znaleźć w wielu polskich miastach, jak również w Austrii i Niemczech. Wszystkie modele można nabyć na autorskiej stronie marki NAH-NU, jak również zamówić kreacje szyte na miarę lub pod indywidualne zamówienie.

Każda z pań powinna zajrzeć na autorską stronę marki NAH-NU, gorąco zapraszamy:

www.nah-nu.com

Czytaj więcej...

limango_1Niezwykła niespodzianka dla fanów mody i zakupów internetowych, specjalnie dla klubu zakupowego Limango limitowaną linię ubrań stworzył jeden z najlepszych polskich projektantów, Łukasz Jemioł. Będzie ona dostępna jeszcze przez kilka dni wyłącznie dla członków Klubu.

Do stworzenia ubrań dla Limango projektanta zainspirowała Ania Przybylska – kobieta nowoczesna, naturalnie piękna, z powodzeniem łącząca karierę zawodową z rolą mamy. Kolekcja jest dedykowana dla osób aktywnych, które na co dzień chcą wyglądać modnie, ale także czuć się bardzo swobodnie i komfortowo.

W kolekcji Łukasza Jemioła znalazły się wysmakowane geometryczne konstrukcje i unikatowe materiały, które poddano specjalnej obróbce sprania i farbowania. Hitem jest nowoczesny kombinezon bez rękawów. W duecie ze sportowymi butami stworzy swobodny, codzienny look. Wieczorem wystarczy założyć do niego szpilki, aby wyglądać szykownie, a jednocześnie niebanalnie. Nie zabrakło też charakterystycznych dla projektanta miękkich i wygodnych dzianin. To z nich powstały luźne, casualowe spodnie i T-shirty, które idealnie nadają się na co dzień. Do pracy i na bardziej oficjalne okazje sprawdzą się zaś stylowe asymetryczne sukienki, trapezowe spódnice i eleganckie marynarki. Cała kolekcja jest utrzymana w spójnej kolorystyce, w której dominują biel, szarości, popiele i odcienie niebieskiego. Wśród stonowanej palety znalazł się także kolor różowy, w charakterystycznym dla Limango odcieniu magenta.

Ważna informacja dla fanów nonszalanckiej elegancji by Łukasz Jemioł. Kolekcję dla Limango oraz wybrane modele z kolekcji Łukasz Jemioł BASIC można kupić w wyjątkowej cenie na stronie klubu zakupowego tylko do 16 października.

O Klubie Limango.pl
Limango.pl, lider serwisów typu private shopping dla kobiet i rodzin w Europie, codziennie przygotowuje dla swoich zarejestrowanych Użytkowników specjalne oferty zakupowe. Klienci Klubu Limango.pl mogą kupić odzież, obuwie, dodatki i akcesoria dla domu - w korzystnych cenach, niższych nawet o 80% w porównaniu do regularnej oferty w sklepach. Dzięki limango.pl polskie internautki nie tylko dokonują bezpiecznych zakupów za rozsądną cenę, ale także zyskują dostęp do cenionych marek niedostępnych jeszcze na naszym rynku. Ambasadorką Klubu jest Ania Przybylska, która w pełni oddaje wartości Limango, łączy w sobie cechy modnej kobiety sukcesu, która jednocześnie spełnia się w roli szczęśliwej mamy.

Czytaj więcej...

sagan_1Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2013/2014 firmy Sagan stawia na połączenie lakierowanych skór z funkcjonalnymi kształtami. W kolekcji odnajdziemy odcienie kobaltu, połyskującej czerni czy klasycznych szarości. Dominują srebrne, eleganckie okucia i charakterystyczne rodzaje skór. Firma Sagan, czerpiąc inspiracje ze światowych domów mody, od 24 lat tworzy wyjątkowe kolekcje, których design zawsze wpisuje się w aktualne trendy. Więcej informacji znajduje się na www.sagan-esklep.pl oraz na profilu firmy na Facebooku - www.facebook.com/SaganGalanteria


Czytaj więcej...

kopertowki_1Marka GAP na zbliżającą się jesień proponuje odrobinę koloru. W najnowszej kolekcji znajdują się skórzane, różnobarwne kopertówki, które rozweselą smutne, jesienne stylizacje. Różowa, żółta, niebieska – to tylko niektóre z modeli.

Czytaj więcej...

bellucci_1Franco Bellucci w wyjątkowy sposób świętuje czterdziestolecie swojej działalności. Z tej okazji znany stylista Tomasz Jacyków został zaproszony do zaprojektowania limitowanej kolekcji toreb. Linia „Tomasz Jacyków dla Franco Bellucci” to wyjątkowa propozycja dla wszystkich fashionistek.

Najwyższa jakość, ręczne wykonanie oraz dbałość o najdrobniejsze detale to cechy charakterystyczne kolekcji zaprojektowanej przez Tomasza Jacykowa dla Franco Bellucci. W pierwszej odsłonie kolekcji znajdują się najmodniejsze w tym sezonie torby w rozmiarze XL oraz oryginalne mniejsze modele. Znany z dbałości o najdrobniejsze szczegóły stylista zaproponował nawiązujące do obowiązujących trendów wykończenia, takie jak frędzle czy ćwieki, zapewniające torebkom wyjątkowy charakter i modny wygląd. Klasyczna czerń, metaliczny błękit, delikatny beż czy najmodniejszy bakłażan to dominujące kolory wykorzystane w kolekcji.

Tomasz Jacyków przez lata swojej kariery miał okazję współpracować z największymi światowymi domami mody, m.in. Gianfranco Ferré, Escada, Max Mara, Bruno Banani, Thierry Mugler czy Jean Paul Gaultier. Bezkompromisowość i doświadczenie Jacykowa oraz zastosowanie nowatorskich rozwiązań sprawiają, że torby z limitowanej kolekcji Tomasz Jacyków dla Franco Bellucci staną się z pewnością obiektem pożądania kobiet ceniących najnowsze trendy oraz wzbudzą zainteresowanie marką w świecie mody.

Czytaj więcej...

semper_1SEMPER to polska marka oferująca swe kolekcje paniom poszukującym kreacji na szczególne okazje. Ważna uroczystość rodzinna, wesele, spotkanie z koleżankami z dawnej klasy wymagają stroju, który podkreśli atuty sylwetki, zatuszuje ewentualne mankamenty, pozwoli poczuć się kobieco i wyjątkowo.

Bogata oferta obejmuje doskonałe jakościowo eleganckie sukienki, dopasowane do nich żakiety i bolerka, a na mniej formalne okazje dzianinowe tuniki, bluzki, spodnie i spódniczki.

Zgodnie z zasadą „diabeł tkwi w szczególe” projektanci marki dbają o każdy detal zaczynając od starannego wyboru najwyższej jakości tkanin i dodatków produkowanych na specjalne zamówienia, aż po perfekcyjne wykonanie w najlepszych krajowych szwalniach. SEMPER pamięta nie tylko o kobietach obdarzonych przez naturę idealną sylwetką, Efektowne, eleganckie kreacje proponuje od rozmiaru 38 do 50.

Krótkie serie, ciekawe wzornictwo i niezawodność to cechy dzięki, którym marka od lat ubiera ciągle rosnące grono Klientek. Kolekcje SEMPER dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym shop.semperfashion.eu

Czytaj więcej...

mohito_1Kiedy zobaczyłam wszystkie rzeczy poczułam się dokładnie tak, jakbym otworzyła przed kimś swoją szafę. Kolekcja jest ultra kobieca, zmysłowa i elegancka. Takie rzeczy wybieram też zazwyczaj dla siebie.
Marta Żmuda Trzebiatowska

Exclusive Collection współprojektowana z Martą Żmudą Trzebiatowską to mix kobiecości i nonszalancji w wielkomiejskim, trendowym wydaniu. Propozycje aktorki są bardzo zmysłowe i eleganckie, ale zarazem wygodne i uniwersalne - właśnie takie, jakie dominują również w jej prywatnej garderobie.

Cała kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym klimacie z nutą glam rocka. W detalach dominują: asymetria, skórzane akcenty, ćwieki, błyszczące kamienie oraz suwaki.

W zastosowanej palecie kolorystycznej przeważa głęboka czerń, przełamana bielą, srebrem i delikatnym, pastelowym różem. Dzięki spójnej, monochromatycznej palecie ubrania można dowolnie ze sobą zestawiać i stylizować, w zależności od pory dnia i okazji.

Kolekcja zaprojektowana jest tak, że doskonale nadaje się zarówno na niezobowiązujący wypad na kawę, jak i na wieczorne wyjście. Całość uzupełnia wyrazista biżuteria - grube bransolety z połyskujących kamieni, przykuwające wzrok naszyjniki oraz niezwykle modne w nadchodzącym sezonie duże, ozdobne kolczyki.

Czytaj więcej...

modowa_wyprawa_1Styl glamour nieodłącznie kojarzy nam się z kreacjami hollywoodzkich gwiazd. Ich stylizacje przyciągają uwagę, są seksowne, ale nie wyzywające, trochę drapieżne, jednak zawsze bardzo eleganckie. Idąc ich tropem zajrzymy do najwspanialszych pracowni mody i poszukamy historii stylu. Jak być glamour na co dzień i w podróży?
Inspiracją dla stylu glamour były gwiazdy kina lat 40. i 50. Elementami niemal każdej stylizacji pierwszej ikony stylu, Grace Kelly, były starannie dobrane okulary przeciwsłoneczne, satynowe rękawiczki, wyszukana apaszka, torebka „do ręki”, a także - raz na jakiś czas - futrzana etola. Aktorka była królową uroczystych gal, na których najchętniej prezentowała się w sukniach wieczorowych od Yeves’a Saint Laurenta, Diora czy Givenchy. Najczęściej wybierała te mocno wydekoltowane, rozszerzane do ziemi – zawsze zakładała do nich ekskluzywną biżuterię. Jej najbardziej charakterystycznym dodatkiem stała się torebka-kuferek, którą francuski, luksusowy dom mody Hermes nazwał jej imieniem – Kelly Bag. Drugą ikoną stylu glamour jest oczywiście Audrey Hepburn. To dla niej Hubert de Givenchy zaprojektował długą, czarną suknię, w której wystąpiła w filmie „Śniadanie u Tiffany'ego”.

Co właściwie oznacza słowo glamour?
Angielskie glamour w tłumaczeniu oznacza czar, urok, blask, splendor czy przepych. Jak często bywa, tłumaczenie nie oddaje pełnego znaczenia oryginału. Uogólniając możemy powiedzieć, że glamour to nazwa stylu, ale też idei. Bardzo ważny jest tutaj obraz, poprzez który rozbudzamy fascynacje, często stawiając z jednej strony na ekstrawagancję, z drugiej zaś na tajemniczość. Symbolem stylu glamour są oczywiście gwiazdy Hollywood – zawsze perfekcyjnie wystylizowane, a jednocześnie sprawiające wrażenie, jakby swój piękny wygląd osiągnęły bez wysiłku.

Czytaj więcej...

Strona 38 z 40

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo