Reklama

– Łukasz Jemioł BASIC

jemiol_3_1Wyjątkowe koszulki z nowej kolekcji Łukasz Jemioł BASIC to idealny pomysł na prezent. Na T-shirtach z limitowanej serii znalazły się znane postacie z kreskówek Warner Bros. przedstawione w nowej, ciekawej formie.

Te koszulki pokocha każdy, kto lubi luźny, casualowy styl i niezobowiązujące podejście do mody. Będzie to idealny prezent na zbliżające się Święta. Jednak warto się pospieszyć i przygotować prezenty wcześniej, bo t-shirty to seria limitowana.

Kolekcja zainspirowana bohaterami kreskówek została pokazana podczas łódzkiego Fashion Week. Łukasz Jemioł obecnie jako jedyny polski projektant współpracuje z Warner Bros..

Na koszulkach znalazły się ulubione postacie z kreskówek i filmów legendarnej wytwórni filmowej Warner Bros. – Królik Bugs, Superman, Batman, Struś Pędziwiatr i Kojot. W kolorystyce dominują, kojarzone z linią BASIC, podstawowe barwy – czarny, biały i szary, a na niektórych nadrukach pojawia się nawet kolor złoty. Fani projektów Łukasza Jemioła nie zawiodą się – fasony są luźne, koszulki wykonano z wysokiej jakości bawełny, a nadruki przybrały formę charakterystyczną dla wcześniejszych kolekcji.

Koszulki z postaciami z kreskówek Warner Bros. to wspaniały pomysł na prezent świąteczny dla bliskiej osoby, która lubi bawić się modą i ceni sobie wysoką jakość ubrań. Koszulki w cenach 350 zł i 400 zł.

Czytaj więcej...

robert_kupisz_2foto: Magda Wunsche dla magazynu Sukces
Projektant Robert Kupisz w kooperacji z Loft37 otworzył pop-up store w gdyńskim centrum handlowym Klif. Nowy butik na modowej mapie Gdyni jest utrzymany w minimalistycznym i industrialnym stylu, charakterystycznym dla Roberta Kupisza i marki Loft37. Kolejna, nowa lokalizacja butiku jest związana z dynamicznym rozwojem obu marek.

Chcę dać moim klientom komfort podczas zakupów, zależy mi też na tym, by więcej osób miało możliwość zetknięcia się z moimi kolekcjami”, stwierdził projektant. ,,Cieszę się, że wspólnie z Loft37 stworzyliśmy niepretensjonalne i estetyczne miejsce. Mam nadzieję, że nasi klienci będą się u nas dobrze czuć i znajdą ubrania i buty świetnej jakości, pasujące do nich i doskonałe na każdą okazję.

Robert Kupisz ma na swoim koncie sześć autorskich kolekcji, projektowaniem zajmuje się już od wielu lat - przerabiał, szył i stylizował swoje ubrania, szybko zdobywając uznanie w branży. Wielokrotnie przyznawano mu również tytuł najlepiej ubranego mężczyzny roku, a w 2012 r. otrzymał tytuł Projektanta Roku.

Oferta marki odzieżowej Q?? Robert Kupisz, proponująca zarówno kolekcję męską, jak i damską, a ostatnio także t-shirty dla dzieci, dostępna jest w butikach firmowych znajdujących się w Warszawie oraz od niedawna również w Gdyni, butikach multibrandowych w Krakowie, Toruniu, Rzeszowie, Skarżysku-Kamiennej, a także na platformie modowej Mostrami.pl, która umożliwia zakup jego projektów on-line.

Czytaj więcej...

salon_fryzjerski_1Stylista fryzur Bartek Janusz powtarza, że „Pięknem nie można się zmęczyć”. W swoich salonach konsekwentnie łączy więc urodę z modą i nowoczesnym designem. Od wielu lat dba nie tylko o włosy klientek, ale przede wszystkim o ich dobre samopoczucie. Jako wizjoner i pasjonat mody do współpracy zaprasza uznanych projektantów. Na co dzień stylista gwiazd, bierze udział w sesjach zdjęciowych oraz pokazach mody.

Marzeniem Bartka Janusza było nie tylko czesać kobiety, ale także je ozdabiać i ubierać. Z tego marzenia powstały kolekcje ręcznie tworzonych i malowanych opasek do włosów jego autorstwa. Ponieważ moda jest nieodłączną częścią życia Bartka Janusza niedawno zaprezentował światu swoją pierwszą kolekcję ubrań „Viva! Barcelona”. Mieniące się kolorami, błyszczące cekinami projekty już spodobały się m.in. Grażynie Wolszczak, Monice Richardson, Natalii Siwiec czy Margaret.

Kreacje z kolekcji „Viva! Barcelona” to idealna propozycja na nadchodzącego Sylwestra oraz karnawał. Bartek Janusz proponuje z tej okazji zabawę, metamorfozę z odrobiną szaleństwa. Nie tylko z włosami. Zmianę fryzury można połączyć z jedną z kreacji z kolekcji „Viva! Barcelona”. Dodadzą Tobie blasku, odwagi i seksapilu. Zostań Królową Nocy. Na takie piękno stać każdą z Was.

Czytaj więcej...

swiateczna_kampania_gap_1Marka GAP zaprasza do celebrowania Świąt Bożego Narodzenia specjalnie przygotowaną na ten wyjątkowy czas kolekcją. W tej barwnej pod każdym względem kampanii, pojawiają się ubrania idealne nie tylko na spotkania przy wigilijnym stole, ale przede wszystkim takie, które pozwolą poczuć się swobodnie i stylowo oraz wprowadzą w świąteczną atmosferę. Klasyczne płaszcze, wełniane i kaszmirowe swetry oraz niezbędne podczas chłodnych dni dodatki, to tylko niektóre z kultowych elementów kolekcji GAP. Hasłem tegorocznej kampanii jest słowo LOVE, które jak żadne inne najlepiej oddaje ducha i klimat panujący podczas świąt.

Tradycyjnie do swojej kampanii marka zaprosiła znane twarze. Wśród nich znaleźli się m.in.: kultowy piosenkarz Tonny Bennet, ekolożka i aktorka Malin Akerman czy słynny model Waris Ahluwalia. Pełne radości i pozytywnej energii zdjęcia wprowadzają w ciepły i rodzinny nastrój Bożego Narodzenia i zapowiadają niezwykle stylowy sezon.

mat. prasowe GAP


Czytaj więcej...

Koszulki z bohaterami


lemiol_basic_1W nowej kolekcji Łukasz Jemioł BASIC, którą projektant zaprezentował podczas Fashion Week Poland w Łodzi, znalazły się limitowane T-shirty, inspirowane pięcioma bohaterami kultowych kreskówek Warner Bros.

To efekt współpracy projektanta z legendarną amerykańską wytwórnią filmową. Łukasz Jemioł jako jedyny polski projektant mody obecnie współpracuje z Warner Bros. Consumer Products. Wśród grafik na T-shirtach z limitowanej edycji znaleźć można znane wszystkim z kreskówek oraz filmów Warner Bros. postacie: Batmana, Supermana, Królika Bugsa oraz Strusia Pędziwiatra i Kojota.

Według jakiego klucza projektant wybrał bohaterów? „Zdecydowałem, że w roli głównej wystąpią po prostu moje ulubione postacie z kreskówek i filmów. Wybrałem te, najbardziej charakterystyczne, które przez lata utkwiły mi w pamięci”.

Projektantowi udało się uniknąć dosłowności, grafiki inspirowane markami Warner Bros. zinterpretował na nowo, w duchu kolekcji BASIC. Znajdziemy więc charakterystyczne dla Łukasza Jemioła efekty farbowania i cieniowania, a także paletę kolorów dobrze znaną fanom BASIC’a – biele, szarości i czernie. Całość idealnie wpisuje się w zgodny z filozofią marki styl „urban casual”.
Koszulki są już dostępne w sprzedaży.

European Licensing Company istnieje na rynku od 2005 roku i jest wyłącznym przedstawicielem Warner Bros. Consumer Products w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród reprezentowanych przez ELC licencji znajdują się także Cartoon Network, 20th Century FOX Consumer Products, DreamWorks Animation oraz słynne kluby sportowe: FC Barcelona, Manchester United, Juventus, AC Milan czy Real Madryt. ELC ma wielu lokalnych partnerów, którzy rozwijają produkty na potrzeby rodzimego rynku. Wszystkie projekty z wykorzystaniem grafik licencyjnych są tworzone przez samych klientów przy wsparciu specjalnie utworzonego działu ELC.

Czytaj więcej...

twarze_gap_1Wszystko zaczęło się w 1969 r., kiedy to małżonkowie Donald i Doris Fisher postanowili stworzyć ubrania, stanowiące alternatywę dla odzieży dostępnej w owym czasie w sklepach. Postanowili poszukać nieskomplikowanych, prostych form, pozwalających na wyrażenie i podkreślenie własnej indywidualności. I tak pozostało do dzisiaj. Marka Gap jest nie tylko synonimem amerykańskiego stylu. Jest także filozofią, za którą kryje się optymizm, kreatywność i przede wszystkim autentyczność.

O sile marki wiele mówią niezwykłe kampanie reklamowe, w których pojawiają się zarówno „zwykli” ludzie,, jak i celebryci ze świata showbiznesu. W tym gronie byli już: Alanis Morissette, Madonna, Michael J. Fox, Sarah Jessica Parker czy Joss Stone. Każda z tych osób ma inny styl, ale łączy ich jedno – poczucie komfortu, które mogą im dać ubrania GAP.

Czytaj więcej...

marc_o_polo_1Marc O’Polo nie pozwoli zmarznąć nam w tym sezonie. W najnowszej kolekcji, znajdziemy bowiem mnóstwo dzianinowych ubrań, które dedykowane są wszystkim miłośniczkom klasycznego i wysmakowanego stylu. Uwadze nie mogą umknąć tweedowe płaszcze, sukienki z gotowanej wełny, ale przede wszystkim spodnie i spódnice zaprojektowane specjalnie na chłodniejsze dni. Proste formy ubrań podkreślają wzory na których pojawiła się różnorodna, kolorowa kratka. Marc O’Polo proponuje także szarości, czerń, szykowne bordo i kobalt oraz ich mieszanki z dodatkiem wyrazistej żółci, które z pewnością urozmaicą garderobę w nowym sezonie.

Czytaj więcej...

kazar_1W tym sezonie panuje moda na styl nawiązujący do jazdy konnej. Fankami trendu jeździeckiego są m.in. Blake Lively, Pippa Middelton oraz Jessica Alba. Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów stylizacji nawiązującej do jeździectwa są tzw. oficerki. Kazar uważnie śledzi aktualne trendy, dlatego w swojej najnowszej kolekcji posiada szeroki wybór oficerek, łączących modę z wygodą.

Różnorodność modnych fasonów znajdujących się w najnowszej kolekcji marki sprawia, że doskonale wpisują się w wiodące jesienno-zimowe trendy. To co je wyróżnia to nowoczesny design, dopracowany do perfekcji styl i najwyższej jakości skóry. Oficerki Kazar doceni nie tylko kobieta szykowna i elegancka, ale również preferująca swobodny styl casualowy. Kolekcja została zaprojektowana w najmodniejszych kolorach sezonu: czerni, brązie oraz szalenie modnym kobalcie.

W kolekcji dominują proste, klasyczne modele. Ponieważ marka znana jest z dbałości o detale nie zabraknie modnych ozdobnych zamków, nitów z grawerowanym logo Kazar, łańcuchów i pasków z metalowymi sprzączkami. Wszystko po to, aby panie mogły poczuć się stylowo i modnie.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą kolekcją oficerek marki Kazar!

Czytaj więcej...

warner_bross_1Łukasz Jemioł jako pierwszy polski projektant stworzył limitowaną kolekcję T-shirtów z legendarnymi postaciami z kreskówek Warner Bros.

Warner Bros. Consumer Products do współpracy zaprasza artystów, którzy w innowacyjny sposób przedstawiają kultowe postaci w swoich projektach. Dotychczas z Warner Bros. współpracowały najbardziej znane marki oraz projektanci na całym świecie m.in. Dolce&Gabbana, Iceberg, Diesel, Fossil, FCUK czy Converse. Teraz do tego prestiżowego grona dołączył także Łukasz Jemioł.

Warner Bros. Consumer products docenił potencjał i dotychczasowy dorobek projektanta. Limitowana kolekcja T-shirtów Łukasz Jemioł BASIC inspired by Warner Bros. brands będzie przedstawiać postaci: Batmana, Supermana, Królika Bugsa, Kojota i Strusia Pędziwiatra oraz zinterpretowane przez projektanta. Premiera kolekcji odbędzie się 18 października 2013r. o godzinie 21 w Łodzi podczas 9. Edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Czytaj więcej...

gap_backto_blue_1Integralną częścią globalnej kampanii marketingowej GAP – Back to Blue – jest seria zdjęć zawierających inspirujące hasła. Przekaz płynący z fotografii jest spójny z filozofią marki, która mówi, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Na fotografiach znajdują się „zwykli” ludzie, którzy prezentują najbardziej kultowy styl marki GAP. Dzięki modzie wyrażają siebie i swoje przekonania.

mat. prasowe GAP

Czytaj więcej...

Strona 37 z 40

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo