Reklama
kopertowki_1Marka GAP na zbliżającą się jesień proponuje odrobinę koloru. W najnowszej kolekcji znajdują się skórzane, różnobarwne kopertówki, które rozweselą smutne, jesienne stylizacje. Różowa, żółta, niebieska – to tylko niektóre z modeli.

Czytaj więcej...

bellucci_1Franco Bellucci w wyjątkowy sposób świętuje czterdziestolecie swojej działalności. Z tej okazji znany stylista Tomasz Jacyków został zaproszony do zaprojektowania limitowanej kolekcji toreb. Linia „Tomasz Jacyków dla Franco Bellucci” to wyjątkowa propozycja dla wszystkich fashionistek.

Najwyższa jakość, ręczne wykonanie oraz dbałość o najdrobniejsze detale to cechy charakterystyczne kolekcji zaprojektowanej przez Tomasza Jacykowa dla Franco Bellucci. W pierwszej odsłonie kolekcji znajdują się najmodniejsze w tym sezonie torby w rozmiarze XL oraz oryginalne mniejsze modele. Znany z dbałości o najdrobniejsze szczegóły stylista zaproponował nawiązujące do obowiązujących trendów wykończenia, takie jak frędzle czy ćwieki, zapewniające torebkom wyjątkowy charakter i modny wygląd. Klasyczna czerń, metaliczny błękit, delikatny beż czy najmodniejszy bakłażan to dominujące kolory wykorzystane w kolekcji.

Tomasz Jacyków przez lata swojej kariery miał okazję współpracować z największymi światowymi domami mody, m.in. Gianfranco Ferré, Escada, Max Mara, Bruno Banani, Thierry Mugler czy Jean Paul Gaultier. Bezkompromisowość i doświadczenie Jacykowa oraz zastosowanie nowatorskich rozwiązań sprawiają, że torby z limitowanej kolekcji Tomasz Jacyków dla Franco Bellucci staną się z pewnością obiektem pożądania kobiet ceniących najnowsze trendy oraz wzbudzą zainteresowanie marką w świecie mody.

Czytaj więcej...

semper_1SEMPER to polska marka oferująca swe kolekcje paniom poszukującym kreacji na szczególne okazje. Ważna uroczystość rodzinna, wesele, spotkanie z koleżankami z dawnej klasy wymagają stroju, który podkreśli atuty sylwetki, zatuszuje ewentualne mankamenty, pozwoli poczuć się kobieco i wyjątkowo.

Bogata oferta obejmuje doskonałe jakościowo eleganckie sukienki, dopasowane do nich żakiety i bolerka, a na mniej formalne okazje dzianinowe tuniki, bluzki, spodnie i spódniczki.

Zgodnie z zasadą „diabeł tkwi w szczególe” projektanci marki dbają o każdy detal zaczynając od starannego wyboru najwyższej jakości tkanin i dodatków produkowanych na specjalne zamówienia, aż po perfekcyjne wykonanie w najlepszych krajowych szwalniach. SEMPER pamięta nie tylko o kobietach obdarzonych przez naturę idealną sylwetką, Efektowne, eleganckie kreacje proponuje od rozmiaru 38 do 50.

Krótkie serie, ciekawe wzornictwo i niezawodność to cechy dzięki, którym marka od lat ubiera ciągle rosnące grono Klientek. Kolekcje SEMPER dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym shop.semperfashion.eu

Czytaj więcej...

mohito_1Kiedy zobaczyłam wszystkie rzeczy poczułam się dokładnie tak, jakbym otworzyła przed kimś swoją szafę. Kolekcja jest ultra kobieca, zmysłowa i elegancka. Takie rzeczy wybieram też zazwyczaj dla siebie.
Marta Żmuda Trzebiatowska

Exclusive Collection współprojektowana z Martą Żmudą Trzebiatowską to mix kobiecości i nonszalancji w wielkomiejskim, trendowym wydaniu. Propozycje aktorki są bardzo zmysłowe i eleganckie, ale zarazem wygodne i uniwersalne - właśnie takie, jakie dominują również w jej prywatnej garderobie.

Cała kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym klimacie z nutą glam rocka. W detalach dominują: asymetria, skórzane akcenty, ćwieki, błyszczące kamienie oraz suwaki.

W zastosowanej palecie kolorystycznej przeważa głęboka czerń, przełamana bielą, srebrem i delikatnym, pastelowym różem. Dzięki spójnej, monochromatycznej palecie ubrania można dowolnie ze sobą zestawiać i stylizować, w zależności od pory dnia i okazji.

Kolekcja zaprojektowana jest tak, że doskonale nadaje się zarówno na niezobowiązujący wypad na kawę, jak i na wieczorne wyjście. Całość uzupełnia wyrazista biżuteria - grube bransolety z połyskujących kamieni, przykuwające wzrok naszyjniki oraz niezwykle modne w nadchodzącym sezonie duże, ozdobne kolczyki.

Czytaj więcej...

modowa_wyprawa_1Styl glamour nieodłącznie kojarzy nam się z kreacjami hollywoodzkich gwiazd. Ich stylizacje przyciągają uwagę, są seksowne, ale nie wyzywające, trochę drapieżne, jednak zawsze bardzo eleganckie. Idąc ich tropem zajrzymy do najwspanialszych pracowni mody i poszukamy historii stylu. Jak być glamour na co dzień i w podróży?
Inspiracją dla stylu glamour były gwiazdy kina lat 40. i 50. Elementami niemal każdej stylizacji pierwszej ikony stylu, Grace Kelly, były starannie dobrane okulary przeciwsłoneczne, satynowe rękawiczki, wyszukana apaszka, torebka „do ręki”, a także - raz na jakiś czas - futrzana etola. Aktorka była królową uroczystych gal, na których najchętniej prezentowała się w sukniach wieczorowych od Yeves’a Saint Laurenta, Diora czy Givenchy. Najczęściej wybierała te mocno wydekoltowane, rozszerzane do ziemi – zawsze zakładała do nich ekskluzywną biżuterię. Jej najbardziej charakterystycznym dodatkiem stała się torebka-kuferek, którą francuski, luksusowy dom mody Hermes nazwał jej imieniem – Kelly Bag. Drugą ikoną stylu glamour jest oczywiście Audrey Hepburn. To dla niej Hubert de Givenchy zaprojektował długą, czarną suknię, w której wystąpiła w filmie „Śniadanie u Tiffany'ego”.

Co właściwie oznacza słowo glamour?
Angielskie glamour w tłumaczeniu oznacza czar, urok, blask, splendor czy przepych. Jak często bywa, tłumaczenie nie oddaje pełnego znaczenia oryginału. Uogólniając możemy powiedzieć, że glamour to nazwa stylu, ale też idei. Bardzo ważny jest tutaj obraz, poprzez który rozbudzamy fascynacje, często stawiając z jednej strony na ekstrawagancję, z drugiej zaś na tajemniczość. Symbolem stylu glamour są oczywiście gwiazdy Hollywood – zawsze perfekcyjnie wystylizowane, a jednocześnie sprawiające wrażenie, jakby swój piękny wygląd osiągnęły bez wysiłku.

Czytaj więcej...

corin_2Biustonosz – wydawać by się mogło – prosta rzecz. Jednak, aby ta schowana pod ubraniem część damskiej garderoby spełniała należycie swoją rolę, musi być odpowiednio skonstruowana i uszyta. Niewiele kobiet wie, że jeden biustonosz to często około 50 maleńkich elementów. Ich połączenie w jedną całość wymaga precyzji, umiejętności i doświadczenia. Oprócz tego istotne jest właściwe dopasowanie biustonosza do sylwetki. Akademia Doboru Bielizny Corin wie to doskonale.

Stąd zrodził się pomysł na przeprowadzenie badań naukowych, stworzenie bardzo szerokiej siatki rozmiarów zarówno misek, jak i obwodów biustonosza. Powstał w ich wyniku biustonosz idealny. W niektórych modelach marka Corin produkuje ponad 40 rozmiarów biustonoszy. Wszystko po to, aby jak najlepiej dopasować go do piersi, aby był optymalny zarówno pod względem kształtu jak i rozmiaru. Nie może być ani za luźny, ani za ciasny, bo źle dobrany rozmiar może skutkować groźnymi zaburzeniami i chorobami. Uszycie dobrego stanika nie wystarczy, analizując rynek dowiedzieliśmy się, że kobiety należy edukować. Zdecydowana większość naszych klientek nie wie jaki nosi rozmiar biustonosza, oraz nie zdaje sobie sprawy, że biust na skutek różnych czynników zmienia się. Corin dzieli się swoją wiedzą w ramach Akademii Doboru Bielizny Corin. Eksperci z Akademii z wielką odpowiedzialnością szkolą personel salonów z bielizną, z którymi współpracuje Corin. Edukują klientki na organizowanych dwa razy w miesiącu, a nawet częściej akcjach braffitingowych. To bardzo ciekawe doświadczenie – spotkać się z klientami, ich potrzebami i oczekiwaniami. Akcje braffitingowe łączone są z kampanią sprzedażową. Kiedy kobiety oglądają siebie w super dobranym biustonoszu, to taka metamorfoza sprawia, że od razu widać różnicę i kupują po kilka modeli biustonoszy. Sylwetka we właściwym biustonoszu jest smuklejsza, talia zarysowana, odciążony kręgosłup. Panie nie oszczędzają na dobrej bieliźnie widząc jak je pozytywnie zmienia i dodatkowo, że przekłada się to na ich zdrowie.

Spotkania, szkolenia - ten sposób przekazywania wiedzy jest lubiany także przez gwiazdy telewizyjne i celebrytów. Oni zawsze chętnie w nich uczestniczą. Często angażują się w działania Akademii i promują właściwy dobór bielizny. Okazuje się, że w każdym środowisku potrzeba uświadomienia kobietom, że tylko w idealnym biustonoszu będą wyglądały idealnie jest niezwykle ważna.

Czytaj więcej...

kossmann_1Marka Kossmann jest pierwszą w Polsce, która posiada ofertę ubrań biznesowych skierowanych do aktywnych, przedsiębiorczych kobiet. Na krajowym rynku nie ma firmy, która skupiłaby swoją ofertę tylko na tym segmencie odbiorczyń. W związku ze zmianą mentalną i zwiększeniem zaangażowania kobiet na stanowiskach zarządczych i w gronie TOP managerów, powstała potrzeba na odzież elegancką, wygodną i kobiecą. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku powstała marka Kossmann, oferująca odzież dla kobiet biznesu, w stylistyce klasycznej, pozycjonowanej jako "biznesowa elegancja".

Autorką i właścicielką marki jest Iwona Kossmann, która stworzyła ją na bazie własnych, 20-letnich doświadczeń wyniesionych z biznesu. Kossmann jest marką mody biznesowej, oferująca rzeczy klasyczne lecz niebanalne, a przy tym wygodne. Inspiracją powstających kolekcji są najbardziej aktualne trendy światowej mody utrzymane w tonie biznesowej elegancji. Każda kolekcja wzbogacona jest wyjątkową biżuterią, a w przyszłości akcesoriami przydatnymi w biznesie.

Oceniając aktualną sytuację w branży odzieżowej widać rosnące zapotrzebowanie na sklepy z odzieżą biznesową. Kobiety deklarują potrzebę, większego niż obecnie proponowany przez rynek, wyboru strojów odpowiednich do pracy. Chcą się ubierać elegancko, zgodne z obowiązującym dress codem i etykietą biznesu, ale jednocześnie kobieco i wygodnie.

Koncepcja marki Kossmann zakłada najlepszą relację jakości oferowanych produktów w stosunku do ceny. Wszystkie kolekcje są szyte i wykonywane z najlepszej jakości materiałów. Nadzór nad procesem produkcyjnym, a w efekcie utrzymywanie najwyższych standardów wykończenia kolekcji gwarantuje fakt, że cały asortyment produkowany jest w Polsce.

Czytaj więcej...

orsay_1ORSAY to międzynarodowa marka odzieżowa, specjalizująca się w stylowych, kobiecych projektach, w tym także cenionej przez wiele klientek modnej kolekcji biurowej.

Kolekcja biznes to szeroki wybór spódnic, sukienek, marynarek, koszul oraz spodni, które można łączyć w zgrabnie dopasowane zestawy i uzupełniać modnymi dodatkami. Ponadczasowe fasony, doskonała jakość materiałów i wykończeń to główne wyróżniki kolekcji, idealnej do biura czy na służbowe spotkania.

W związku z dużą popularnością kolekcji i licznymi zapytaniami o współpracę marka rozpoczęła w tym roku realizację projektu skierowanego do sektora biznesowego i zaprasza do kontaktu firmy poszukujące profesjonalnej garderoby dla swoich pracowników.
Co miesiąc w sklepach ORSAY pojawiają się nowe fasony i propozycje z kolekcji biznes, oferta dostępna jest także w sklepie internetowym na orsay.com.

Czytaj więcej...

lucca_1Kamil jest niewyczerpanym źródłem pomysłów, które zawsze rozważa pod kątem ich oryginalności. Nie chce być wtórny ani powtarzalny, pragnie utrwalać własny styl i każdą kolekcją sygnalizować coś nowego. Dobierając materiały do swoich projektów, stawia na najwyższą jakość zarówno jeżeli chodzi o odzież, jak i o akcesoria: buty i torebki. Jego wizje nabierają formy dzięki połączeniu naturalnych futer i skóry z tkaninami jedwabnymi. Nie boi się eksperymentować ani z formą, ani z kolorem, łączyć klasyki i awangardy, asymetrii i prostoty. Szczególnie upodobał sobie skórę naturalną. Lubi ją wykorzystywać na różne sposoby, nadawać jej nowe oblicza. To dla niego kolejny materiał, wobec którego nie czuje się ograniczony.

Inspiracji szuka wszędzie wokół siebie.
Inspirują mnie tkaniny, skóry, z których mam realizować kolekcję, ludzie, muzyka. Kolekcje dedykuję każdej kobiecie z osobna a nie ograniczam się do jednej, konkretnej osoby?

Czytaj więcej...

gapa_2W kolekcji wiosna-lato 2013 wszystkie Panie, które poszukują sukienki na uroczyste przyjęcie czy nieoficjalne spotkanie znajdą coś dla siebie. GaPa Fashion to przede wszystkim suknie wizytowe, koktajlowe oraz eleganckie sukienki do pracy w nowoczesnym wydaniu.

W sklepie internetowym Panie odnajdą najmodniejsze trendy tego sezonu - styl black&white, koronki, zwierzęce motywy oraz pastelowe odcienie mięty czy soczyste odcienie żółtego.

Sukienki marki GaPa Fashion to szeroki wachlarz fasonów od sukienek klasycznych małych czarnych do szerokich, zwiewnych w kwiaty. W sklepie internetowym GaPa Fashion znajdą się rozmiary zarówno dla Pań w rozmiarze 36 jak 50.

Czytaj więcej...

Strona 37 z 38

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo