Reklama
kazar_szpilkiMarka Kazar zaprezentowała swoją najnowszą, karnawałową kolekcję. Nic tak nie podkreśli zmysłowej, wieczorowej stylizacji, jak kobiece szpilki i szykowne torebki z kolekcji Kazar. Wszechobecny błysk, wysmakowane złote detale i bogate inkrustacje wprowadzą nutę glamour'u do wieczorowej elegancji.

Karnawałowa kolekcja Kazar jest dostępna w sklepie online.

Czytaj więcej...

tomasz_jacykow_1Franco Bellucci prezentuje drugą odsłonę kolekcji zaprojektowanej przez Tomasza Jacykowa. Sześć nowych wzorów ponownie zachwyca najwyższej jakości, ręcznym wykonaniem oraz niepowtarzalnym wzornictwem, zapewniając przyszłym nabywcom poczucie luksusu i wyjątkowości. W kolekcji znajdują się nie tylko pakowne torby idealne do casualowych stylizacji, ale także ekstrawaganckie kopertówki z teksturowanej i lakierowanej skóry w kolorze głębokiej zieleni i supermodnego srebra. Dodatkowym atutem akcesoriów są detale. Frędzle, oryginalne łańcuszki i przeszycia to elementy, które każdej torebce dodają nietuzinkowego charakteru.

Wzory zostały wyprodukowane w limitowanej liczbie 125 sztuk.

Lista punktów sprzedaży:

"Te torby powstały z mojej miłości do kobiet." Tomasz Jacyków

Czytaj więcej...

sophie_thao_1Elegancka i oryginalna biżuteria marki Sophie Thao to hit tej zimy. Ten rodzaj ozdoby świetnie komponuje się z zimowymi stylizacjami. Duże bransolety, czy masywne wisiory doskonale podkreślą indywidualny styl każdej stylizacji. Doskonale sprawdza się zarówno na wieczornych bankietach jak i służbowych spotkaniach.

Klasyczną małą czarną czy strój biznesowy wspaniale uzupełni i wyróżni niezwykle szykowny skórzany wisior z motywem zwierzęcym. Poza tym doda każdej stylizacji drapieżnego charakteru. Natomiast bransolety ze skóry w czarnym kolorze z dużym, ozdobnym bursztynem sprawdzą się w codziennych stylizacjach. Mogą stanowić doskonałe uzupełnienie casualowej stylizacji z białą koszulą i jeansami.

Czytaj więcej...

swiateczne_prezenty_1Prezenty na święta to jedna z najważniejszych kwestii podczas przedświątecznych przygotowań. Upominki dla najbliższych często spędzają nam sen z powiek. Chcemy, aby podarunki wywołały uśmiech i zadowolenie na twarzach obdarowanych i dlatego staramy się wybrać coś wyjątkowego.

Pojawia się więc odwieczne pytanie co wybrać w podarunku dla bliskich? Najlepiej niezbyt drogi, ale ciekawy prezent, który trafi w gust obdarowanych. Choć nasi przyjaciele i rodzina są dla nas najważniejsi, nie zawsze stać nas na upominek za ponad 300 zł. Dlatego spieszymy z pomocą i prezentujemy przegląd prezentów do 150 zł.

Czytaj więcej...

marco_polo_plaszcz_1Płaszcze są ważnym elementem kobiecej garderoby, szczególnie w okresie chłodniejszych sezonów. Marc O’Polo proponuje na jesienno-zimowe dni fason, którym powinny zainteresować się miłośniczki harmonijnej mieszanki męskiego i kobiecego stylu. Ciepłe, wełniane, włoskie tkaniny charakteryzują się nie tylko ciekawym wzornictwem, ale i najwyższej jakości wykonaniem.

Płaszcze w jesienno-zimowej kolekcji zachwycają prostymi cięciami, które nawiązują do męskiego krawiectwa. Jednak subtelne zakładki i miękka linia zdradza damski styl. Wyraziste jak i stonowane kolory wyśmienicie współgrają z wysmakowanymi fasonami, które sprawdzą się zarówno w wersji casualowej jak i eleganckiej.

Czytaj więcej...

– Łukasz Jemioł BASIC

jemiol_3_1Wyjątkowe koszulki z nowej kolekcji Łukasz Jemioł BASIC to idealny pomysł na prezent. Na T-shirtach z limitowanej serii znalazły się znane postacie z kreskówek Warner Bros. przedstawione w nowej, ciekawej formie.

Te koszulki pokocha każdy, kto lubi luźny, casualowy styl i niezobowiązujące podejście do mody. Będzie to idealny prezent na zbliżające się Święta. Jednak warto się pospieszyć i przygotować prezenty wcześniej, bo t-shirty to seria limitowana.

Kolekcja zainspirowana bohaterami kreskówek została pokazana podczas łódzkiego Fashion Week. Łukasz Jemioł obecnie jako jedyny polski projektant współpracuje z Warner Bros..

Na koszulkach znalazły się ulubione postacie z kreskówek i filmów legendarnej wytwórni filmowej Warner Bros. – Królik Bugs, Superman, Batman, Struś Pędziwiatr i Kojot. W kolorystyce dominują, kojarzone z linią BASIC, podstawowe barwy – czarny, biały i szary, a na niektórych nadrukach pojawia się nawet kolor złoty. Fani projektów Łukasza Jemioła nie zawiodą się – fasony są luźne, koszulki wykonano z wysokiej jakości bawełny, a nadruki przybrały formę charakterystyczną dla wcześniejszych kolekcji.

Koszulki z postaciami z kreskówek Warner Bros. to wspaniały pomysł na prezent świąteczny dla bliskiej osoby, która lubi bawić się modą i ceni sobie wysoką jakość ubrań. Koszulki w cenach 350 zł i 400 zł.

Czytaj więcej...

robert_kupisz_2foto: Magda Wunsche dla magazynu Sukces
Projektant Robert Kupisz w kooperacji z Loft37 otworzył pop-up store w gdyńskim centrum handlowym Klif. Nowy butik na modowej mapie Gdyni jest utrzymany w minimalistycznym i industrialnym stylu, charakterystycznym dla Roberta Kupisza i marki Loft37. Kolejna, nowa lokalizacja butiku jest związana z dynamicznym rozwojem obu marek.

Chcę dać moim klientom komfort podczas zakupów, zależy mi też na tym, by więcej osób miało możliwość zetknięcia się z moimi kolekcjami”, stwierdził projektant. ,,Cieszę się, że wspólnie z Loft37 stworzyliśmy niepretensjonalne i estetyczne miejsce. Mam nadzieję, że nasi klienci będą się u nas dobrze czuć i znajdą ubrania i buty świetnej jakości, pasujące do nich i doskonałe na każdą okazję.

Robert Kupisz ma na swoim koncie sześć autorskich kolekcji, projektowaniem zajmuje się już od wielu lat - przerabiał, szył i stylizował swoje ubrania, szybko zdobywając uznanie w branży. Wielokrotnie przyznawano mu również tytuł najlepiej ubranego mężczyzny roku, a w 2012 r. otrzymał tytuł Projektanta Roku.

Oferta marki odzieżowej Q?? Robert Kupisz, proponująca zarówno kolekcję męską, jak i damską, a ostatnio także t-shirty dla dzieci, dostępna jest w butikach firmowych znajdujących się w Warszawie oraz od niedawna również w Gdyni, butikach multibrandowych w Krakowie, Toruniu, Rzeszowie, Skarżysku-Kamiennej, a także na platformie modowej Mostrami.pl, która umożliwia zakup jego projektów on-line.

Czytaj więcej...

salon_fryzjerski_1Stylista fryzur Bartek Janusz powtarza, że „Pięknem nie można się zmęczyć”. W swoich salonach konsekwentnie łączy więc urodę z modą i nowoczesnym designem. Od wielu lat dba nie tylko o włosy klientek, ale przede wszystkim o ich dobre samopoczucie. Jako wizjoner i pasjonat mody do współpracy zaprasza uznanych projektantów. Na co dzień stylista gwiazd, bierze udział w sesjach zdjęciowych oraz pokazach mody.

Marzeniem Bartka Janusza było nie tylko czesać kobiety, ale także je ozdabiać i ubierać. Z tego marzenia powstały kolekcje ręcznie tworzonych i malowanych opasek do włosów jego autorstwa. Ponieważ moda jest nieodłączną częścią życia Bartka Janusza niedawno zaprezentował światu swoją pierwszą kolekcję ubrań „Viva! Barcelona”. Mieniące się kolorami, błyszczące cekinami projekty już spodobały się m.in. Grażynie Wolszczak, Monice Richardson, Natalii Siwiec czy Margaret.

Kreacje z kolekcji „Viva! Barcelona” to idealna propozycja na nadchodzącego Sylwestra oraz karnawał. Bartek Janusz proponuje z tej okazji zabawę, metamorfozę z odrobiną szaleństwa. Nie tylko z włosami. Zmianę fryzury można połączyć z jedną z kreacji z kolekcji „Viva! Barcelona”. Dodadzą Tobie blasku, odwagi i seksapilu. Zostań Królową Nocy. Na takie piękno stać każdą z Was.

Czytaj więcej...

swiateczna_kampania_gap_1Marka GAP zaprasza do celebrowania Świąt Bożego Narodzenia specjalnie przygotowaną na ten wyjątkowy czas kolekcją. W tej barwnej pod każdym względem kampanii, pojawiają się ubrania idealne nie tylko na spotkania przy wigilijnym stole, ale przede wszystkim takie, które pozwolą poczuć się swobodnie i stylowo oraz wprowadzą w świąteczną atmosferę. Klasyczne płaszcze, wełniane i kaszmirowe swetry oraz niezbędne podczas chłodnych dni dodatki, to tylko niektóre z kultowych elementów kolekcji GAP. Hasłem tegorocznej kampanii jest słowo LOVE, które jak żadne inne najlepiej oddaje ducha i klimat panujący podczas świąt.

Tradycyjnie do swojej kampanii marka zaprosiła znane twarze. Wśród nich znaleźli się m.in.: kultowy piosenkarz Tonny Bennet, ekolożka i aktorka Malin Akerman czy słynny model Waris Ahluwalia. Pełne radości i pozytywnej energii zdjęcia wprowadzają w ciepły i rodzinny nastrój Bożego Narodzenia i zapowiadają niezwykle stylowy sezon.

mat. prasowe GAP


Czytaj więcej...

Koszulki z bohaterami


lemiol_basic_1W nowej kolekcji Łukasz Jemioł BASIC, którą projektant zaprezentował podczas Fashion Week Poland w Łodzi, znalazły się limitowane T-shirty, inspirowane pięcioma bohaterami kultowych kreskówek Warner Bros.

To efekt współpracy projektanta z legendarną amerykańską wytwórnią filmową. Łukasz Jemioł jako jedyny polski projektant mody obecnie współpracuje z Warner Bros. Consumer Products. Wśród grafik na T-shirtach z limitowanej edycji znaleźć można znane wszystkim z kreskówek oraz filmów Warner Bros. postacie: Batmana, Supermana, Królika Bugsa oraz Strusia Pędziwiatra i Kojota.

Według jakiego klucza projektant wybrał bohaterów? „Zdecydowałem, że w roli głównej wystąpią po prostu moje ulubione postacie z kreskówek i filmów. Wybrałem te, najbardziej charakterystyczne, które przez lata utkwiły mi w pamięci”.

Projektantowi udało się uniknąć dosłowności, grafiki inspirowane markami Warner Bros. zinterpretował na nowo, w duchu kolekcji BASIC. Znajdziemy więc charakterystyczne dla Łukasza Jemioła efekty farbowania i cieniowania, a także paletę kolorów dobrze znaną fanom BASIC’a – biele, szarości i czernie. Całość idealnie wpisuje się w zgodny z filozofią marki styl „urban casual”.
Koszulki są już dostępne w sprzedaży.

European Licensing Company istnieje na rynku od 2005 roku i jest wyłącznym przedstawicielem Warner Bros. Consumer Products w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród reprezentowanych przez ELC licencji znajdują się także Cartoon Network, 20th Century FOX Consumer Products, DreamWorks Animation oraz słynne kluby sportowe: FC Barcelona, Manchester United, Juventus, AC Milan czy Real Madryt. ELC ma wielu lokalnych partnerów, którzy rozwijają produkty na potrzeby rodzimego rynku. Wszystkie projekty z wykorzystaniem grafik licencyjnych są tworzone przez samych klientów przy wsparciu specjalnie utworzonego działu ELC.

Czytaj więcej...

Strona 35 z 38

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo