Reklama
lucca_1Kamil jest niewyczerpanym źródłem pomysłów, które zawsze rozważa pod kątem ich oryginalności. Nie chce być wtórny ani powtarzalny, pragnie utrwalać własny styl i każdą kolekcją sygnalizować coś nowego. Dobierając materiały do swoich projektów, stawia na najwyższą jakość zarówno jeżeli chodzi o odzież, jak i o akcesoria: buty i torebki. Jego wizje nabierają formy dzięki połączeniu naturalnych futer i skóry z tkaninami jedwabnymi. Nie boi się eksperymentować ani z formą, ani z kolorem, łączyć klasyki i awangardy, asymetrii i prostoty. Szczególnie upodobał sobie skórę naturalną. Lubi ją wykorzystywać na różne sposoby, nadawać jej nowe oblicza. To dla niego kolejny materiał, wobec którego nie czuje się ograniczony.

Inspiracji szuka wszędzie wokół siebie.
Inspirują mnie tkaniny, skóry, z których mam realizować kolekcję, ludzie, muzyka. Kolekcje dedykuję każdej kobiecie z osobna a nie ograniczam się do jednej, konkretnej osoby?

Czytaj więcej...

gapa_2W kolekcji wiosna-lato 2013 wszystkie Panie, które poszukują sukienki na uroczyste przyjęcie czy nieoficjalne spotkanie znajdą coś dla siebie. GaPa Fashion to przede wszystkim suknie wizytowe, koktajlowe oraz eleganckie sukienki do pracy w nowoczesnym wydaniu.

W sklepie internetowym Panie odnajdą najmodniejsze trendy tego sezonu - styl black&white, koronki, zwierzęce motywy oraz pastelowe odcienie mięty czy soczyste odcienie żółtego.

Sukienki marki GaPa Fashion to szeroki wachlarz fasonów od sukienek klasycznych małych czarnych do szerokich, zwiewnych w kwiaty. W sklepie internetowym GaPa Fashion znajdą się rozmiary zarówno dla Pań w rozmiarze 36 jak 50.

Czytaj więcej...

mannifatura_donna_2Naszym celem jest to, żeby dać kobietom pewność siebie - klucz do sukcesu. Promujemy tez zrównoważony i etyczny styl życia. Naszą dewizą jest orientacja na sukces. W dobrym stylu!

Etyka - wierzymy, że życie w zgodzie z innymi, jak i z sobą samą daje pewność siebie, która pomaga osiągnąć więcej w życiu prywatnym i zawodowym. Dlatego nalegamy na to, aby proces produkcji opierał się na walorach etycznych - jego efektem końcowym są kobiece, piękne ubrania, które sprawiają, że ??nasze klientki czują się komfortowo w swoim ciele.

Styl - sprawiamy, że nasi klienci czują się pewnie w każdej sytuacji biznesowej. Nasze projekty są bardzo wszechstronne - dzięki ich wyjątkowej elastyczności, za pomocą specjalnie zaprojektowanych akcesoriów można je dostosowywać do różnych okazji: ważnego spotkania biznesowego w ciągu dnia, wieczornych „drinków”, lub kolacji z klientami. Nasze ubrania są produkowane z najwyższej jakości materiałów przez najlepszych krawców, wyłącznie w Europie.

Sukces - wierzymy, że nasze ubrania są esencją wyborów i aspiracji naszych klientek. Sukces jest jak piękna koszula lub sukienka, która sprawia, że ??czujesz się świetnie. To nie tylko styl - to styl życia!

Manifattura Donna została stworzona w 2011 roku w Londynie przez Dominikę Mosz, specjalistkę ds.wizerunku z ponad 10-letnim doświadczeniem w sektorze. Julita Lange, Partner, wspiera rozwój Manifattura Donna.
Przed debiutem w Polsce marka organizowała pokazy mody i odnosiła sukcesy w Londynie i Kijowie, pojawiała się między innymi w pismach takich jak Elle, Business Woman, na portalach modowych.

Czytaj więcej...

clarksDamska kolekcja CLARKS inspirowana latami 40-50.

Zwiewna rozkloszowana sukienka w kobiece desenie: grochy, paski lub kwiaty, wysokie klasyczne szpilki wysmuklające nogi, a do tego wyrazisty makijaż, czarna mocna kreska na górnej powiece i czerwone usta, oraz fantazyjnie upięte loki to kwintesencja stylu pin-up girl, najmodniejszego trendu w tym sezonie. W latach 40-50. ubiegłego stulecia dziewczyny pin-up (ang. do przypinania) rozpalały wyobraźnię milionów mężczyzn, którzy wieszali plakaty z podobiznami pełnych zmysłowej kokieterii modelek na ścianach. Fascynację latami 40-50. i liczne odniesienia do ekranowych stylizacji niepodzielnej królowej tego nurtu – Marylin Monroe – można odnaleź
w najnowszej kolekcji damskiej CLARKS.

CLARKS, znana brytyjska marka obuwnicza o blisko dwustuletniej historii, chętnie nawiązuje do swojego wyjątkowego dziedzictwa, czerpiąc inspirację z własnych autorskich projektów. Projekty na nowo zinterpretowane, zgodnie z aktualnymi trendami, obowiązującymi w modzie, oraz potrzebami kobiety współczesnej, w twórczy sposób integrują tradycję z teraźniejszością. Najnowsza kolekcja CLARKS, utrzymana w stylistyce nurtu pin-up girl, stawia na ekspresyjnie wyrażoną kobiecość. Pojawiają się zatem delikatne opływowe sylwetki, subtelne zdobienia, gładkie ukryte platformy, wysoki obcas.

Wraz z nadejściem wiosny, warto pomyśleć o odważnym modnym wizerunku, wydobywającym na światło dzienne nasze największe atuty, podobnie jak uczyniły to już wcześniej współczesne adherentki stylu pin-up: Dita von Teese, Gwen Stefani, Christina Aguilera i Scarlett Johanson. Najnowsza kolekcja damska CLARKS pomoże nam poczuć się zniewalająco seksownie w klasycznych pantoflach na wysokiej cienkiej szpilce lub zgrabnym słupku – dostępnych w bogatej palecie kolorystycznej: modnego nasyconego koralu, oranżu, magenty, fuksji, świeżej mięty, stonowanego beżu, brązu, wrzosu oraz ponadczasowej czerni. Wysokiej jakości naturalne skóry: licowe, lakierowane i zamszowe, wysmukły profil, oryginalne wycięcia, ażury i fantazyjne klamerki, nadają kolekcji elegancki look w stylu vintage glamour, z nutką zmysłowej pikanterii.

Czytaj więcej...

bary_bakerZałożycielką marki BERRY BAKER jest Jagoda Piekarska, projektantka, pasjonatka mody i kobieta, która cały czas poszukuje. Jako pomysłodawczyni i dyrektor kreatywny postawiła sobie za cel stworzenie takiej przestrzeni dla mody i designu, która umożliwi jej tworzenie kolekcji w jej charakterystycznym stylu, a tym samym dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Od zawsze zafascynowana architekturą, strukturami, wyważonymi formami w BERRY BAKER stawia na harmonię projektowanych form.
Rocznik 1983, ukończyła z wyróżnieniem Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Dyplomowa kolekcja zyskała uznanie mediów, pojawiła się na indywidualnej wystawie podczas Festiwalu Designu 2008. Z projektami indywidualnymi brała udział na Berlińskim Tygodniu Mody oraz Fashion Philosophy w Łodzi. Żywo zainteresowana także projektowaniem akcesoriów oraz produktów skórzanych, współpracowała komercyjnie z marką Ochnik. W tej chwili poza tworzeniem własnej marki, jest żywo zainteresowana wzornictwem, śledzi nowości w świecie designu i swoją wiedzą oraz potencjałem wspiera jako stylistka Westwing.pl.

KOLEKCJA SS2013 – wiosna/lato 2013
Colour Constelations
Kolekcja na wiosnę 2013 inspirowana jest wyrazistymi kształtami gwiezdnych konstelacji. Osadzone cały czas w konwencji konstrukcyjnych, zdecydowanych form i cięć przełamane zostały miękkimi materiałami.
BERRY BAKER stawia na komfort i modę tu i teraz. Całość dedykowana kobiecie, bazuje na linearnych zestawieniach stonowanych barw z intensywnymi. Pomarańcze, wyraźne lampasy oraz sportowe formy nadają lekkości.
To kolekcja do noszenia na co dzień, dla wszystkich, którzy cenią mocne formy.

Czytaj więcej...

british_airwaysEuropejczycy korzystający z usług linii lotniczych, coraz częściej przywiązują uwagę do dobrego wyglądu podczas podróży. Aż 97% mężczyzn i kobiet przyznało się, że zależy im zarówno na dobrym samopoczuciu podczas podróży, jak również na zwracającej uwagę stylizacji - wynika z ankiety przeprowadzonej przez British Airways pośród swoich europejskich pasażerów.

Warszawa, 19 lutego 2013 r. – Badanie wykazało, że podróżujący samolotem przywiązują szczególną uwagę do swojego ubrania w trakcie lotu. Tym samym, starannie dopracowane stylizacje, które dotychczas preferowały jedynie gwiazdy, są wykorzystywane przez pasażerów z całej Europy. Duże okulary, czy stylowe torby stały się atrybutami modnego, europejskiego podróżnika.

Styl w liczbach
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez British Airways wśród podróżujących, ponad 32% mężczyzn dobiera ubiór tak, by wzbudzić podziw współpasażerów. W elegancji, zdecydowanie przodują Rosjanie, spośród których ponad 1 lecąc samolotem wybiera garnitur i wytworne dodatki. Turcy nie wyobrażają sobie natomiast lotu bez stylowego nakrycia głowy.

Czytaj więcej...

wed_dressKtóż z nas nie marzy o idealnym ślubie? Planujemy najdrobniejsze szczegóły i sięgamy głęboko do portfela, by mieć pewność, że ceremonia będzie perfekcyjna. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić udany ślub bez wyszukanych akcesoriów. Te coraz więcej nowożeńców w Europie Środkowej i Wschodniej sprowadza z…Chin.

Z badania przeprowadzonego przez PayPal i Lightinthebox.com wynika, że ślub przeciętnego Europejczyka musi być stylowy. Oryginalne dodatki są „wisienką na torcie” każdej nieprzeciętnej uroczystości ślubnej. Coraz częściej wspominane dodatki a szczególnie drobne ślubne upominki, które rozdawane są gościom na pamiątkę sprowadzamy z Chin. Oczywiście, jak coraz więcej rzeczy, kupujemy je online używając bezpiecznych metod płatności takich jak PayPal.

Panny młode – Doskonała suknia, welon i buty muszą iść w parze z pięknymi strojami druhen.
Przyszłe panny młode lubią planować swój ślub co do najmniejszego szczegółu, a na szczycie ich listy jest bez wątpienia suknia ślubna. Doświadczeni styliści wiedzą, że oszałamiający efekt można osiągnąć na dwa sposoby – kupując suknie u topowego projektanta lub decydując się na tańszą kreację okraszoną odpowiednimi dodatkami.

Czytaj więcej...

linta_2Firma Linta istnieje na rynku Od 1990 roku. Oferujemy naszym klientom szeroki asortyment krawatów, muszników i muszek w ciekawym i modnym wzornictwie z wielu rodzajów tkanin dostosowując się do bieżących potrzeb i mody. W naszej ofercie znajdziecie Państwo znakomitej jakości krawaty z każdej półki: od prostych krawatów poliestrowych, przez szlachetniejsze żakardy po krawaty z włoskiego jedwabiu. W każdym wzorze pojawia się niewielka ilość krawatów czyniąc ofertę wyjątkową i niepowtarzalną. Dzięki dobrze zorganizowanej sieci dystrybucji logo naszej firmy rozpoznawane jest w całej Polsce. Na stronach serwisu internetowego www.linta.pl w każdej chwili możecie Państwo zapoznać się z kolekcją, dokonać zamówień i pozostawać w bezpośrednim kontakcie z nami.

Czytaj więcej...

she_moreKolekcja „More” marki SheMore inspirowana życiem dnia codziennego, wygodą i podkreśleniem stylu jednostki, jest ciekawą propozycją na uzupełnienie naszej jesiennej garderoby.

Nie są to ubrania tworzone w wielkich ilościach rodem z sieciówek, lecz indywidualne, co najwyżej w kilku egzemplarzach. Unikalne projekty docenia coraz więcej osób, co idzie w parze z rozważnym i przyjemnym robieniem zakupów. Nie spotkamy wielu Kobiet w tym samym modelu, możemy poczuć się wyjątkowe.
Ideą marki SheMore jest tworzenie modeli, które stanowią podstawę niejednej garderoby, co idzie w parze z jakością materiałów i wykonaniem każdego produktu.

Casualowe bluzki, fantazyjne tuniki, delikatne swetry, nietypowe spódnice, taliowane sukienki czy sportowe spodnie są niezawodnym elementem przy tworzeniu niejednej stylizacji. Wszystko w szarościach i zieleni, żółci, kobalcie i różu, a także w klasycznej bieli. Charakteru sylwetkom nadadzą propozycje na wieczór – metaliczne bluzki z dekoltami w kolorach srebra, fioletu i czerni.

W kampanii widać uniwersalność marki. Funkcjonalne projekty do noszenia w pracy, kawiarni, parku, czy też dla osób, oddających się wielu aktywnościom sportowym. A przy tym połączenie luzu i odrobina klasyki.

Autor: Monika Szymor

Czytaj więcej...

est_by_esJesienno-zimowa kolekcja marki est by eS. zaskakuje nietuzinkowymi połączeniami tkanin i kolorów, oraz fantazyjnymi wzorami. Uwodzi charakterystycznym dla marki oszczędnością form.
Stojąca za marką projektantka stworzyła kolekcję wyrafinowaną i przemyślaną. Dodatkowo subtelnie mrugnęła okiem. W jesienno-zimowym sezonie marka est by eS. po raz kolejny udowadnia, że zna odpowiedź na pytanie czego pragnie dzisiejsza kobieta? Czego zatem pragnie? ... est by eS. na sezon jesień/zima epatuje świeżością, prostotą oraz całym mnóstwem możliwości łączenia ze sobą poszczególnych elementów, i tworzenia stylizacji w duchu bardziej bądź mniej casualowym.

To kobiety decydują, na co mają ochotę. est by eS. pozostawia im swobodę wyboru. Sama przecież jest kobietą.

Projektantka est by eS.:
Gosia Sobiczewska jest absolwentką Wydziału Tkaniny i Ubioru, Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Współpracowała z butikiem Polscy Projektanci. Projektowała kostiumy teatralne, m.in. do francuskiej wersji dramatu Janusza Głowackiego „Czwarta Siostra” wystawianego w Théâtre Sylvia Monfort w Paryżu. Prowadziła autorski blok wykładów w Międzynarodowej Szkole Wizażu i Charakteryzacji – FAM w Nicei.
Przez cztery lata współtworzyła duet projektancki WoSo. Oprócz projektowania zajmuje się stylizacją pokazów mody i sesji zdjęciowych. Od roku współpracuje również w firmą VMArt w zakresie działań Visual Fashion.
Projekty oraz sesje zdjęciowe Gosi Sobiczewskiej były prezentowane m.in. na stronach Fashion Magazine, Pani, Elle, Gali, Dilemmas Magazine, Ultra Żurnal, Elle China, Carolina Mode, Svenst Tag.

Czytaj więcej...

Strona 33 z 33

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo