Reklama

Marc O'PoloDla kochających sport, aktywny tryb życia i oddających się w stu procentach swojej pasji firma Marc O’Polo przygotowała serię niebanalnych t-shirtów. Ten ponadczasowy klasyk został w tym wypadku wykonany ze specjalnej bawełnianej przędzy, która jest nie tylko lekka i niezwykle miękka, ale ma także charakterystyczną nieregularną teksturę, dzięki czemu każdy t-shirt jest niepowtarzalny. „Oddychająca” tkanina nawet w najbardziej upalne dni będzie idealnym dodatkiem do klasycznych szortów lub spódnicy. 

W kolekcji Marc O’Polo, jak i limitowanej kolekcji Garnce Dore, dostępne są różnorodne fasony w bogatej kolorystyce błękitów, beży i zieleni, idealnych do niezobowiązującego looku.

Czytaj więcej...

madlessMadless to nowa marka stworzona przez Magdalenę Leszner-Skrzecz, absolwentkę historii sztuki na KULu oraz Wydziału Tkaniny i Ubioru ASP w Łodzi. Projektantka łączy te dwie dziedziny, starając się, aby każdy projekt odzwierciedlał jej pasję do malarstwa, rzeźby oraz architektury dawnych lat.

Projekty tej młodej i oryginalnej marki są odpowiedzią na rosnącą potrzebę wyszukanej mody dla zadbanych kobiet aktywnych zawodowo. Kolekcje powstające w atelier firmy odznaczają się wyrafinowanym minimalizmem i harmonią. Tworzone są z myślą o kobietach ceniących piękno, wyszukane detale oraz wysoką jakość wykonania i wykończenia. Wszystkie materiały, z których przygotowywane są ubrania, pochodzą od polskich dostawców, a kolekcje szyte są w łódzkich szwalniach. Te cechy swoich kolekcji ze szczególną dumą podkreśla sama projektantka.

Proponowane przez Madless modele odznaczają się klasyczną prostotą z odrobiną nonszalancji. Natomiast oferta kolorystyczna podkreśla piękno każdego stroju. Marka mówi szarościom zdecydowanie nie, proponując m.in. klasyczną biel, czerń czy granat.

Madless to przede wszystkim:
- fason podkreślający atuty kobiecości,
- detale wyróżniające poszczególne modele,
- kolor zawsze świeży i ponadczasowy,
- materiały dobrej jakości,
- dopracowane wykonanie,
- niewymuszona elegancja i urok francuskich klasycznych domów mody.

Kolekcja MADAME inspirowana architekturą kamieniczek na Placu Vosges jest propozycją dla kobiet pracujących, ale pragnących wyglądać elegancko, stylowo, a przede wszystkim ceniących wygodę. Znajdziemy tu sukienki, spódnice i spodnie w kolorach paryskiego nieba i bulwarów.

Czytaj więcej...

4FW najnowszej kolekcji marki 4f widać świeżość, innowacyjne tkaniny oraz intensywne, nasycone, neonowe kolory. Marka pomyślała także o osobach ceniących wygodny, casualowy styl na każdy dzień proponując linię wyrazistych t-shirtów, bluz i dżinsowych wariacji.

Czytaj więcej...

kazar torebkaWiosenny czas sprzyja ubraniowym fantazjom. To także pora, kiedy codziennej, casualowej stylizacji chcemy dodać odrobinę koloru i doskonała okazja, aby w formalny strój wpleść nieco pasteli. Nic tak nie ożywi letniej stylizacji jak buty i akcesoria marki Kazar w najmodniejszych w tym sezonie kolorach: błękicie oraz zieleni.

Klasyczne, eleganckie szpilki oraz torebka w odcieniach zieleni nadadzą świeżego wyglądu. Nic tak nie podkreśli charakteru stylizacji jak kultowe szpilki pointed toe w pastelowym, zielonym kolorze. Kolor ten doskonale wpisuje się w biznesowy dress code. Dzięki niemu udowodnimy, że w pracy również można wyglądać trendy. Dla mniej odważnych pań, które nie lubią zbyt dużo koloru w swoich stylizacjach, idealnym rozwiązaniem będą paski i torebki Kazar z zielonym akcentem. W tym sezonie również ciepły odcień błękitu wraca na salony. Uspokaja, relaksuje i przypomina o zbliżających się wakacjach. Kolor ten doskonale wygląda w wersji total look. Dlatego Kazar proponuje zarówno buty, torebki, jak i akcesoria w tym najmodniejszym kolorze tego sezonu. Latem i wiosną króluje błękit! Ten iście królewski kolor doskonale komponuje się z wszelkimi dodatkami. Przykładem tego są klasyczne, niebieskie szpilki Kazar obsypane połyskującymi dżetami. Efekt? Zachwycający. Turkus doskonale sprawdza się również w wersji casualowej. Wygodne i dziewczęce baleriny w odcieniach błękitu to obowiązkowy element stylizacji podczas letnich spacerów i wyjazdów wakacyjnych.

Czytaj więcej...

aleksandraPodczas Pokazu Dyplomowego Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru 2014 mogliśmy podziwiać kolekcję dyplomową Aleksandry Koplejewskiej. Zdobyła ona wiele wyróżnień firm odzieżowych oraz przedstawicieli mediów.

Aleksandra Koplejewska to młoda projektantka, która podczas Pokazu Dyplomowego MSKPU 2014 zdobyła uznanie mediów, marek odzieżowych, a także gwiazd przybyłych na pokaz.

Kolekcja inspirowana jest biedą z okresu Wielkiego Kryzysu. Projektantka przełamała tą tematykę poprzez dodanie elementów inspirowanych kulturą Japonii, głownie kimonem. Alloy - nazwa kolekcji, oznacza stop metali, połączenie i odnosi się zarówno do metalicznych materiałów jak i do miksu inspiracji biedą z bogatszymi elementami. Kolorystyka wykorzystana do outfitów wieczorowych i codziennych to: czerń, odcienie szarości i srebra, złoto przełamane delikatnym fioletem i błękitem.

Promotorem projektantki była projektantka Agata Koschmieder – wykładowczyni MSKPU. .Dyplomantka pracę ze swoją promotorką wspomina bardzo pozytywnie:

Pani Agata Koschmieder zdecydowanie fantastycznie spełniła swoją rolę promotorki. Współpraca z nią to czysta przyjemność, zawsze można było liczyć na jej szczerą opinię odnośnie projektów, cenne wskazówki i uwagi. Potrafiła zainspirować oraz zmotywować do dalszej pracy nad kolekcją.”

Aleksandra Koplejewska swój styl opisuje jako prosty w formie z elementami awangardy i w tej formie przede wszystkim chce się rozwijać. Obecnie skupia się na wygranym stażu w firmie Levi's, od którego przede wszystkim oczekuje zapoznania się z drogą produktów od momentu ich zaprojektowania do chwili wprowadzenia na rynek.

„Ola jest wrażliwą, utalentowaną i skromną osobą, jej kolekcja utrzymana w szlachetnej gamie barw z piękną, klimatyczną sesją zdjęciową robi bardzo duże wrażenie. Emanuje dojrzałością i stylem. Jest piękna. Trzymam kciuki za dalszy rozwój Oli w świecie mody” powiedział Andrzej Foder dyrektor MSKPU.

Czytaj więcej...

rayRAY to ekskluzywna seria bransolet i pierścionków wykończonych srebrem z zakutymi w nim cyrkoniami. To unikatowa i oryginalna kolekcja wykonana ze skóry płaszczki. Skóra jest barwiona na rozmaite kolory, przy czym zawsze zachowuje swoją charakterystyczną fakturę w postaci jasnych kropek przypominających paciorki, które powstają w wyniku szlifowania jej powierzchni. 

Czytaj więcej...

olsen 2Lookbook kolekcji wiosna – lato 2014

Czytaj więcej...

marcelina zawadzka kazarButy marki Kazar od lat cieszą się popularnością wśród polskich gwiazd, przede wszystkim pań. Najnowsza kolekcja również została przyjęta bardzo entuzjastycznie przez nasze celebrytki. Największym hitem okazały się superkobiece szpilki pointed toe. Model ten idealnie sprawdza się zarówno na co dzień, jak i podczas wieczornych wyjść. Przekonały się o tym Agnieszka Szulim, Marcelina Zawadzka czy Katarzyna Zielińska, które do swoich stylizacji dobrały niebieskie czółenka Kazar. Do grona wielbicielek najnowszej kolekcji polskiej marki należą również: Aleksandra Kisio, Daria Widawska, Magdalena Różczka oraz Anna Mucha.

Czytaj więcej...

wiosna Marc O'PoloWielbiciele aktywnego wypoczynku, ceniący oryginalny i niezobowiązujący look, powinni zapoznać się z ofertą marki Marc O’Polo. W jej najnowszej kolekcji panowie mogą odnaleźć zarówno klasyczne t-shirty, polo jak i chinosy, w dominującej w tym sezonie zieleni. Na mniej słoneczne dni firma proponuje męskie kurtki przeciwdeszczowe, ciepłe bawełniane kardigany oraz lekkie, zamszowe buty w subtelnych odcieniach brązu. Casualowa i wysmakowana kolekcja Marc O’Polo to najlepszy sposób na świeży, stylowy, męski look na wiosnę.

Czytaj więcej...

kazar butyW najnowszej kolekcji Kazar na sezon wiosna/lato 2014 dla mężczyzn typowy smart casual został połączony z kolorowymi detalami. W efekcie powstała kolekcja, która doskonale równoważy elegancję z odrobiną luzu. Obuwie zaprojektowano z miękkich i wygodnych materiałów w naturalnych odcieniach. Błękity, szarości i brązy – to wiodące barwy najnowszej męskiej kolekcji marki. Czerwone i niebieskie detale dodają kolekcji odrobiny nonszalancji. Te modele to odważny krok ku letnim trendom.

W kolekcji znalazły się loafersy – wkładane buty, gładkie lub z zarysem mokasynowego kroju, klasyczne półbuty i supermodne mokasyny. Szeroka gama wzorów i wariantów kolorystycznych, zapewnia komfort wyboru odpowiedniego modelu niezależnie od okazji. „Relaxed luxury” to hasło, które najlepiej oddaje charakter najnowszej męskiej kolekcji marki. Luksusowe materiały, idealne wykończenia i swobodny użytkowy design – to cechy charakterystyczne dla tego sezonu.

Czytaj więcej...

Strona 33 z 41

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo