Reklama
Renault było partnerem pokazu kolekcji jesień-zima 2018/2019 Mariusza Przybylskiego. Wydarzenie zainaugurowało współpracę Renault z projektantem, który został nowym ambasadorem marki. Mariusz Przybylski będzie jeździł  modelem Renault Talisman w wersji Initiale Paris. 
 
Na widowni pokazu zasiadły również nowa ambasadorka marki Renault Anna Dereszowska oraz wiele gwiazd, m.in. Aleksandra Nieśpielak.
 
Metaliczne oxfordy, bogato zdobione sneakersy, finezyjne gladiatorki, a może pastelowe mule? Wiosną i latem stawiamy na różnorodność i ekstrawagancje. Nie boimy się odważnych kolorów, przerysowanych fasonów i nietypowych zestawień. W nowy sezon wchodzimy zdecydowanym krokiem, bo buty dodają nam modowej pewności siebie. Sprawdź, jakie modele będą modne tej wiosny!
 
sloggi od 1979 r., czyli od początku swojego istnienia, regularnie wprowadza innowacje i prowadzi rewolucje na rynku bieliźniarskim. Nadszedł czas na kolejną rewoltę, czyli ZERO Feel. Zapewniamy ZERO ograniczeń, ZERO szwów i metek, ZERO fiszbin, ZERO czerwonych śladów na skórze!
 
Niezniszczalna, zdeterminowana, pionierska i innowacyjna. Z myślą o niej marka UNDER ARMOUR stworzyła pięknie skrojoną i funkcjonalną kolekcję na sezon wiosna/lato 2018, która pozwoli uwolnić potencjał każdej kobiecie.
 
 
Ekomoda stanowi odpowiedź na  wielką dewastację środowiska naturalnego w procesie produkcji ubrań, a także pozostawiające wiele do życzenia warunki pracy w fabrykach odzieżowych w krajach trzeciego świata. Wspieranie środowiska i wybieranie produktów powstałych bez szkody dla przyrody nigdy nie wychodzi z mody.
 
 
Firma Queen Style została stworzona z myślą o kobietach ceniących elegancję oraz oryginalne fasony. Jesteśmy producentem odzieży damskiej. Wszystkie nasze projekty są indywidualne. Staramy się, aby nasza odzież wyróżniała się spośród innych marek. Chcemy, aby była ponadczasowa i niepowtarzalna, zgodna ze światowymi trendami mody. Nasze ubrania są efektowne, charakteryzują się najwyższą jakością oraz wzornictwem.
 
Firma TOMS została założona w Venice w Kalifornii z prostą misją: ulepszać życie za pomocą biznesu. Od samego początku inicjatywa One for One łączyła ludzi i zgromadziła zróżnicowaną społeczność wokół wspólnego celu, jakim jest budowanie lepszego jutra.
 
 
 
W sezonie wiosna-lato 2018 marka przedstawia wyjątkową linię  The Venice Collection - jest to wyselekcjonowany wybór oryginalnych stylów dla kobiet i mężczyzn oraz hołd dla korzeni marki . Najnowsza linia  powstała z myślą o ludziach tolerancyjnych , którzy  akceptują innych takimi, jakimi są. Buty przeznaczone są dla osób optymistycznie nastawionych, które wierzą, że mogą coś zmienić.
 
Chcesz mieć ładną sylwetkę, nabrać kondycji lub zadbać o swoje zdrowie, ale twój umysł wciąż znajduje powody przeciwko wstaniu z kanapy? Rozwiązaniem może być trening cardio! Odnajdziesz w nim wszystko, co najlepsze w ćwiczeniach, a w dodatku – jest doskonałym pretekstem do wzbogacenia garderoby, dzięki nowej kolekcji Fitness Cardio 500 by Domyos, dostępnej w sieci Decathlon.
 
Do niedawna noszenie okularów korekcyjnych było uważane za przykry obowiązek. Dziś to jeden z najmodniejszych dodatków do każdej stylizacji. Okulary nie tylko poprawiają jakość widzenia, ale podkreślają nasz styl i osobowość. W zależności od kształtu potrafią całkowicie odmienić nasz wizerunek.
 
SHOE STORIES SPRING 2018
 
Prezentacja kolekcji wiosna-lato 2018 butów Merrell, Dr. Martens, Cat Footwear, Havaianas, Keds i Sperry. To nie są zwykłe buty. Każda marka to inna przygoda, inne przeżycie, inna historia. Dom Towarowy Braci Jabłkowskich przy Brackiej 25 w Warszawie ponownie zmienił się nie do poznania – tym razem po to, by pokazać prawdziwą naturę prezentowanego obuwia. 

Strona 4 z 40

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo