Reklama
Palmowe liście, egzotyczne owoce, flamingi – taką tropikalną oprawę stworzyła marka Olaian by Decathlon podczas showroomu prezentującego najnowszą surferską kolekcję odzieży dla fanów sportów wodnych. Podczas wyjątkowego open day, który odbył się 24 kwietnia w Studiu Tęcza w Warszawie, można było poczuć prawdziwy klimat wakacji!
 
 
 
Nowości dla kobiet, mężczyzn i dzieci marki Olaian by Decathlon to kompletny asortyment odzieży i akcesoriów do uprawiania najmodniejszych w tym sezonie sportów wodnych, czyli surfingu, bodyboardingu i skimboardingu. 
 
Kolekcja, którą stworzyliśmy w Hendaye nad Zatoką Biskajską, jest przeznaczona dla wszystkich miłośników morskich fal, bez względu na wiek. Pragniemy, aby każdy miał możliwość doskonalenia swoich umiejętności w różnego rodzaju sportach wodnych, niezależnie od miejsca i poziomu zaawansowania - podkreśla Anna Dzienis, Manager ds. komunikacji oferty handlowej, Decathlon Polska 
 
 
Studio Tęcza na jeden dzień zmieniło się we francuski kurort z prawdziwie biskajskim słońcem, pod którym powstają niepowtarzalne stroje kąpielowe. Uwagę zwracały egzotyczne, kwiatowe i etniczne printy oraz wyrazista gama kolorów, których nie może w tym roku zabraknąć nad morzem. Oryginalne fasony strojów, szortów, ręczników czy japonek są zgodne z nanowszymi trendami plażowymi, dlatego do bikini team marki dołączą z pewnością nie tylko sportowcy. Warto sprawdzić – wyłącznie w sieci Decathlon!
 
 
mat. prasowe

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo