Reklama
Firma TOMS została założona w Venice w Kalifornii z prostą misją: ulepszać życie za pomocą biznesu. Od samego początku inicjatywa One for One łączyła ludzi i zgromadziła zróżnicowaną społeczność wokół wspólnego celu, jakim jest budowanie lepszego jutra.
 
 
 
W sezonie wiosna-lato 2018 marka przedstawia wyjątkową linię  The Venice Collection - jest to wyselekcjonowany wybór oryginalnych stylów dla kobiet i mężczyzn oraz hołd dla korzeni marki . Najnowsza linia  powstała z myślą o ludziach tolerancyjnych , którzy  akceptują innych takimi, jakimi są. Buty przeznaczone są dla osób optymistycznie nastawionych, które wierzą, że mogą coś zmienić.
 
 
W skład The Venice Collection wchodzi kultowy model Alpargata -wykonany z naturalnego płótna i dostępny w limitowanej liczbie kolorów. Oferta tego sezonu jest odważna i żywa a paleta barw inspirowana promenadą i zachodzącym słońcem. Alpargaty posiadają oryginalną, zamszową wkładkę i podszewkę z paskiem Riviera, która dodaje komfortu i stylu. W przyszłych wydaniach The Venice Collection ponownie wprowadzi oryginalne sznurowadła TOMS. 
 
TOMS to styl życia - głównym celem marki jest dawanie. Odbiorcy firmy to dobroczyńcy, filantropi i aktywiści, dzięki którym brand może zapewnić buty, wodę, czy leczenie wzroku potrzebującym. 
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo