Reklama
Prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji marki Under Armour odbyła się 11 stycznia, w SOTO SUSHI, na ul. Waryńskiego 28 w Warszawie. Wśród przybyłych gości obecni byli m.in. Alan Andersz, Natalia Gacka, Adam Niedźwiedź czy Andrzej Wrona.
 
 
 
Na wydarzeniu pojawili się także redaktorzy, styliści, sportowcy, liczni influencerzy. Nie zabrakło również miłośników marki Under Armour.
 
 
W sezonie wiosna/lato 2018 UNDER ARMOUR koncentruje się przede wszystkim na technologii THREADBORNE. To w oparciu o nią powstała kolekcja VANISH. Bazuje na niezwykłych w dotyku materiałach oraz laserowych cięciach, gwarantujących pełen komfort użytkowania i świetny wygląd produktów.
 
 
W trosce o sportowców (zarówno tych profesjonalnych, jak i amatorów) marka zadbała również o precyzyjne wykończenia oraz dodatkową wentylację w strategicznych miejscach.
 
Wyróżnikiem kolekcji UNDER ARMOUR VANISH jest  świetny design czerpiący ze świata mody. Linia Premium łączy odważne metaliczne akcenty z najwyższą technologią. Szczelna estetyka, świadomie dobrana paleta kolorów mocno nawiązująca do światowych wybiegów oraz technologia BREATHELUX – to wyznaczniki kolekcji SS18. 
 
Na uwagę zasługuje również kolekcja biegowa. Nowością, którą Under Armour wprowadza na rynek jest technologia HOVR. Na jej bazie powstały 2 modele butów: PHANTOM – dedykowany osobom, dla których design produktu jest kluczowy na etapie decyzji zakupowej oraz SONIC – model zupełnie wyjątkowy zarówno pod kątem wyglądu, jakości wykonania jak również komfortu użytkowania. Oczywiście, obydwa modele są wyposażone w technologie mające uczynić BIEGACZY LEPSZYMI.
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo