Reklama
Gwiazdą najnowszej kampanii, promującej kolekcję MALE-ME na sezon jesień-zima 2017/18, jest wokalista, aktor i członek zespołu rockowego Coma, Piotr Rogucki!
 
 
 
 
 
 
Marka nie miała wątpliwości z wyborem bohatera sesji. Tak mocna i odważna linia jest wprost stworzona dla wyjątkowego artysty, który nie boi się eksperymentować z modą. Kampania udowadnia, że w MALE-ME wyglądają świetnie również dojrzali mężczyźni. Nazwa kolekcji to "я", czyli z rosyjskiego "ja" - jest adresowana do osób pewnych siebie i świadomych swojego stylu. 
 
 
W kolekcji królują kolorowe futra ekologiczne oraz metaliczne i cekinowe tkaniny, nie dziwi więc minimalistyczna scenografia, której całość dopełnia ekspresja muzyka.
 
 
Kolekcja MALE-ME idealnie nadaje się dla mężczyzn, którzy szukają nie ubrań, a mody - czegoś nowego, świeżego, zaskakującego, czego nie znajdą nigdzie indziej.
 
 
Fot.Wojciech Jachyra
mat. prasowe
 
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo