Reklama
Prawdziwie zimową atmosferę niczym z najmodniejszego narciarskiego kurortu stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018 podczas pokazu mody inaugurującego tegoroczny sezon białego szaleństwa. Pierwsza kolejka górska odjechała 8 listopada br. ze stacji Studio Las w Warszawie.
 
 
Żywe, pachnące lasem świerki, dynamiczna, energetyzująca muzyka, gra świateł i bajkowo prószący śnieg – tak wyglądała scenografia konferencji prasowej w formie pokazu mody, prezentującego najnowszą kolekcję Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018. Ale nie tylko za sprawą scenografii zaproszeni goście mogli poczuć się jak w nowoczesnym kompleksie narciarskim w sercu Alp. Największe emocje i skojarzenia z najlepszym górskim kurortem wzbudziła sama tegoroczna kolekcja ubrań i sprzętu sportowego Wed’ze, stworzona przez projektantów i inżynierów u podnóży Mont Blanc. 
 
Kolekcja Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018 powstała dla miłośników białego szaleństwa na każdym poziomie zaawansowania. W tym roku postawiliśmy na design zgodny z najnowszymi trendami oraz technologiczne nowinki, które nie tylko sprawiają, że uprawianie sportów zimowych staje się jeszcze przyjemniejsze, ale również podnoszą bezpieczeństwo na trasie – mówi Dariusz Berger, lider marki Wed’ze, Decathlon Polska
 
Na wybiegu niczym na stoku zaprezentowało się ośmioro narciarzy i snowboardzistów, w tym juniorzy, w czterech kategoriach odpowiadających liniom kolekcji: freeride, freestyle, trasa oraz baby+junior. Dorośli modele, będący na co dzień pracownikami sieci Decathlon, szusowali parami, a towarzyszyły im komentarze szkoleniowców technicznych marki Wed’ze, omawiających benefity i nowatorskie rozwiązania zastosowane w elementach stroju. Widownię najbardziej rozczulił najmłodszy uczestnik wydarzenia, czyli 3 letni Marcel, który z wielkim wdziękiem przedstawił kombinezon dedykowany maluchom. Podsumowaniem pokazu było wspólne wystąpienie wszystkich osób na wybiegu. 
 
 
Przelotne opady śniegu nie utrudniły dziennikarzom korzystania z innych atrakcji. Po rozwiązaniu krótkiego quizu na temat sportów zimowych mogli skierować się do najbardziej interesującej ich strefy innowacji Wed’ze. Tam czekały na nich najważniejsze produkty nowej kolekcji, a także gotowi do wywiadu przedstawiciele sieci Decathlon. 
 
A ponieważ wiadomo, że narciarski lifestyle to nie tylko sam sport i nawet najbardziej zapaleni wyczynowcy potrzebują chwili wytchnienia, zwieńczeniem wydarzenia było prawdziwe après-ski, a surowe, industrialne wnętrza Studia Las przeistoczyły się w chilloutowy bar, jakich nie powstydziłoby się francuskie Chamonix. 
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo