Reklama
 
Moda zmienia się nieustannie, zatacza także koło i to co kiedyś nosiły nasze mamy, teraz znowu wraca do łask. Rok 2018 zbliża się wielkimi krokami, już planujemy świąteczne i sylwestrowe kreacje, ale co będziemy nosić w przyszłym roku? Co będzie passe, a co okaże się hitem? Odpowiada Anna Karlińska z Showroomu Solna 1. 
 
 
 50. urodziny kultowej truckerki to idealna okazja do świętowania! Levi’s  przygotował dla wszystkich fanów marki niezwykłą niespodziankę – aż 3 murale, które powstały w samym sercu Warszawy.
 
Prawdziwie zimową atmosferę niczym z najmodniejszego narciarskiego kurortu stworzyli autorzy najnowszej kolekcji Wed’ze by Decathlon ZIMA 2017/2018 podczas pokazu mody inaugurującego tegoroczny sezon białego szaleństwa. Pierwsza kolejka górska odjechała 8 listopada br. ze stacji Studio Las w Warszawie.
 
 
Ubranie, które nie ma daty ważności. Coś, po co sięgamy z zamkniętymi oczami, mając pewność, że będziemy wyglądać dobrze i elegancko? Z pomocą przychodzi marka MAAM i B-shirt, czyli klasyczny T-shirt w wersji business. To punkt wyjścia do budowania własnego stylu. Nosimy go świadomie i z przekonaniem, że moda to coś więcej. Wejście w świat MAAM to wyraźne TAK dla życia w zgodzie ze sobą i naturą.
 
Nowa kolekcja Jogging Kalenji by Decathlon  AW 2017
 
Wczesny zmierzch, mgliste poranki, zmienna pogoda – to czynniki, które działają na niekorzyść biegacza. Na szczęście rynek oferuje bogaty wybór profesjonalnej odzieży zarówno dla wytrawnych sportowców, jak i początkujących amatorów, która jest dostosowana do najtrudniejszych warunków atmosferycznych, zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji i pozwoli nam wybiec z domu w każdych okolicznościach. 
 

Aga Boryń jest obecnie na topie. Właśnie rozpoczęła swoją międzynarodową karierę.

Czytaj więcej...

Pogoda za oknem niestety nie sprzyja. Nic straconego - wystarczy, że wyposażysz się w odpowiednie obuwie!

 

 

Czytaj więcej...

W 1998 r. świat oszalał na punkcie bohaterek telewizyjnej kreskówki - trzech dziewczynek obdarzonych supermocami - Atomówek.
 

Berlin - wielokulturowa metropolia pełna idei i Warszawa - nieustający rozwój i silnie zakorzeniona miejska tożsamość. Dwa stołeczne miasta w sercu Europy i ich kosmopolityczny, uliczny duch.

 

Działalności pomiędzy tymi dwoma miejscami, dała Soirowi spojrzenie z szerszej perspektywy i niekonwencjonalne podejście. A my połączyliśmy siły i przygotowaliśmy dla Was kolaborację.

 

Soir - writer, współtwórca legendarnych grup SR i WTK. Urodzony w Warszawie, wychowany w Berlinie, gdzie w latach 90. zaczynał wnikać w kulturę hip-hop. Mówi, że otoczony murem Berlin zawsze go inspirował. Nie dziwne więc, że jego prace szybko przeniosły się z papieru na mury. Wraz z zaprzyjaźnionymi writerami z Warszawy w 1997 roku rozpoczął wieloletnią współpracę, a ich prace pojawiały się w różnych miastach Europy.


Prosto x Soir to graficzna idea zaczerpnięta z kultowych amerykańskich pocztówek zwanych  Large Letter Postcards, które co jakiś czas przetwarzane są w sztuce ulicy na różne sposoby. Soir narysował dla nas swoje własne pocztówki odnoszące się do obszarów jego działalności - Warszawy, Berlina i reszty świata, a my umieściliśmy je na bluzach, t-shirtach, koszuli oraz snapbacku w naszej kapsułowej kolekcji. Kolaboracja Prosto x Soir to dowód na to, że Warszawa, Berlin i inne wielkie miasta mówią jednym głosem, chociaż każde opowiada inną historię. Kilka z nich zapisaliśmy z Soirem za pomocą jego liter na naszych ubraniach.

mat. prasowe

 
Każda kobieta pragnie wyglądać pięknie i stylowo zawsze i wszędzie, nawet jak wychodzi tylko po zakupy. Pomimo tego, że czasem nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, to jednak chce czuć się w każdej sytuacji 100 proc. kobietą!
 

Strona 1 z 33

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo