Reklama
Altro w języku włoskim oznacza „drugi”, „inny”. Altro to kapsułowa linia w kolekcji marki Patrizia Aryton, absolutnie inna od standardowych modeli marki PATRIZIA ARYTON. Na przekór innym nie rządzi się prawami powszechnie panującej sezonowości. Jej hasło przewodnie to: Bądź ALTRO, inspiruj!
 
 
Coraz mocniej czujemy już jesień, pora więc zadbać o odświeżenie swojej garderoby. Zadbaj o trendowe dodatki, które ożywią nawet ponurą jesienną aurę. Projektanci zadbali o to, aby w nowym sezonie naprawdę dużo się działo. Sprawdź, jakie torebki warto mieć w swojej szafie!
„IT’S DONE” jest trzecią kolekcja projektanta Bartka Pilawskiego, który tworzy pod nazwą PILAWSKI. W sezonie jesień-zima Bartek stawia na modele unisex i z pozoru klasyczne części garderoby, takie jak: płaszcze, koszule, bluzy czy swetry. Z pozoru – bo mocnymi akcentami, które definiują kolekcję są wielkie, modne w tym sezonie, peleryny z napisem „it’s done”, długie, powłóczyste koszule, sportowe parki z gniecionej bawełny czy dziurawe, przykrótkie swetry. 
 
 
Chiara Ferragni to jedna z najbardziej znanych i wpływowych blogerek na świecie.
 
Rozmowa z Patrycją Cierocką-Szumichorą, dyrektor kreatywną marki Aryton
TRIUMPH PRZEDSTAWIA BIUSTONOSZE O NAJWYŻSZYM STOPNIU STABILIZACJI BIUSTU W SEZONIE JESIEŃ/ZIMA 2018!
 
#TogetherWeTriumph 
 
12 września KappAhl wprowadza inspirowaną ostatnimi trendami kolekcję miejską dla starszych dzieci, która zapewnia im wygodę i dziecięcy styl. 
 
 
Czy słyszeliście już o skutecznych ćwiczeniach bez wylewania potu, w fontannie endorfin i w przyjaznym wodnym środowisku? To aquafitness – najmodniejszy obecnie trening, który w łatwy sposób pozwala wysmuklić sylwetkę, poprawić kondycję i wzmocnić zdrowie. Chcecie wiedzieć więcej?
 
 
Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego KappAhl wprowadza na rynek kolekcję LAB Industries - jest to linia dżinsów dla dzieci w różnym wieku. Spodnie są wyjątkowo popularne wśród najmłodszych klientów marki, która mając szeroki asortyment zarówno modnych, jak i wyjątkowo funkcjonalnych modeli, może zaoferować dzieciom pełną garderobę dżinsów na jesień!
 
 
Triumph zapewnia kobietom nieustające wsparcie i stawia na innowacje, które pozwalają im czerpać siłę z własnej kobiecości. Już w latach 70. XX w., firma doskonale rozumiała, że kobiety-sportowcy oraz wielbicielki fitnessu mogą osiągać więcej dzięki sportowym biustonoszom, zapewniającym idealne wsparcie dla biustu.
 

Strona 1 z 40

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo