Reklama
Rodzina butelek filtrujących Dafi powiększyła się! Teraz butelka dostępna jest w nowej, poręcznej pojemności 0,3 l – idealnej do szkoły czy na spacer z dzieckiem. Kolorowa butelka z pewnością przypadnie do gustu maluchom i od najmłodszych lat przyzwyczai do zdrowego nawyku picia wody.
 
Świeża bryza znad jeziora, wszechobecna zieleń i śpiew ptaków o poranku – czy to luksusy tylko dla wybrańców? Ależ skąd! Są dostępne dla każdego na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zamiast wczasów all inclusive wybrać bliski kontakt z naturą, czyli coraz modniejsze wakacje na kempingu. Zobacz, jak przygotować się do wypoczynku w otoczeniu przyrody.
 
 
Zwyczajna letnia przejażdżka rowerem po mieście? Codzienna trasa do pracy? A może całodniowa rodzinna wyprawa rowerowa? Niezależne od tego gdzie i na jak długo wybieramy się na ulubionych „dwóch kołach” pewne akcesoria zawsze trzeba mieć pod ręką. Oto one!
 
 
Mundial to prawdziwe święto dla każdego miłośnika piłki nożnej. Z tej okazji marka Dafi przygotowała limitowaną edycję butelki filtrującej ze specjalnym grawerem, gdzie kropla wody – symbol Dafi – przybiera „barwy” piłki nożnej. Dafi zagrzewa do kibicowania!
 
Wybór butelki to dla rodziców nie lada wyzwanie. A ową, każdy chce mieć pod ręką, ponieważ jest alternatywą dla mam karmiących naturalnie, ale także tych, które dokarmiają mlekiem modyfikowanym, bądź które z różnych powodów nie mogą karmić piersią swoich pociech. Przeprowadzone wśród mam testy pokazały, iż butelki NUK NATURE SENSE, dzięki innowacyjnej formie smoczka, doskonale odpowiadają na potrzeby ich dzieci, dzięki czemu rodzice i ich pociechy mogą spać spokojnie. 
 
PIERWSZY SMARTFON (KLASY ŚREDNIEJ) Z EKRANEM FULLVISION WCHODZI NA RYNKI GLOBALNE
 
Nowa seria Q od LG wprowadza kluczowe funkcje flagowych modeli oraz nowoczesne wzornictwo do smartfonów klasy średniej
LG wprowadza na rynek globalny najnowszy smartfon LG Q6 otwierający nową serię Q. Jest to pierwszy smartfon, po flagowym LG G6, wyposażony w wyświetlacz Full Vision i skierowany do masowego odbiorcy. Trend bezramkowych smartfonów został zapoczątkowany przez LG i zdominował tegoroczne oferty modeli z klasy premium u wielu producentów.
 
Marka Cluse narodziła się z długoletniej pasji do zegarków. Jej celem jest perfekcja.
 
Marka Parfois w myśl motta „plan today, live tomorrow“, czyli „planuj dzisiaj, aby cieszyć się jutrem“, swoją nową kolekcją inspiruje nas do powrotu do pracy w przyjemny i niewątpliwie lepiej zorganizowany sposób. Po raz pierwszy marka stworzyła własną kolekcję akcesoriów biurowych – Stationary. W tym roku, oprócz elementów garderoby niezbędnych przy okazji powrotu do rutyny, takich jak obuwie, plecaki i parasole, marka oferuje również zeszyty, terminarze, dzienniki oraz inne akcesoria, takie jak banki energii i taśmy miernicze.

Brooklyn Beckham został ambasadorem marki Honor. Współpraca rozpoczyna się od kampanii flagowego smartfona Honor 8. Urządzenie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ambitnym i dynamicznym stylu życia współczesnych, zanurzonych w cyfrowym świecie użytkowników. W filmie promocyjnym, zafascynowany fotografią Brooklyn wpuszcza fanów do swojego świata, pokazując materiał z Londynu, który powstał z pomocą podwójnej kamery Honora 8.
Premiera Honora 8 w Sztokholmie
 
W Sztokholmie odbyła się właśnie oficjalna europejska premiera nowego, flagowego smartfona od Huawei – Honora 8. Od jego szklanej, pełnej refleksów świetlnych obudowy nie można oderwać oczu. Podwójny aparat zachwyca jakością zdjęć. Co więcej, nowy flagowiec jest świadectwem tego, że zaawansowane rozwiązania technologiczne mogą być dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie. 

Strona 1 z 5

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo