Reklama
Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
 
 
Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem kampanii jest znany szef kuchni Michel Moran, który na billboardach w całej Polsce zachęca m.in. do grania o wycieczki do Grecji i samochody Skoda Fabia.
 
Rusza akcja edukacyjno-informacyjna Taste&Share 
 
3 października Electrolux ruszył z akcją edukacyjną, w której zachęca Polaków do zmiany swoich zachowań i ograniczenia marnowania jedzenia. W ramach działań zaplanowanych pod wspólną nazwą Taste&Share uruchomiona została aplikacja mobilna ułatwiająca dzielenie się żywnością, wystartowała strona www z poradami i przepisami na gotowanie z resztek, a także odbędą się warsztaty kulinarne przeprowadzone pod okiem profesjonalnych szefów kuchni.
 
Popularna dziennikarka i prezenterka telewizyjna Eliza Gwiazda zawsze chętnie i często angażuje się w rozmaite akcje charytatywne
 
 
Akademia Teatru Naumionego to cykl zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W programie przewidziane są warsztaty m.in. z tańca ludowego, podstaw teatru, gwary śląskiej, tradycji i obrzędów. Zajęcia prowadzić będą aktorzy Teatru Naumionego z Ornontowic. 
 
WEŹ UDZIAŁ W TESTACH i POMÓŻ NAM WYBRAĆ NAJLEPSZY SMOCZEK
 
Jeden z nieodłącznych atrybutów prawie każdego niemowlaka. Może się wydawać, że powodując uspokojenie dzieci bardziej służy rodzicom, ale jego używanie niesie korzyści obu stronom. O wyborze smoczka decydują właśnie dorośli, często kierując się wyłącznie względami estetycznymi. I choć aspekty wizualne są ważne, to dla prawidłowego rozwoju najmłodszych najistotniejszy jest odpowiedni kształt.
Tego lata radiowa Czwórka, z okazji Roku Wisły, zaprosiła słuchaczy na cykl plenerowych audycji i koncertów pod hasłem „Od Ujścia do Źródła”. Akcja rozpoczęła się w Gdańsku w Klubie Moloteka. Kolejne były w Cudzie nad Wisłą w Warszawie i Forum Przestrzenie w Krakowie. 1 października dziennikarze stacji przeniosą się z nadwiślańskich bulwarów do Studia Czwórki, by kontynuować rozmowy z gośćmi na temat „Królowej polskich rzek”. Na finał audycji występ GrubSona i Jareckiego.
 
 
 
WARZYWA I OWOCE ZMNIEJSZAJĄ RYZYKO CHORÓB A NAWET PRZEDŁUŻAJĄ ŻYCIE –
21 KRAJÓW DEKLARUJE DZIAŁANIA NA RZECZ ZWIĘKSZENIA ICH KONSUMPCJI
 
 
 
Zbyt niskie spożycie warzyw i owoców jest tendencją globalną. Ten problem dotyczy mieszkańców całego świata, niezależnie od statusu majątkowego, wykształcenia, czy płci. Przedstawiciele 21 państw członkowskich sojuszu AIAM5 obecnych na XIII Międzynarodowym Kongresie Promocji Warzyw i Owoców podpisali Deklarację na rzecz wspierania oraz promowania idei spożycia warzyw, owoców, a także niskoprzetworzonych przetworów takich jak np. soki, czy musy. Znacząca rola produktów z tej grupy w prewencji chorób dietozależnych i niezakaźnych to jeden z kluczowych wniosków Kongresu.
 
Rozmowa z Marcinem Krupą, prezydentem Katowic
 
 
Każdego roku w Polsce u ponad 17 tys. kobiet diagnozuje się raka piersi. Niestety, około 35% z nich nie ma szansy na wyleczenie z powodu zbyt późnego wykrycia choroby. Najczęstszym powodem jest późne zgłoszenie się do lekarza oraz brak wiedzy na temat wykonywania samobadania piersi. 
 
 

Strona 10 z 77

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo