Reklama
Planowanie Świąt sprawia, że grudzień pochłania większy niż przeciętny miesięczny budżet i znacznie aktywizuje nas jako nabywców. Nieodłącznym elementem przygotowań jest bowiem zakup prezentów dla bliskich i znajomych. Biegamy po galeriach i supermarketach, ale też coraz częściej szukamy podarunków w sieci. Z obserwacji Awin, sieci reklamy efektywnościowej, która działa z ponad 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców z całego świata wynika, że coraz częściej zakupy robimy z wyprzedzeniem, a nie na „ostatnią chwilę”. 
 
Jak wybrać świeżą, dobrą rybę? (wideo)
 
Boże Narodzenie to tradycyjne „rybne święto”. W czołówce spożycia nadal utrzymują się takie gatunki, jak karp, śledź, łosoś i dorsz. Niezależnie od tego, jakie ryby kupujemy, należy zwracać uwagę, aby były one świeże. Jak to rozpoznać radzi Piotr Zych z MAKRO Polska.
 
 
Badanie Superbrands było, największym badaniem siły marki w Polsce. Łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy respondentów, a ocenionych zostało prawie 2 000 marek.
 
W sobotę 2 grudnia br. w Warszawie w Soho Factory odbył się największy w Polsce kiermasz dla psów DOG DAY Festiwal i akcja charytatywna malowania bombek na rzecz podopiecznych Fundacji Zwierzochron. To już 2 edycja tego wydarzenia, pierwsza była w marcu, a kolejną organizatorka Nina Gowin, wydawca magazynu Dog&Sport zapowiada na 17-18 marca 2018 na ul. Mińskiej 65.
 
Wstać rano i nie musieć wykonywać makijażu, a mimo to wyglądać świetnie? To marzenie każdej kobiety. Jesteśmy w ciągłym biegu, mamy mnóstwo zajęć i obowiązków, a dodatkowo oczywiście powinnyśmy wyglądać perfekcyjnie. Z pomocą przychodzi nam makijaż permanentny, dzięki niemu zaoszczędzimy mnóstwo czasu. Trenerka makijażu permanentnego Żaneta Stanisławska mówi, że na malowaniu brwi, kreski i ust jej klientki spędzały średnio 20 minut dziennie, więc po zabiegu zyskują 120 godzin, czyli ponad 5 dni w roku! 
 

17 grudnia odbył się uroczysty, 7. finał akcji Słodka Paczka. Tym razem podsumowanie odbyło się w Jazz Clubie Akwarium, przy skwerze Hoovera.

Czytaj więcej...

 
Badanie Superbrands było największym badaniem siły marki w Polsce. Łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tys. respondentów, a ocenionych zostało prawie 2 tys. marek.
 
 
Badanie metodą CAWI zrealizował instytut ARC Rynek i Opinia.
Założeniem Superbrands było wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów
W tegorocznej edycji Superbrands – po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci.
 
mat. prasowe
 
 
 

W sobotę 16 grudnia o godz. 15:00 zapraszamy do Muzeum Zamku Królewskiego w Warszawie do Galerii Wystaw Czasowych (II p.), na kolejne czytanie performatywne w ramach Roku Kultury Węgierskiej.

Czytaj więcej...

Kobieta CIN&CIN jest silna, niezależna i działa na własnych zasadach. Zmienia bieg historii i inspiruje innych! Taka jest bohaterka nowej kampanii CIN&CIN i takie są ambasadorki marki: wulkan energii, aktorka i podróżniczka Monika Mariotti, tancerka, która każdego dnia podnosi sobie poprzeczkę Klaudia Antos i DJ-ka Nina Kozieradzka - uosobienie radości.
 
“Jedziemy do puszczy, będziemy w Himalajach, zejdziemy w  głebiny oceanów, może znajdziemy inspirację w czerwonej ziemi z Afryki albo szarościach wygasłych wulkanów w Sudetach.” - zapowiada Joanna Sokołowska-Pronobis, inicjatorka prestiżowego konkursu dla młodych projektantów. Tematem tegorocznej edycji jest  “Tribute to Nature”, a organizatorzy liczą też na projekty związane ze zrównoważoną modą. Dla laureatów jak zwykle przewidziano fantastyczne nagrody, w tym staże w atelier w Polsce i za granicą oraz po raz pierwszy kurs na uczelni w Chinach.  
 

Strona 10 z 84

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo