Reklama
noblisci_2Warszawa, 29 października 2013: Quintessentially Poland, oficjalny partner XIII Międzynarodowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, podsumowuje zakończoną sukcesem współpracę z organizatorami tego prestiżowego wydarzenia. W trakcie trwających 3 dni spotkań w ramach Szczytu Noblistów, Quintessentially, światowy lider usług concierge, zrealizował ponad 150 próśb ze strony Laureatów, członków ich delegacji oraz gości specjalnych. Zaangażowanie firmy w realizację logistycznych wyzwań związanych ze Szczytem oraz efektywna kooperacja z organizatorami była wynikiem owocnej współpracy z prezydentem Lechem Wałęsą – pierwszym, honorowym członkiem Quintessentially w Polsce.

Zadaniem Quintessentially Poland, jako oficjalnego partnera concierge Szczytu Noblistów w Warszawie, było zapewnienie Laureatom i delegatom realizacji wszystkich ponadstandardowych potrzeb i życzeń - od momentu ich przylotu, aż do chwili, w której opuszczali Światową Stolicę Pokoju. W ciągu kilku dni w Warszawie firma wspierała Instytut Lecha Wałęsy w organizacji czasu noblistów oraz realizacji najróżniejszych próśb ze strony kilkudziesięciu gości tego wyjątkowego wydarzenia.

Czytaj więcej...

Każdy z nas co najmniej raz w życiu spotkał się z wadliwym sprzętem, fabryczną usterką lub po prostu zbanner_150x150px_finalurządzeniem, które z niewiadomych przyczyn zaczęło się psuć. Co zrobić, aby zminimalizować ryzyko nabycia „bubla” i jak się chronić przed nieuczciwymi producentami?
Zapewne większość osób ma swoje sposoby na sprawdzenie, czy wybrany produkt jest w porządku, czy nie zepsuje się zbyt szybko i będzie służył wystarczająco długo. Jedni opierają się na opiniach znajomych, inni korzystają z niezliczonych forów internetowych czy też kierują się instynktem. Każde z tych podejść ma zarówno wady, jak i zalety.

Najczęściej jednak liczą się opinie przekazywane z ust do ust. W każdej rodzinie jest wszystkowiedząca ciocia, wujek złota rączka czy kuzyn, który „zna” cały internet. Jak w tym zalewie informacji wyłuskać tę naprawdę wartościową i rzetelną? Rozsądek podpowiada, aby korzystać z porad z kilku źródeł - z pomocą przychodzą np. fora internetowe. Na pozór platformy skupiające wielu użytkowników wydają się najlepszym rozwiązaniem. Ale to, co jest największym plusem forów internetowych, jest jednocześnie ich największym minusem. Bardzo często znajdujemy tam skrajnie różne informacje dotyczące tego samego produktu. Taka rozbieżność najczęściej wynika z tego, że recenzenci opierają swoje sądy jedynie na subiektywnych odczuciach. Takie fora mają niską wiarygodność -internetowi znawcy nie potrafią zazwyczaj obiektywnie i rzetelnie spojrzeć na daną kwestię, a swoje opinie zamieszczają pod wpływem emocji. Należy pamiętać, że wpisy na forach to jedna z najpopularniejszych form promocji stosowanych przez specjalistów od reklamy. To kolejny powód, że odbierane bywają jako niewiarygodne.

Czytaj więcej...

gbW listopadzie do grona najemców Galerii Brwinów dołączył salon piękności SOHO Beauty. Jest to już drugi, po klubie fitness klasy Premium – SOHO Body Spirit, lokal usługowy tej marki w Galerii Brwinów.

Salon urody SOHO Beauty działa w galerii od 20 listopada br. W nowym miejscu można skorzystać z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych, fryzjerskich a także zrelaksować się podczas masażu ciała wykonywanego przez wyspecjalizowanych masażystów. Dodatkowo w salonie Klienci mają możliwość zasięgnąć poradę dietetyka lub logopedy. Do dyspozycji gości są dwa nowoczesne gabinety oraz wysokiej klasy solarium. Salon mieści się w lokalu nr 25.

Na terenie Galerii Brwinów od kilku miesięcy działa już SOHO Body Spirit - klub fitness, który swoim klimatem nawiązuje do nowojorskiej dzielnicy SOHO z lat 70. Kieruje on swoją ofertę do osób, dla których sport to nie tylko sposób spędzania wolnego czasu, ale przede wszystkim pasja i styl życia.

Czytaj więcej...

antczakOsobowość roku w kategorii - wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie - zdobyła Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec Sp. z o.o.

Trzecia edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2012 już rozstrzygnięta. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas wielkiej gali finałowej, która odbyła się 14 czerwca w unikalnych wnętrzach Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem branży. Jego misją jest nagrodzenie utalentowanych i jednocześnie niebanalnych osobowości, które dzięki swym działaniom wpłynęły na sukces rynkowy firm. Organizatorzy podkreślają, że Dyrektor Marketingu Roku nie tylko musi być dobrym szefem, ale również wartościowym człowiekiem i osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne.

W trzeciej edycji konkursu przyznano dwie nagrody Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji oraz nagrody Osobowości Roku w 8 kategoriach. Gabriela Antczak została uhonorowana tytułem Dyrektora Marketingu 2012 w kategorii: Wyjątkowa efektowność przy niskim budżecie.

Czytaj więcej...

czyli poradnik oszczędzania Aforti Finance S.A.


aforti_finance_1Wielu z nas oszczędzanie kojarzy się z wyrzeczeniami i odmawianiem sobie przyjemności. Co prawda odkładanie drobnych sum z założenia nie powinno być szczególnie uciążliwe dla naszego budżetu, a jednak… Jak wynika z badań „Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu” przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A.*, niemal połowa z nas w ciągu ostatniego pół roku nie odłożyła żadnych pieniędzy. Dodatkowo ponad 60% Polaków uważa, że wiedza na temat oszczędzania jest w społeczeństwie niewystarczająca. A przecież świadome zarządzanie własnym budżetem może być przyjemnością i satysfakcją. Co w związku z tym powinniśmy zrobić? Wystarczy zastosować kilka przydanych wskazówek w naszym codziennym życiu, aby ostatecznie „zebrała się miarka”.

Oszczędzania nie powinniśmy traktować jako wysiłku, kosztującego nas wiele wyrzeczeń. Kwotę, jaką jesteśmy w stanie odłożyć, powinniśmy wyliczyć indywidualnie. Aby uzyskać satysfakcjonujące efekty, oszczędzanie pieniędzy musimy zaplanować w taki sposób, aby nie mieć problemu z jego akceptacją, aby nie pogarszało ono jakości naszego życia. Jak to zrobić? Poniżej przedstawiamy kilka porad, które sprawią, iż oszczędzanie stanie się naturalnym elementem naszego życia.

Po pierwsze

Pamiętaj! Zawsze, zaraz po otrzymaniu przychodu, dokonaj niezbędnych opłat i odłóż kwotę przeznaczoną na oszczędzanie (w punkcie trzecim zobaczysz, w jaki sposób możesz łatwo obliczyć optymalne dla twojego budżetu środki na ten cel)! W ten sposób wyrobisz w sobie nawyk gromadzenia wolnych środków i szybko zobaczysz efekty. Nie ma też jednego, uniwersalnego i dobrego dla wszystkich schematu postępowania. Czyli suma naszych miesięcznych oszczędności powinna być ustalona indywidualnie, w zależności od preferencji oraz możliwości finansowych. Można ją racjonalnie wyliczyć stosując porady z kolejnych, poniższych punktów.

Czytaj więcej...

wolno_logo_1Pracownia Grafiki Artystycznej WOLNO oraz Stowarzyszenie IPA (International Police Association) wspierane przez Policyjną Izbę Dziecka przy Komendzie Stołecznej Policji serdecznie zapraszają do udziału w aukcji charytatywnej. Impreza odbędzie się 5 grudnia 2013 roku w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Przedmiotem aukcji będą dzieła sztuki oraz pamiątki darowane przez znanych polskich sportowców. Wylicytować będzie można m.in. prace pani Barbary Szubińskiej lub przedmioty należące do kapitana Romana Paszke oraz Huberta Migaczewa - trenera kadry narodowej seniorów w boksie. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na remont i wyposażenie sali sportowej w Policyjnej Izbie Dziecka w Warszawie.
wm_logo_1
Mamy nadzieję, że aktywna współpraca różnych środowisk w zakresie promocji edukacji i profi laktyki zdrowotnej zapewni ochronę młodych Polaków oraz umożliwi dostarczenie im wiedzy i umiejętności, aby mogli skutecznie przeciwdziałać i radzić sobie z zagrożeniami współczesnego świata.

Do udziału w wydarzeniu zaproszono Komendanta Stołecznego Policji oraz wystąpiono z wnioskiem o objęcie Honorowym Patronatem Ministra Sportu i Turystyki oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zawiązane partnerstwo polega na stow_policji_logo_1powierzeniu Międzynarodowemu Stowarzyszeniu Policji IPA realizacji zadań w zakresie organizacji, zarządzania,
koordynacji i promocji wydarzenia. Z kolei przedstawiciele Policyjnej Izby Dziecka przy Komendzie Stołecznej Policji deklarują wsparcie i zaangażowanie w rozwiązywaniu kwestii dotyczących merytorycznych i metodycznych założeń projektu.

Swój udział w wydarzeniu zapowiedziało wielu wybitnych sportowców, duże grono olimpijczyków, a także przedstawiciele świata artystycznego oraz ludzie zaangażowani w działalność charytatywną.

Jedną z dodatkowych atrakcji będzie występ młodego artysty malarza Andrzeja Lenarda. który będzie tworzył na żywo, rękawicami bokserskimi, portret Darka „Tigera“ Michalczewskiego w takt muzyki Survivor - Eye Of The Tiger.

Czytaj więcej...

mediatory_logo„Mamy zaszczyt zaprosić Państwa wielki” - te słowa 25 listopada 2007 roku przywitały gości pierwszej w historii Gali MediaTorów, oficjalnie rozpoczynając przygodę studenckich nagród przyznawanych dziennikarzom w 9 kategoriach. Na sukces tego Plebiscytu pracowało wiele osób – nieraz dokonując rzeczy, które teoretycznie wydawały się niemożliwe. To oni sprawili, że w ciągu zaledwie kilku edycji MediaTory stały się rozpoznawalną w całej Polsce marką.

„Możesz zrobić wszystko, dopóki nie wiesz, że tego nie da się zrobić” - mówi Bartek, od początku zaangażowany w organizację Plebiscytu. To właśnie entuzjazm, bezkompromisowość, skupienie się na pracy i na jak najlepszym wykonywaniu zadań sprawiły, że dziennikarze, którzy przybyli na te pierwszą, historyczną już, Galę, byli pod wrażeniem jej przygotowania i profesjonalizmu studentów.

W ciągu tych kilku lat nie obyło się jednak bez napotykanych trudności i wpadek, poczynając od mandatów udzielonych studentom nieświadomie rozwieszającym plakaty promocyjne w niedozwolonych miejscach, poprzez rozbite po Gali statuetki, a kończąc na problemach technicznych. Monika, która przez 3 lata była Szefem Sceny, wspomina jak często obawiała się o niezapełnioną do ostatnich miejsc widownię. W trakcie pierwszej Gali, frekwencja przerosła wszelkie oczekiwania, wszystkie miejsca w Audytorium Maximum zostały zajęte, a wiele osób siedziało na schodach!

Czytaj więcej...

sygnal_sos_1W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię ,,Świąteczny sygnał SOS". Akcję zgodziła się objąć honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

,,Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku - okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS." - mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.

Czytaj więcej...

Rozmowa z Anną Barańską-Wróblewską, Dyrektorką Białołęckiego Ośrodka Kultury w Warszawie


baranska_1Proszę opowiedzieć coś o sobie, swoim wykształceniu i doświadczeniu. W jaki sposób Pani osiągnięcia wpływają na prowadzenie Białołęckiego Ośrodka Kultury?
Z wykształcenia jestem artystą muzykiem (altowiolistką), pedagogiem, menadżerem i animatorem kultury. Z zamiłowania ? konferansjerem, scenarzystą, reżyserem koncertów, scenografem oraz kostiumologiem. Ukończyłam Akademię Muzyczną im. F. Chopina w Warszawie, Studium Pedagogiczne oraz Podyplomowe Studia Menedżerskie dla twórców, artystów i animatorów kultury przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez wiele prowadziłam grupę muzyków grających na altówkach w Teatrze Muzycznym Roma w Warszawie oraz współpracowałam z wieloma orkiestrami kameralnymi, symfonicznymi i operowymi. Odbywałam liczne tournée zagraniczne po Europie, Japonii i Kanadzie. Od 17 lat pracuję w Państwowej Szkole Muzycznej im. K. Kurpińskiego w Warszawie, ucząc dzieci gry na skrzypcach i altówce, prowadzę też zespoły kameralne. Przez pięć lat zarządzałam własnym impresariatem artystycznym o nazwie Proscenium, w którym zajmowałam się organizacją festiwali, koncertów, przedstawień operowych, operetkowych i edukacyjnych. Jestem pomysłodawcą, założycielem i dyrektorem honorowym „Orkiestry Romantica”, która promuje muzykę klasyczną w luźniejszym wydaniu. Od sierpnia 2011 r., po wygranym konkursie, sprawuję funkcję dyrektora Białołęckiego Ośrodka Kultury. Swoją wizję oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju BOK oparłam na własnej wiedzy, wieloletnim doświadczeniu artystycznym, a także na obserwacji dotychczasowych działań naszego ośrodka z perspektywy zwykłego mieszkańca Białołęki. Bardzo zależy mi na tym, aby o nowoczesności BOK-u nie świadczyła wyłącznie konstrukcja architektoniczna naszej siedziby. Społeczność powinna oceniać go za innowacyjność prowadzonej przez nas działalności artystycznej, edukacyjnej i wychowawczej na wysokim poziomie. Staram się podnosić jakość podejmowanych przez BOK przedsięwzięć, dlatego zapraszam do współpracy wybitnych artystów, którzy zajmują się różnymi dziedzinami sztuki i animacji. Jakdotąd gościliśmy u siebie m.in.: Janusza Wawrowskiego, Michała Bajora, Wojciecha Pszoniaka, Olgierda Łukaszewicza, Henryka Talara, Joannę Rawik, Krzesimira Dębskiego, Waldemara Malickiego, Anię Rusowicz, Kubę Badacha, wielu wybitnych artystów śpiewaków i tancerzy z Teatru Wielkiego. Podejmowałam również współpracę z kabaretami. Moim priorytetem jest jednak wsparcie amatorskiego ruchu teatralnego, który ma swoją siedzibę w moim ośrodku – to oni tworzą znane w całej Polsce zagłębie teatralne złożone z aż jedenastu zespołów. Rozszerzyłam również działalność wystawienniczą, organizując wiele wystaw plastycznych w Galerii przy van Gogha 1.

Czytaj więcej...

sniadanie_1Prof. Muhammad Yunus, laureat pokojowej nagrody Nobla wziął udział w spotkaniu połączonych rad ośrodka analitycznego THINKTANK oraz inicjatywy ONZ Global Compact. Jutro Muhammad Yunus otworzy na Wydziale Nauk Społecznych Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie Katedrę Przedsiębiorczości Społecznej swojego imienia.

W spotkaniu Rady Strategicznej THINKTANK i Rady Programowej Global Compact z Muhammadem Yunusem wzięło udział ponad dwudziestu ekspertów i praktyków, w tym prof. Andrzej J. Blikle, prof. Krzysztof Obłój, prof. Łukasz Turski, prof. Julian Auleytner, Sławomir Lachowski i Janusz Reiter.

– Firmy, które przeznaczają budżety na działania w zakresie CSR powinny mocniej inwestować w biznes społeczny, bo to przynosi największy zwrot. Mamy dziś liczne przykłady ciekawych eksperymentów i podejść w wielu krajach świata, które mogą być inspiracją dla polskich przedsiębiorstw i inicjatorów przedsiębiorczości społecznej – powiedział prof. Muhammad Yunus.
Prof. Yunus zachęca światowe przedsiębiorstwa i rządy do skorzystania z rozwiązań przedsiębiorczości społecznej, które sprawdziły się m.in. w Azji. Zmiana optyki podejścia do wspierania przedsiębiorczości jest potrzebna również w Europie, która musi na nowo określić swoją konkurencyjność i zdefiniować narzędzia jej wsparcia.

Czytaj więcej...

Strona 83 z 85

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo