Reklama
drzewa_sobieskiego_215 listopada 2013 r. ruszyła kolejna, 2. edycja akcji „drzewa Sobieskiego. Na odsiecz dębom, lipom i innym drzewom", która odbędzie się przy współpracy Narodowego Instytutu Dziedzictwa oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Kampania, skierowana do wszystkich miłośników historii, przyrody i kultury, potrwa do 30 kwietnia 2014 r., a jej podstawowym celem jest odnalezienie „drzew Sobieskiego".

„Drzewa Sobieskiego" to drzewa, które mieszkańcy Polski sadzili na cześć króla po jego zwycięskiej bitwie pod Wiedniem. Tradycję tę zapoczątkował najprawdopodobniej sam król Jan III Sobieski, który był znany ze swoich zamiłowań przyrodniczych. Podczas marszu na Wiedeń, 23 sierpnia 1683 r., zasadził przed klasztorem Franciszkanów w Gliwicach 2 lipy, choć legendy mówią nawet o 14 drzewach.

Czytaj więcej...

rzetelny_regulamin_logoW tym roku aż 32 proc. Europejczyków kupi prezenty przez internet. Zdecydowanie częściej będą robić to jednak Polacy. Według najnowszego raportu Deloitte, aż 46 proc. Polaków kupi prezenty w sieci. Co więcej, aż 72 proc. będzie robić zakupy na ostatnią chwilę, czyli w grudniu. Nie zapominajmy przy tym o przysługujących nam prawach, jak np. możliwości zwrotu nietrafionego prezentu w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki. O czym jeszcze warto pamiętać kupując w sieci?

Na zakupy świąteczne typowa polska rodzina przeznaczy w tym roku ponad 1100 zł. Znaczna część tej kwoty zostanie wydana na zakup prezentów. Zanim zasiądziemy przed ekranem komputera warto poznać prawa, które przysługują nam jako e-konsumentom. Mało kto wie, że mimo ustawowych 10 dni na oddanie przedmiotu – np. prezentu, który nie przypadł do gustu obdarowanemu, nie wszystkie podarki będzie można zwrócić. Wszystko zależy od ich rodzaju oraz tego kim jest sprzedający.

Czytaj więcej...

trojka_logo6 grudnia w Sali Kongresowej PKiN odbędzie się uroczyste wręczenie nagród tegorocznym laureatom programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Program 3 Polskiego Radia otrzyma tytuł „Honorowego Rzecznika Fair Play” za propagowanie idei oraz działań fair play w życiu gospodarczym. Specjalne wyróżnienie zostanie przyznane także dziennikarzowi Trójki – Wiktorowi Legowiczowi za całokształt jego pracy.

Organizatorzy Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play” wyróżnili Program 3 za to, że „każdego dnia, od wielu już lat, podejmuje ważne i niejednokrotnie trudne problemy gospodarcze, dbając przy tym, by przekaz ten był przekazem rzetelnym. Trójka nie tylko w łatwy, przystępny i etyczny sposób przybliża te ekonomiczne aspekty naszego codziennego życia, ale także udziela cennych wskazówek przedsiębiorcom, jak podnosić konkurencyjność firm. Ponadto, promując zasady fair play w biznesie, podnosi standardy zarządzania krajowych przedsiębiorstw”.

Czytaj więcej...

mediatory_4_1Statuetki 7. edycji plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie, wręczone! 7 grudnia, podczas uroczystej Gali, ogłoszono, kto zdaniem studentów z 19 polskich uczelni poprzednim roku akademickim kierował medialną lokomotywę na właściwe tory. Jak co roku impreza zgromadziła tłumy w Auditorium Maximum UJ w Krakowie.

Studenci już po raz siódmy przyznali wyróżnienia dziennikarzom i ludziom mediów, których działalność w poprzednim roku akademickim uznali za wzorową, wręczając statuetki MediaTorów 2013 laureatom w dziewięciu kategoriach. Najważniejszą – AuTORytet – za rzetelność, profesjonalizm i najwyższe standardy, otrzymał ks. Adam Boniecki. Publikacją, która wybuchła najgłośniej i najbardziej spektakularnie, nie tylko w świecie mediów, okazał się reportaż „Śliczny i posłuszny” Mariusza Szczygła opublikowany na łamach Dużego Formatu, za który dziennikarz dostał statuetkę DetonaTOR 2013. Również ObserwaTOR powędrował do rąk dziennikarzy Gazety Wyborczej. Nagrodę za prawdziwe opowieści z innego – choć często bliskiego nam – świata, wręczono Agacie Grzybowskiej i Wojciechowi Karpieszukowi, którzy połączyli siły fotoreporterki i reportażysty w publikacji „Zabić geja”.

Czytaj więcej...

katie_1Jaką miałaś filozofię dotyczącą urody, gdy byłaś nastolatką, dwudziestolatką i trzydziestolatką?
Kiedy byłam nastolatką tak naprawdę nie miałam żadnej filozofii dotyczącej urody. Byłam bardzo skupiona na nauce. Kiedy gdzieś wychodziłam albo szłam na tańce, moja siostra zawsze zakręcała mi włosy, a ja malowałam usta błyszczykiem. I to by było na tyle! Muszę powiedzieć, że jako dwudziestolatka przez większość czasu starałam się wyglądać na starszą niż byłam w rzeczywistości, co, jak na to patrzę z perspektywy czasu, było błędem. A teraz, kiedy mam trzydzieści lat, staram się akceptować to, kim jestem i dokonywać właściwych wyborów, dzięki którym będę wyglądać lepiej.

Kto ukształtował twoje postrzeganie piękna, kiedy dorastałaś?
Moje postrzeganie piękna na pewno zostało ukształtowane przez moją mamę i siostry. Mam trzy siostry i patrzyłam, jak się malują, kiedy szykowały się do wyjścia. Jeśli one uważały, że coś jest piękne, ja też tak uważałam. Optymalne podejście do makijażu i urody mojej mamy również miało na mnie duży wpływ. Zawsze mi powtarzała, że sama uroda nie wystarcza. Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza i nauczyła mnie, że muszę być wrażliwa, inteligentna i być dobrą osobą. Naprawdę w to wierzyłam. Najpiękniejsze są kobiety, którym zależy, które dbają o swoich przyjaciół, swoją rodzinę i dzieci.

Czy kiedykolwiek w życiu miałaś okres, w którym nie czułaś się piękna?
Początek liceum był bardzo trudny, ponieważ wyglądałam bardzo młodo (na osiem lat). Na szczęście teraz jest lepiej. Ale mam taką twarz, że nawet odrobina makijażu daje duży efekt.

Czytaj więcej...

Rusza kampania reklamowa Programu 3 Polskiego Radia

3-ka_pierze_1W piątek 22 listopada br. wystartowała kampania wizerunkowa Programu 3 Polskiego Radia. W spotach telewizyjnych, przygotowanych przez agencję reklamową Walk Creative występują Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata.

Kreacja, wpisująca się w trójkowy klimat, zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. 15-sekundowe spoty telewizyjne mają ciekawy scenariusz, a ich bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wykorzystano bowiem wizerunki artystów związanych z Trójką – dziennikarza Programu 3 Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej „Mateusz Trójki” Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji.

Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” ma podkreślić wizerunek Programu 3 jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, pełnej radiowych osobowości i nowoczesnej.

Czytaj więcej...

logo_lp180 000 zł za samochód, 49 000 zł za obraz, 8 000 zł za zegarek, 1 400 zł za buty – to minimalne kwoty dóbr luksusowych. Nie każdego stać na taka ekstrawagancję. Podpowiadamy jak spędzić święta w otoczeniu luksusu i jakie prezenty z wyższej półki warto wybrać dla najbliższych.

Dobra luksusowe czyli co?

Według raportu KPMG z 2012 roku to „każde dobro opatrzone marką uznawaną powszechnie na danym rynku na luksusową lub takie, które ze względu na swoją specyfikę (unikalność, wysoką cenę itp.) nabiera luksusowego charakteru”. Philip Kotler, autor „Marketingu”, dobra luksusowe traktuje jako jeden z rodzajów dóbr konsumpcyjnych, które odznaczają się bardzo wysoką ceną. Twórcy „Marketing. Podręcznik Europejski” w 2002 roku wskazywali, że produkty to nic innego, jak zbiór korzyści które ma osiągać konsument. Przykład korzyści? „Mały Fiat może oznaczać codzienny środek transportu, niską cenę i oszczędność paliwa, natomiast Mercedes — komfort, luksus i prestiż. Przy danych pragnieniach i zasobach pojawia się popyt na te produkty, które dostarczą maksimum zadowolenia” - a maksimum zadowolenia dostarczają produkty znanej marki, wysokiej jakości, niedostępne dla każdego czyli jednym słowem luksusowe. Marzena Kułaj- Groń, pomysłodawca Galerii Internetowej Luksusportal.pl twierdzi, że „luksus jest przeznaczony dla osób poszukujących najwyższej jakości, oczekujących obsługi ekskluzywnej i elitarnej. Dla każdego luksus może być definiowany inaczej, ale takie marki jak Cartier, Loius Vuitton czy Maserati zawsze będą jego wyznacznikami na których inni będą się tylko wzorować.”.

Czytaj więcej...

aforti_2_1Jak wygląda stan wiedzy Polaków w zakresie zarządzania finansami własnymi i umiejętności oszczędzania? Podczas konferencji prasowej "Oszczędzanie, inwestowanie i edukacja - Polak inteligentny finansowo?" zostały zaprezentowane badania: „Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu”* oraz „Analiza poziomu edukacji finansowej i potrzeb klientów Aforti Finance S.A.”**. Wynika z nich iż w aspekcie edukacji finansowej mamy wiele zalęgłość i sporo lekcji do nadrobienia. Spotkanie odbyło się 3 grudnia br. w Warszawie. Konferencję poprowadził Wojciech Szeląg, a gośćmi specjalnymi byli: Maria Rotkiel, psycholog, Stanisław Koczot, publicysta ekonomiczny oraz Klaudiusz Sytek prezes Aforti Finance S.A.

- Inteligencja finansowa umożliwia nam sprawne i efektywne zarządzanie domowym budżetem, posiadanie umiejętności planowania wydatków oraz generowania nadwyżek pieniężnych – mówi Maria Rotkiel, psycholog. - Osoby inteligentne finansowo potrafią oszczędzać, nie są rozrzutne, planują wydatki i kontrolują przepływ gotówki. Znają dobrze stan swojego domowego budżetu, potrafią przewidywać i wyciągać wnioski.

Na szczęście nie jest to wiedza wrodzona, zastrzeżona dla nielicznych wybrańców losu, „inteligentni finansowo” stajemy się poprzez nabywanie pewnych umiejętności. Warto je posiąść, ponieważ efekty są spektakularne – oszczędności na koncie, poczucie bezpieczeństwa i dobry nastrój. Czy Polacy mają powody, aby zmobilizować się do takich lekcji?

Czytaj więcej...

forbis_1Smaczne jedzenie w ciekawym otoczeniu? Nie zawsze można było pogodzić przyjemny posiłek z wizytą w centrum handlowym. Monotonia i plastikowe krzesła to najczęstsze skojarzenie z jedzeniem w galerii. Na szczęście powoli się to zmienia. Galerie stawiają już nie tylko na liczne sklepy przyciągające klientów, ale także na strefy gastronomiczne, które swoim wystrojem doskonale wpisują się w klimat centrum.

Z początkiem powstawania galerii handlowych strefy gastronomiczne stanowiły jedynie dodatek do sklepów. Odwiedzający nie przychodzili tu zjeść, a zrobić szybkie zakupy i ewentualnie przekąsić coś w biegu. Zdaniem architektów z firmy Forbis Group zajmującej się kompleksowym projektowaniem i wyposażaniem przestrzeni w obiektach handlowych, od jakiegoś czasu proporcje się odwracają, zaś food courty stają się miejscami spotkań z przyjaciółmi, a nawet rodzinnych obiadów. Centra handlowe dbają o różnorodność, bez problemu znajdziemy w nich restauracje z daniami kuchni włoskiej, orientalnej, polskiej oraz liczne kawiarnie.

Lokale gastronomiczne w centrach handlowych kuszą smaczną kuchnią, miłą obsługą, a także wygodną lokalizacją – tu łatwiej się spotkać niż w jakimkolwiek innym miejscu. Przewaga dużych ośrodków handlowo-rozrywkowych polega właśnie na ich dogodnym położeniu i różnorodności usług pod jednym dachem. Jednym z takich miejsc jest centrum handlowe Plac Unii. Sąsiedztwo centrum i łatwy dojazd sprawiają, że jest to idealne miejsce zarówno na szybki lunch, kawę ze znajomymi czy rodzinny obiad.

Czytaj więcej...

polishgolf_1Zapraszamy na Zakończenie Sezonu Golfowego, w trakcie którego odbędzie się uroczyste ogłoszenie wyników w plebiscycie Polishgolf.pl Awards 2013.

Piątek, 6 grudnia 2013
godzina 19:00 - 23:00

Column Bar, Hotel Bristol, Warszawa, Krakowskie Przedmieście 42/44

Szczegóły na www.polishgolf.pl.

Czytaj więcej...

Strona 82 z 86

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo