Reklama

wyniki najnowszych badań

food panda logoWedług najnowszego badania, przeprowadzonego przez instytut Homo Homini, już 64 procent Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu. W tej grupie coraz większe znaczenie odgrywają osoby, które zamawiając oprócz telefonu wykorzystują internet – 38 procent. Co ciekawe, najczęściej w ten sposób zamawiają ludzie w wieku 35 – 44 lata, a nie osoby młode. Najpopularniejszą kuchnią jest włoska, która ma zdecydowaną przewagę nad innymi rodzajami potraw. Zamawiamy przede wszystkim z wygody i dla oszczędności czasu.

Jeszcze kilka lat temu zamawianie gotowych potraw przez internet można było uznać za przejaw snobizmu. Jednak wraz z upływem czasu, to zjawisko staję się coraz bardziej powszechne. Według badania, zrealizowanego przez instytut Homo Homini na zlecenie Foodpanda.pl, dziś już prawie dwie trzecie Polaków zamawia posiłki z dostawą do domu. – W tej grupie coraz częściej można spotkać osoby, które oprócz telefonu, wykorzystują w tym celu internet – 38 procent. Co prawda odsetek zamawiających wyłącznie w sieci jest jeszcze mały, jednak przewidujemy, że w tym roku ulegnie zwiększeniu m.in. dzięki popularyzacji smartfonów i tabletów – mówi Michał Rokosz, dyrektor zarządzający w Foodpanda.pl. Co ciekawe, najczęściej przez internet lub telefon zamawiają osoby w wieku 35 – 44 lata. Warto zauważyć też, że wbrew stereotypom, to kobiety kupują online częściej niż mężczyźni – 65 procent.

Czytaj więcej...

vital forum logo 2Bezpłatne uczestnictwo dla najbardziej aktywnych!

Organizatorzy VITAL FORUM udostępnili pulę bezpłatnych miejsc dla przedstawicieli wydziałów zdrowia oraz organizacji pozarządowych zajmujących się programami profilaktycznymi. Ruszyła bezpłatna rejestracja - liczba miejsc jest ograniczona.

VITAL FORUM 2014, czyli debata nad zdrowiem kobiet, to dwudniowe, merytoryczne wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za programy profilaktyki zdrowia w Polsce. Jednocześnie pierwsze, które do zdrowia kobiet podchodzi całościowo, odnosząc się do aktualnych danych charakterystycznych dla Polski i krajów europejskich. 2-dniowa debata VITAL FORUM 2014 odbędzie się w dniach 6-7 marca w Warszawie, w hotelu Westin.

- Dzięki dużemu zaangażowaniu Partnerów wydarzenia, możemy zaproponować uczestnikom nie tylko dostęp do znakomitych specjalistów z obszaru zdrowia publicznego i medycyny, ale również sfinansować noclegi, pełne wyżywienie i wieczorny bankiet z koncertem gwiazdy – mówi Alicja Zakrzewska, reprezentująca organizatora VITAL FORUM. – Oczekujemy na zgłoszenia, spośród których w pierwszej kolejności wybrani zostaną przedstawiciele najbardziej aktywnych samorządów i fundacji czy stowarzyszeń – dodaje.

Czytaj więcej...

ciaza 1Pozory mylą, czyli: czy rzeczywiście znamy potrzeby przyszłej polskiej mamy?

Z pozoru pytanie wydaje się banalne, a odpowiedź prosta. Badania przeprowadzone w grudniu 2013 r. przez Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM) wraz z Millward Brown Healthcare na grupie 300 polskich kobiet będących między 4 a 9 miesiącem ciąży udowodniły, że pozory - nie po raz pierwszy, a pewnie i nie po raz ostatni - mylą.1 PBKM postanowił sprawdzić czy i w jaki sposób potrzeby kobiet zmieniają się w zależności od tego czy spodziewają się pierwszego (pierwsza grupa badanych kobiet), a może już kolejnego w ich życiu dziecka (druga grupa badanych kobiet). To rozróżnienie okazało się kluczowe dla poznania i zrozumienia prawdziwych, a nie domniemanych potrzeb przyszłych matek.

A właśnie poznanie ich rzeczywistych postaw, doświadczeń i wiedzy było celem przeprowadzonego badania. Przyszłe mamy odpowiadały na pytania dotyczące trzech głównych aspektów ciąży: psychologicznego, zdrowotnego i finansowego. Warto podkreślić, że wyjątkowość omawianego badania polegała również na tym, że uczestniczyły w nim wyłącznie te kobiety, które w momencie przeprowadzania badania były rzeczywiście w ciąży. Porównanie postaw i potrzeb mam debiutujących i doświadczonych pozwoliło wyciągnąć bardzo ciekawe i ważne wnioski.

Ciąża to wyjątkowy czas, w którym przyszła mama zmaga się z różnymi problemami, wyzwaniami i decyzjami. Jednak sytuacja mamy debiutantki różni się od sytuacji mamy doświadczonej. Zauważyliśmy, że brak informacji o podobieństwach i różnicach występujących w obu grupach mam może skutkować brakiem zrozumienia i schematycznym podejściem. Dlatego też, by lepiej poznać kobiety w ciąży, zdecydowaliśmy się zapytać je same o ich odczucia i postawy w ważnych dla nich aspektach: psychologicznym, zdrowotnym i finansowym – mówi dr Tomasz Baran, Polski Bank Komórek Macierzystych.

Czytaj więcej...

srebrne ustaJuż po raz osiemnasty Program 3 Polskiego Radia zaprasza słuchaczy do głosowania na najbardziej zaskakującą i zabawną wypowiedź osoby z polskiej sceny politycznej. Plebiscyt „Srebrne Usta 2013” rozpoczyna się w poniedziałek, 24 lutego. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Jarosław Kaczyński, Ryszard Kalisz, Stefan Niesiołowski i Lech Wałęsa.

Codziennie od 24 lutego do 15 marca na antenie Trójki prezentowane będą wypowiedzi znanych polityków. W tym roku o tytuł „Srebrnoustych 2013” rywalizować będzie dziesięciu kandydatów: Joachim Brudziński, Ludwik Dorn, Jarosław Kaczyński, Ryszard Kalisz, Jacek Kurski, Leszek Miller, Stefan Niesiołowski, Marek Sawicki, Lech Wałęsa oraz Stanisław Żelichowski. Ponadto po raz pierwszy przyznane zostanie wyróżnienie w dodatkowej kategorii – „Duety”, do której nominowane są trzy pary: Wincenty Elsner i Jerzy Wenderlich, Anna Komorowska i Bronisław Komorowski oraz Ewa Kopacz i Jacek Żalek.

Od 24 lutego słuchacze będą mogli głosować na wybrane wystąpienie za pomocą SMS-a z nazwiskiem wybranego kandydata i duetu, wysłanego pod numer 71 335 oraz za pośrednictwem strony internetowej ,Srebrne-Usta, na której można wysłuchać wypowiedzi wszystkich nominowanych. Na portalu dostępny jest także regulamin plebiscytu.

Uroczysta Gala „Srebrne Usta 2013” odbędzie się 19 marca o godzinie 17.00 w Studiu Muzycznym Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej. Transmisja na antenie Trójki.

Czytaj więcej...

w3f 1W styczniu 2014 roku odbyła się 15 Gala Doskonałości Mody Twojego Stylu. W gronie laureatów znalazł się Warsaw Fashion Film Festival, który otrzymał nagrodę w kategorii „Wydarzenie Roku”. Pomysłodawcą i organizatorem festiwalu jest Pomada Fashion Office działająca na rynku od 2005 r. Agencja od wielu lat pracuje m.in. dla marek : Kazar, Marc O’Polo, Emu Australia, Zalando, Glitter, Top Secret, Gap, Deichmann oraz ostatnio także dla Big Star i 4F.

Gala Doskonałości Mody jest jednym z najważniejszych dorocznych wydarzeń branży, gromadzącym profesjonalistów z dziedziny mody oraz wiele osobistości ze świata kultury i show-biznesu. Jury przyznało nagrody za rok 2013 w 24 kategoriach. Oprócz Warsaw Fashion Film Festival wśród nagrodzonych znalazły się m. in. takie marki jak H&M, Hugo Boss, Deni Cler, Zalando, Apart, Aryton, W. Kruk.

Warsaw Fashion Film Festival to festiwal dedykowany filmom fashion, w ramach którego prezentowane są najlepsze światowe produkcje. Oprócz pokazów filmów o modzie, istotnym elementem Festiwalu jest konkurs dla polskich twórców etiud. Najbliższa, trzecia edycja festiwalu odbędzie się w marcu 2014.

Czytaj więcej...

diane pernetTrzecia edycja WFFF to niepowtarzalna okazja, by spotkać nad Wisłą niezwykłe postaci – międzynarodowych ekspertów i znawców mody. Kto odpowiedział na zaproszenie organizatorów festiwalu?

DIANE PERNET

Diane jest międzynarodowym krytykiem i znawczynią mody. Zaczynała karierę w 1980 roku w Nowym Jorku jako projektantka. Zajmowała się również tworzeniem kostiumów do filmów. Później pracowała jako redaktor mody dla magazynu Joyce i dla portali internetowych Elle.com i Vogue.fr. Diane jest twórczynią bloga A Shaded Viev of Fashion (ASVOF) oraz pomysłodawczynią i organizatorką festiwalu A Shaded View on Fashion Film (ASVOFF).
Diane Pernet będzie gościem gali zamknięcia Warsaw Fashion Film Festival, która odbędzie się w Multikinie w Złotych Tarasach 7 marca 2014 roku o godz. 19:00.

alex turveyALEX TURVEY

Alex to wielokrotnie nagradzany reżyser i jeden z najważniejszych twórców sztuk wizualnych młodego pokolenia w Wielkiej Brytanii. Mroczna i surrealistyczna estetyka Turvey’a w precyzyjnie skonstruowanych obrazach zaskakuje niekonwencjonalnym podejściem, w szczególności do tematu mody. Talent Alexa doceniło także wiele wpływowych gazet i magazynów, między innymi Vogue, Dazed & Confused i portal Business of Fashion. W reklamach dla marek River Island, H&M, Levi’s Turvey prezentuje nowoczesny sposób podejścia do tematyki fashion, która niejednokrotnie wychodzi po za ramy szeroko pojętej komercji.

Alex Turvey podczas Warsaw Fashion Film Festival pojawi się na gali otwarcia, która odbędzie się 4 marca 2014 roku o godz. 20:00 oraz na specjalnych warsztatach 6 marca 2014 roku w godzinach 18:00-20:00 w koncepcie na ulicy Mysiej 3.

Czytaj więcej...

Filmy długometrażowe, wyświetlane w Multikinie

mademoiselle cMademoiselle C.
Reż. Fabien Constant, Francja, 90 min, 2013
Tytułową bohaterką dokutemu jest Carine Roitfeld – była szefowa francuskiego Vogue’a, która po 10 latach pracy dla słynnego magazynu rezygnuje ze stanowiska, by zająć się tworzeniem autorskiego projektu „CR Fashion Book”. Wyjątkowy film przedstawiający nie tylko świat zawodowych zmagań Roitfield, ale także pokazujący jej życie prywatne w którym bohaterka przygotowuje się do kolejnej życiowej roli.

W dokumencie zobaczymy współpracowników Mademoiselle C., projektantów i osoby związane ze współczesnym światem mody: Donatellę Versace, Toma Ford, Karla Lagerfelda czy Mario Testino, a także dzieci Roitfield: Vladimira i Julię Restoin-Roitfeld.

About Face: Supermodels Then and Now
Reż. Timothy Greenfield-Sanders, Stany Zjednoczone, 74 min, 2012
Film „About Face: Supermodels Then and Now” odkrywa piękno starzenia się poprzez historie byłych supermodelek. Bohaterki dokumentu to kobiety w wieku między pięćdziesiątym i osiemdziesiątym rokiem życia, których zdjęcia definiowały nasze poczucie piękna w ciągu ostatniego półwiecza. Reżyser Timothy Greenfield-Sanders prezentuje w kameralnym stylu portrety kobiet jak: Izabella Rossellini, Christie Brinkley, Marisa Berenson, China Machado, Beverly Johnson, Carmen Dell'Orefice, Paulina Porizkovą, Jerry Hall i Christy Turlington. Bohaterki dyskutują na temat przemysłu modowego, ich kariery, starzenia się, operacji plastycznych, botoxu, oraz tego w jaki sposób próbują przedefiniować poczucie własnego piękna

Bill Cunningham New York
Reż. Richard Press, Stany Zjednoczone, 84 min, 2010
Dokument Richarda Pressa opowiada historię Billa Cunninghama jednego z najbardziej znanych i cenionych w świecie mody osobowości. 80-letni dziennikarz i fotograf The Times Style w niezwykle błyskotliwy i ciekawy sposób, przez lata pracy przedstawiał zarówno kronikę wielkomiejskiej socjety, ale także wyjątkowy styl nowojorskiej ulicy.

Czytaj więcej...

zaproszenie wernisaz 127 lutego 2014 o godz. 18 w warszawskiej Galerii Klubu Kultury Saska Kępa, ul. Brukselska 23 odbędzie się wernisaż malarstwa Anny Foryckiej-Putiatyckiej.

Zapraszamy!

Czytaj więcej...

sociomantic_logoReklama inteligenta to nowatorski sposób na dotarcie do klientów sklepów internetowych. Jak pokazują ostatnie analizy, jej skuteczność jest 2-krotnie wyższa, niż tradycyjnych form promocji. Dodatkową zaletą jest możliwość zidentyfikowania klienta niezależnie od rodzaju urządzenia, z którego korzysta. Dzięki temu w kanale mobilnym uzyskuje się nawet 4-krotnie lepsze efekty. Co ważne, aż 70 proc. internautów akceptuje taki model promocji. Na Zachodzie jest on już szeroko wykorzystywany. Czy rodzimy e-biznes wykorzysta nadarzającą się okazję do zwiększenia zysków?

Według badania, przeprowadzonego na zlecenie Sociomantic Labs, coraz więcej konsumentów odwiedza sklepy internetowe, mając już konkretnie sprecyzowane oczekiwania. 41 procent z nich doskonale wie, jaki produkt zamierza kupić i gdzie go znajdzie.

Czytaj więcej...

zarowka_1Serdecznie zapraszamy Państwa do zarezerwowania miejsca podczas tego wydarzenia.
Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się 1000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości. To wydarzenie podczas, którego wystąpią najlepsi mówcy z międzynarodowym doświadczeniem, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. Dzięki Polish Businesswoman Congress, zaczniesz dostrzegać więcej nowych możliwości.

Dlaczego powinnaś/powinieneś zapisać się na wydarzenie?

Pragniesz w pełni realizować swój potencjał i potencjał swojej firmy.
Pragniesz zarabiać jeszcze więcej pieniędzy.
Pragniesz zdobyć skuteczną wiedzę i wsparcie w realizacji Twoich celów.
Pragniesz poznać techniki z obszaru brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów i zarządzania płynnością finansową firmy.
Pragniesz poznać ciekawych ludzi, pełnych pomysłów, którzy zarażą Cię do działania.
Szukasz ciekawych osób z inicjatywą, do realizacji własnych projektów.

Jeżeli utożsamiasz się z którymś z powyższych podpunktów, to Polish Businesswoman Congress jest z pewnością dla Ciebie.
Nic nie tracisz, a jedynie możesz zyskać.

Uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej: Anna Szubert, Aneta Murakowska, Dr Izabela Lenartowicz, Elżbieta Krokosz, Agnieszka Brytan – Jędrzejowska, Jolanta Grażyna Łukasiak-Malicka, Maria Jolanta Batycka-Wąsik, Ewa Plucińska, Danuta Terpiłowska, Kamila Rowińska i inni.

Czytaj więcej...

Strona 76 z 86

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo