Reklama
Jeden weekend i dwie nowe szkoły. 9 września Kraków, a dzień później Wrocław były zdecydowanie najbardziej roztańczonymi miejscami na mapie Polski. Wszystko za sprawą Agustina Egurroli, który otworzył w tych miastach swoje szkoły tańca. 
Już po raz 11. studenci dziennikarstwa wskażą dziennikarzy i ludzi mediów wyróżniających się w polskim środowisku medialnym. Poza 41 dziennikarzami, o statuetkę powalczą 4 zespoły redakcyjne oraz 2 projekty dziennikarskie. Zwycięzców, których poznamy podczas uroczystej Gali Finałowej 2 grudnia w Auditorium Maximum UJ, wyłoni ponad 10 tys. studentów z 23 polskich uczelni. 
 
Efektem zamachu terrorystycznego na World Trade Center była mobilizacja wojskowych jednostek specjalnych na całym świecie. Polscy żołnierze, jako jedni z pierwszych zaczęli przygotowanie do nieuchronnych walk na Bliskim Wschodzie. „Zatoka” (Wydawnictwo Bellona) to trzecia książka byłego żołnierza GROMu - Navala. 16 października w salonie Empik Silesia w Katowicach autor spotka się z czytelnikami.
 
 
Historia, którą snuje w swojej książce Remigiusz „Rock” Maciaszek to jego osobiste spojrzenie na drogę, jaką musiał przebyć, by zyskać status jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci w polskim internecie. „Cały ten Rock” (Znak) to także swoisty dokument z rozwoju serwisu YouTube i tego jak urósł on do rangi potężnego narzędzia marketingu gier komputerowych. Ikona polskiego YouTube'a opowie o tym już 12 października podczas spotkania autorskiego w salonie Empik Silesia w Katowicach.
 
Od najbliższej środy (11 października 2017) Muzeum Miasta Łodzi przy ul. Ogrodowej 15 udostępnia zwiedzającym nową wystawę stałą, na którą łodzianie czekali od dawna. „Na wspólnym podwórku – łódzki tygiel kultur i wyznań” to opowieść  o wielonarodowym, wielokulturowym mieście i życiu codziennym jego mieszkańców, utrzymana  w narracji międzywojnia. Nową wystawę można zwiedzać w ramach biletu wstępu do Muzeum (12 zł normalny, 8 zł ulgowy) lub bezpłatnie - w każdą środę.
 
Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
 
 
Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem kampanii jest znany szef kuchni Michel Moran, który na billboardach w całej Polsce zachęca m.in. do grania o wycieczki do Grecji i samochody Skoda Fabia.
 
Rusza akcja edukacyjno-informacyjna Taste&Share 
 
3 października Electrolux ruszył z akcją edukacyjną, w której zachęca Polaków do zmiany swoich zachowań i ograniczenia marnowania jedzenia. W ramach działań zaplanowanych pod wspólną nazwą Taste&Share uruchomiona została aplikacja mobilna ułatwiająca dzielenie się żywnością, wystartowała strona www z poradami i przepisami na gotowanie z resztek, a także odbędą się warsztaty kulinarne przeprowadzone pod okiem profesjonalnych szefów kuchni.
 
Popularna dziennikarka i prezenterka telewizyjna Eliza Gwiazda zawsze chętnie i często angażuje się w rozmaite akcje charytatywne
 
 
Akademia Teatru Naumionego to cykl zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W programie przewidziane są warsztaty m.in. z tańca ludowego, podstaw teatru, gwary śląskiej, tradycji i obrzędów. Zajęcia prowadzić będą aktorzy Teatru Naumionego z Ornontowic. 
 

Strona 5 z 73

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo