Reklama
RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach przedsiębiorców żerują oszuści. Co zrobić, żeby nie dać się zastraszyć? 
Zaczęło się od zakupu wiertnicy do budowy studni w Sudanie, później była pomoc dla poszkodowanych cywilów w konflikcie zbrojnym na Ukrainie, a teraz budowa szkoły dla 260 uczniów na Zanzibarze. Dla Futuro Finance nie ma rzeczy niemożliwych! Wrocławska firma pokazuje, że pomoc nie zna żadnych granic. Pomoc dla zanzibarskiej wioski Mikungunini w odbudowie szkoły to kolejna inicjatywa pracowników Futuro Finance
 
Informujemy, iż od 14 kwietnia do 1 lipca 2018 r. zostały wydłużone godziny otwarcia Muzeum Miasta Łodzi.
 
W soboty i w niedziele Muzeum będzie czynne od godziny 11.00 do 18.00, a nie jak dotychczas, od godziny 12.00 do 18.00.
Pozostałe dni bez zmian.
 
Super-Pharm zajął pierwsze miejsce w kategorii „Drogeria” w tegorocznej edycji badania Daymakerindex. Łączny wynik 82,3%, będący zbiorczą oceną 12 kluczowych wskaźników obsługi klienta, to gwarancja pozytywnych doświadczeń zakupowych.  W tegorocznej, ósmej już edycji badania w Polsce, „Tajemniczy klienci” przeprowadzili audyty w sklepach z 18 branż. Drogerie w ogólnym rankingu zajęły drugą pozycję, tuż za perfumeriami. 
 
Oficjalna uroczystość ogłoszenia wyników V. edycji plebiscytu The Champ Awards oraz ceremonia miała miejsce w Centrum Relacyjnym Banku Zachodniego WBK w Warszawie. Wyróżnienia wręczył Ambasador konkursu, hokeista, olimpijczyk i biznesmen, Pan Mariusz Czerkawski.
 
 
Identyfikacja wizualna 58. Krakowskiego Festiwalu Filmowego
 
Krakowski Festiwal Filmowy to nie tylko fascynujące filmy dokumentalne, krótkometrażowe i animowane oraz ich twórcy, którzy każdego roku tłumnie przyjeżdżają do Krakowa z całego świata. Festiwal to także jego odbiorcy. O tym, jak będą w tym roku wyglądały festiwalowe plakaty, okładki programów, banery reklamowe zdecydują sami widzowie.
 
Polscy aktorzy w nowych rolach 
 
Krótkie odcinki, ciekawa fabuła i cały sezon dostępny w dniu premiery. Nic dziwnego, że seriale audio stają się coraz popularniejsze.
Są krótkie i wciągające, dzięki czemu idealnie wpisują się w rytm miejskiego życia. Towarzyszą w drodze do pracy, w aucie, na spacerze czy podczas treningu. Kolejne odcinki są zawsze pod ręką, bo cała seria dostępna jest w dniu premiery. Wyjmujesz telefon, uruchamiasz aplikację i wybierasz swoją ulubioną historię… albo ulubiony głos.
 
Jabra na nowo definiuje pojęcie mobilnej technologii dźwięku wprowadzając na rynek jedyne w swoim rodzaju Speaker Sneaker!
 
 
Słuchaj muzyki, rozmawiaj, tańcz i baw się ciesząc się doskonałym dźwiękiem! Jabra Speaker Sneaker to  trampki wyposażone w wysokiej jakości głośniki zapewniające najlepsze w swojej klasie wrażenia muzyczne, także przy intensywnym ruchu.
 
Rozpoczyna się kolejna odsłona kobiecej kampanii CIN&CIN „Lubię tak”. Tym razem ta ultrakobieca marka pyta: JAK LUBIMY się ubierać?  
 
Sześć popularnych Instagramerek specjalnie dla CIN&CIN pokazuje stylizacje inspirowane cechami kobiety CIN&CIN: #PRZYJEMNOSC, #WOLNOSC, #KOBIECASILA.
 

Strona 5 z 84

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo