Reklama
 
Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment.
 
 
W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem. Na evencie pojawili się: Izabela Kuna, Katarzyna Żak, Małgorzata Pieczyńska, Anna Dereszowska, Maria Dejmek, Magda Steczkowska, Dorota Gardias, Beata Chmielowska-Olech, Lidia Popiel, Karolina Szostak, Mariola Bojarska-Ferenc, Odeta Moro, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Tomasz Ciachorowski, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki, Jakub Kucner, Jan Kuroń, Bożydar Iwanow, Ewa Szabatin, Eliza Gwiazda, Vasina Maćkowiak oraz Joanna Sokołowska-Pronobis, która po raz kolejny organizowała event dla marki OCHNIK.
 
 
 
Nie zabrakło również znanych stylistów i przedstawicieli blogosfery, m.in. Michała Będźmirowskiego (Modny Tata), Urszuli Woźniakowskiej (Mymoodbook) i Michała Dudzińskiego. Zaproszeni goście zgodnie uznali, że OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną. Przestronne wnętrze salonu zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wygodna ekspozycja asortymentu wpływają na komfort zakupów.
 
 
W tym sezonie OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka. Projektanci inspirowani najnowszymi trendami postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny. 
 
"Jestem fanką skórzanych ubrań, zwłaszcza kurtek, które w zależności od dodatków możemy nosić na różne okazje. Wystarczy założyć biały t-shirt, skórzaną ramoneskę i dżinsy i już jesteśmy ubrane. Bardzo podoba mi się ołówkowa, skórzana spódnica, którą można nosić z eleganckimi dodatkami bądź w stylu rockowym. Moje serce skradły oversizowe swetry, idealne na chłodne dni" - przyznała Anna Dereszowska.
 
 
"Uważam, że dobra, skórzana ramoneska powinna znaleźć się w szafie każdego mężczyzny – to idealna opcja do stworzenia sportowego i casualowego looku. Cieszę się, że w salonach OCHNIKA można kupić skórzane dodatki i ubrać się od stóp do głów. Dziś zachwyciły mnie również oryginalne puchówki” – mówi Tomasz Ciachorowski.
 
 
W kolekcji męskiej nie zabrakło skórzanych kurtek, w tym ekskluzywnej linii inspirowanej filmem „Top Gun”, ale asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. W najnowszej kolekcji marki OCHNIK znalazło się także damskie i męskie obuwie – od botków i sztybletów po efektowane kozaki. 
 
Więcej na www.ochnik.com
 
 
mat. prasowe

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo