Reklama
8 marca, w  Międzynarodowy Dzień Kobiet, ruszyła nowa kampania AVON: „Stand4her”. Celem akcji jest inspirowanie i motywowanie młodych dziewczyn do sięgania po swoje marzenia, niezależnie od sytuacji życiowej w jakiej się znajdują. Głównymi elementami kampanii są teledysk do piosenki „All My Girls” nagrany przez znany duet elektro-popowy Icona Pop oraz strona internetowa, na której znajdują się inspirujące historie mieszkanek różnych zakątków świata, wśród nich dwóch Polek: Kamila Sidor, która udowadnia, że technologia jest kobietą i wspiera kobiety w osiąganiu sukcesów w branży IT oraz Marzena Michalec, która pokonała raka piersi, a teraz poprzez sport przekonuje inne dziewczyny do profilaktyki organizując cykliczne biegi „Zawsze Pier(w)si”.
 
 
#Stand4Her – czyli międzynarodowa akcja od kobiet dla kobiet
Kobiety na całym świecie chcą spełniać swoje marzenia i być szczęśliwe. Jednak często bariery społeczne, ekonomiczne, religijne czy polityczne powodują, że droga do osiągnięcia swoich pragnień może być kręta i wyboista. Pomimo wielu przeszkód, jakie możemy napotkać w swojej codzienności są osoby, które odważnie patrzą w przyszłość – podejmują kolejne działania, łamią stereotypy i walczą o marzenia. Właśnie takie kobiety w kampanii #Stand4her zostały nazwane Voices of Empowerment. Należą do nich również dwie Polki – Kamila Sidor i Marzena Michalec.
 
Kobiety w technologiach? Po prostu TAK! – historia Kamili Sidor
AVON od wielu lat działa na rzecz kobiet i wspiera je w ich indywidualnych wyborach. Kobiety zawsze powinny mieć możliwość rozwoju w dziedzinie, którą same wybiorą. Nawet jeśli dany obszar do tej w ogólnej opinii był postrzegany, jako typowo męska specjalizacja. Przykładem kobiety, która wybrała niebanalną, a przy tym pełną wyzwań drogę jest Kamila Sidor – współzałożycielka organizacji Geek Girls Carrots. Wspiera ona kobiety realizujące swoje marzenia w dziedzinie nowych technologii. Choć początki nie były łatwe, a zbudowanie sieci kobiet w technologiach wymagało siły i wytrwałości, nie poddała się. Efektem zaangażowania i pasji Kamili jest intensywnie działająca organizacja, dzięki której wiele kobiet zdecydowało się zmienić swoje życie i podjąć wyzwanie, jakim jest kariera w dotychczas męskim świecie IT. Dziś Kamila radzi wszystkim kobietom, które chcą zrobić to samo co ona: Jak  fala jest wysoka to wszystkie stateczki idą do góry. I dotyczy to wszystkich ludzi. Brak wspierania się i podstawianie sobie przysłowiowej nogi bierze się ze słabości, lęków i braku wiary w siebie. Kobiety, bądźmy odważne i silne!"
 
 
Rak zostaje daleko w tyle – historia Marzeny Michalec
Dbanie o zdrowie to podstawa. Choć kobiety wiedzą o tym, to bardzo wiele z nich z powodu braku czasu odkłada wizytę u lekarza na inny, dogodniejszy termin. Problem nowotworów jest szczególnie bliski marce AVON, która aktywnie prowadzi Kampanię z Różową Wstążką, promującą profilaktykę raka piersi. Trzy lata temu Marzena Michalec wykryła u siebie guza w piersi. To doświadczenie udowodniło jej jak niewiele wiedziała o profilaktyce, dlatego postawiła na uświadamianie poprzez bieganie namawiając do tego tysiące pań w całej Polsce. Marzena  - „Kobieta w biegu” dzieli się swoją energią poprzez inicjowanie cyklicznych biegów „Zawsze pier(w)si”, odbywających się w wielu polskich miastach. Dodatkowo prowadzi ona bloga oraz fundację i uwielbia życie w biegu – także dosłownie. Wzajemne wsparcie wśród kobiet sprawia, że cały trud, który podjęła Marzena ma ogromną wartość: Nikt z nas nie zna nas lepiej niż my same. Nasze ciało jest czymś indywidualnym, jednak łączy nas kobiecość. (...) Dzięki naszej wspólnej determinacji na przestrzeni wieków tak wiele się zmieniło na dobre. To dowód, że potrafimy zmieniać świat!
 
Słynny duet Icona Pop głosem kampanii #Stand4her
Kampania #Stand4her, której inicjatorem jest AVON rozpoczyna się 8 marca, czyli w dniu święta wszystkich kobiet. Głównymi elementami kampanii będzie strona internetowa, na której znajdą się historie sukcesu  niesamowitych młodych dziewczyn z różnych zakątków świata, a także teledysk do piosenki „All My Girls”. 
 
Klip został nagrany w Sztokholmie przez szwedzki elektro-popowy duet Icona Pop, który tworzą Caroline Hjelt i Aino Jawo.  Utwór ten, to nie reklamowy jingle, ale manifestacja idei, która ma na celu zjednoczyć kobiety dzięki ich sile i przyjaźni. Tym samym AVON chce udowodnić młodym dziewczynom, że mogą osiągnąć niesamowite rzeczy, wówczas gdy wzajemnie się wspierają. Nie rywalizują z innymi kobietami, tylko czerpią od nich energię i przekazują ją dalej.
 
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii #Stand4Her i poznać inspirujące historie niesamowitych kobiet, przejdź do stand4her.com.
 
mat. prasowe

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo