Reklama
Pierwszego marca w warszawskiej restauracji Belvedere marka RADICAL® zgromadziła znakomitych gości, by zaprezentować  nowe, innowacyjne oblicze swoich wzmacniających włosy kosmetyków. Najważniejsze wyróżniki marki w nowej odsłonie to aż 30% więcej skrzypu polnego, nowe skuteczne składniki aktywne oraz opakowania z unowocześnioną szatą graficzną. Podczas spotkania goście poruszyli także wiele ważnych kwestii dotyczących pielęgnacji włosów i obalili liczne mity urodowe! 
 
 
Od lewej: Paweł Zięba, Ewelina Zięba (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona), Karolina Krzyżanowska (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona), Katarzyna Pakosińska, Agnieszka Gryc (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). 
 
Spotkanie prasowe prowadzone przez Katarzynę Pakosińską rozpoczęło się od wystąpienia Agnieszki Gryc – Dyrektor Strategiczny ds. rozwoju marketingu i PR w firmie Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Ponad dwudziestoletnia historia firmy, od początku stawiającej na autorskie kompozycje i naturalne kosmetyki z wyciągami z ziół, to historia wielkiej pasji i wiary w jakość bez kompromisów. Dzięki takiemu podejściu możliwe było stworzenie marki RADICAL®, prawdziwego eksperta w pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych osłabionych i wypadających. Dzisiaj, kosmetyki pielęgnacyjne z wyciągiem ze skrzypu polnego znane są w całej Polsce jako synonim skuteczności i znakomitych efektów.
   
 
Goście mieli okazję wysłuchać ciekawych porad na temat pielęgnacji włosów, którymi podzielił się Paweł Zięba – znany stylista fryzur. Duży entuzjazm wśród gości wywołało także jego zaproszenie do badania włosów. W miłej atmosferze, na przykładzie włosów dziennikarki-ochotniczki, Paweł Zięba wykonał szczegółową analizę skóry głowy i włosów, które pod mikrokamerą zebrani zobaczyli w 1000 krotnym powiększeniu!
   
Podczas spotkania prasowego goście mogli dowiedzieć się, że teraz działanie całej linii RADICAL® będzie jeszcze lepsze, a to dzięki obecności w produktach aż 30% większej dawki skrzypu polnego i nowych składników aktywnych, m.in. argininy, kreatyny, kolagenu i innych. Szczegółowo o zmianach i nowych składach opowiedziała Ewelina Zięba – Lider Działu Badawczo-Rozwojowego w Laboratorium.    
 
 
Urodowa edukacja w tak oryginalnej formie na sam koniec spotkania wymagała małego… sprawdzianu! Konkurs prowadzony przez Katarzynę Pakosińską i Agnieszkę Gryc był prawdziwą wisienką na torcie podczas tego spotkania. Prowadząca zadawała dziennikarzom pytania związane z produktami marki RADICAL®, a nagrodą za poprawną odpowiedź był weekend w wyjątkowym FARMONA WELLNESS & SPA w Krakowie. 
 
***
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona zostało założone w roku 1997 przez Marię Waliczek. Firma posiada własne laboratorium badawczo-rozwojowe. Aktualnie w portfolio firmy znajduje się ponad 450 kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, pod markami: RADICAL®, Jantar, Herbal Care, Nivelazione, Tutti Fruti, Dermiss, Sun Balance, Magic SPA oraz skierowane do salonów - Farmona Professional. Produkty poszczególnych marek rok do roku są nagradzane w wielu plebiscytach, zarówno przez konsumentów jak i środowiska profesjonalistów.
 
mat. prasowe
 
 
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo