Reklama
Hiszpański temperament to otwartość, życzliwość, chęć nawiązywania spontanicznych relacji i ciekawość świata - mówił Conrado Moreno podczas El Sol Salsa Festival. - To impreza, którą wyróżnia uśmiech, bezpretensjonalność, szczerość, radość, czyli to, co tak dobrze charakteryzuje latynoski styl życia.
 
 
Za nami wielkie emocje 13. El Sol Salsa Festival. Przez cztery dni wydarzenie pod patronatem win El Sol zgromadziło w Warszawie 4 tysiące fanów gorących latynoskich rytmów – muzyki i tańca. To największy festiwal salsy w Europie Środkowej – coroczne święto miłośników salsy, a także kizomby, bachaty, rumby i innych karaibskich tańców, którzy pod okiem najlepszych instruktorów z całego świata i akompaniamencie win El Sol uczestniczyli w warsztatach, pokazach i całonocnych imprezach.
 
- To był taneczny maraton: 51 pokazów artystów z 15 różnych państw, 152 godziny warsztatów, 3 koncerty z muzyką na żywo! Gwiazdy sceny latynoamerykańskiej, niepowtarzalny, kultowy już zespół Maykela Blanco i znany wszystkim fanom salsy Rey Ruiz zamienili warszawski listopad w wakacyjny karnawał, tętniący kolorami i pulsujący karaibskimi rytmami. W takim klimacie nie mogło zabraknąć najbardziej słonecznych win El Sol - podkreśla Zuzanna Amarante, brand manager marki El Sol w AMBRA S.A. 
 
Salsa i wina El Sol już od lat splatają się na warszawskich parkietach, rozkręcając taneczne imprezy, sprzyjając nawiązywaniu przyjaźni i rozpalając namiętność do tańca. Salsa jest dla każdego – prosta i spontaniczna. Nie wymaga specjalnego stroju czy obuwia, a jej podstawowy krok można opanować już po jednej lekcji. Jest coraz chętniej tańczona w klubach i wciąż się rozwija, zwłaszcza pod wypływem jazzu i tańca nowoczesnego. Co więcej, salsa po hiszpańsku oznacza smak, a wino przecież od zawsze towarzyszy nam w smakowaniu i celebracji życia. Co jeszcze je łączy? Miłość do muzyki i ogromna dawka pozytywnych emocji!  
Na rozżarzonych parkietach El Sol Salsa Festival pojawiły się w tym roku gorące nazwiska. Wśród tańczących można było dostrzec najpopularniejszego Hiszpana mieszkającego w Polsce - konferansjera Conrado Moreno. 
 
 
- Polacy potrafią się doskonale bawić, świetnie tańczą i nie wstydzą się poruszać biodrami (śmiech). Temperament latynoski jest bardzo bliski Polakom – podkreślał Conrado Moreno. A co sądzi o smakowaniu życia? - Dla mnie Hiszpania to smak owoców morza, szynki jamón iberico, przypieczonych krewetek posypanych solą morską oraz pietruszką. Hiszpania to również smak słońca zatrzymanego w oliwie oraz zapach pomarańczy. To także wybór win – przyznaje.
 
Żywiołowy weekend zainspirował Mirabelove i Xpositiv, które podobnie jak El Sol żyją w rytmie słońca i nie mogły przegapić tak fotogenicznego, kolorowego wydarzenia. Bo salsa to nie tylko taniec pełen mocnych, zmysłowych gestów, ale również odważne sukienki, piękne buty, wyraziste makijaże i szalony, błyszczący glamour! Pełna luzu i pozytywnej energii festiwalowa strefa win El Sol szybko stała się ulubionym miejscem gości i fotoreporterów. Podobnie jak niespodzianka od El Sol - fotobudka w najweselszym aucie BMW Isetta 300 z 1960 r., oczywiście w kolorze słońca.
 
El Sol to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w kategorii win spokojnych. Łączy w sobie hiszpański temperament oraz łagodny, owocowy i przyjazny smak, dlatego nie może jej zabraknąć wszędzie tam, gdzie jest słońce, muzyka i spotkania w dobrym towarzystwie. 
 
- Wakacyjne plenery, piękni, roześmiani ludzie, muzyka latino, śmiech, taniec, zabawa z przyjaciółmi i luźna atmosfera… Taki jest świat El Sol i taki właśnie jest El Sol Salsa Festival, dlatego już teraz czekamy na kolejne upalne lato w samym środku jesiennej szarugi, podczas którego znów będziemy wspólnie smakować życie. Z naładowanymi akumulatorami zaczynamy odliczanie do kolejnej edycji – podsumowuje Zuzanna Amarante. - A jeśli ktoś już teraz ma ochotę przenieść się do beztroskiej Hiszpanii, roztańczonego Nowego Jorku czy na tropikalną Kubę, wystarczy zaprosić przyjaciół i sięgnąć po kieliszek południowego wina El Sol, które obudzi w nich słońce i radość życia!
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo